Ik ben op zoek naar die perfecte balans tussen nieuw en vertrouwd. Verschillende klassiekers moet ik nog spelen of wil ik weer opnieuw spelen, dan is een uitgebreide VC ideaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb leiver nieuwe games dan weer dezelfde die ik op N64 en GC heb gespeeld
Hier eentje om naar uit te kijken: http://fok.nl/657540
Wat is de 'minder legale' variant dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die perfecte balans tussen nieuw en vertrouwd. Verschillende klassiekers moet ik nog spelen of wil ik weer opnieuw spelen, dan is een uitgebreide VC ideaal.
De techniek is er, ook voor de minder legale variant, maar Nintendo werkt nog niet helemaal mee. Jammer.
Emulatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:58 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is de 'minder legale' variant dan?
Ja die zou ik nog eens graag spelen, maar schijnt nooit te kunnen volgens mij door licentiesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Yep eerst wat N64 stuff, hopelijk ook banjo kazooie... daarna hopelijk de GC stuff........
Jammer, dan maar Crash bandicoot GC, ook goed ^^quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja die zou ik nog eens graag spelen, maar schijnt nooit te kunnen volgens mij door licenties
Voor de GC net een hoop verkocht, maar zou er zo weer een paar voor de VC kopen als ze niet te duur zijn omdat het dan gemakkelijk opstart
W101 is isometrisch 3D, Bayonetta volledigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
W101 is best wel een hardcore actie game, met bizarre bazen én 3d levels. De heks is alleen vervangen door 100 anderen
En Pikmin ben ik wel een koning in.
Sorry, onvergelijkbaar op de ontwikkelaar na. Isometrisch met honderd man waar je moet groeperen etc speelt geheel anders dan 3D waar je gewoonweg 1 persoon bestuurt. Wat dat betreft is Bayonetta een 'klassieke' actiegame. Maar he, je hoeft me niet te geloven, ik heb maar twee keer Bayonetta 2 al eerder gespeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
Alsnog beide actie games van dezelfde developer
Ligt er compleet aan hoeveel tijd je erin steekt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
Herformulering: ik ben rete slecht in w101, combo's zijn voor mij onmogelijk etc.
Hoe goed ga ik zijn in Bayonetta?
Met buttonbashen kom je al een eind, maar door goede timing haal je betere rankings in de levels. Hoe het op het laatst is weet ik niet, ik heb vier missies gespeeld en timing bij de bazen (zodat je in een speciale ass-kicking modus komt) helpt erg goed. Dus bij bazen ga je het met buttonmashen een stukkie lastiger krijgen, maar niet onmogelijk. Ik heb het over deel 2, deel 1 ben ik niet meer in geinteresseerd, maar voor nieuwkomers natuurlijk leuk dat ie er bij zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:23 schreef Jesse_ het volgende:
Herformulering: ik ben rete slecht in w101, combo's zijn voor mij onmogelijk etc.
Hoe goed ga ik zijn in Bayonetta?
Ach, ik was even vergeten dat je ook wapens moest tekenen in Bayonettaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:23 schreef Necrodeath het volgende:
Het is echt totaal niet onvergelijkbaar hoor.
Veel dingen zijn regelrechte copy/paste van Bayonetta naar Wonderful 101, al ziet het er wel wat anders uit.
Was je toevallig ook vergeten dat de dodge (spring-dodge / witchtime), en counter (pudding geval/moon of mahaa-kalaa) bijvoorbeeld 1 op 1 kopieën zijn, en wel heel erg het Bayonetta gevoel hebben?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met buttonbashen kom je al een eind, maar door goede timing haal je betere rankings in de levels. Hoe het op het laatst is weet ik niet, ik heb vier missies gespeeld en timing bij de bazen (zodat je in een speciale ass-kicking modus komt) helpt erg goed. Dus bij bazen ga je het met buttonmashen een stukkie lastiger krijgen, maar niet onmogelijk.
[..]
Ach, ik was even vergeten dat je ook wapens moest tekenen in Bayonetta
Dat zou betekenen dat bijna elk spel kopieën van elkaar zijn, er is altijd wel iets te bonussen bij een dodge in een spelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Was je toevallig ook vergeten dat de dodge (spring-dodge / witchtime), en counter (pudding geval/moon of mahaa-kalaa) bijvoorbeeld 1 op 1 kopieën zijn, en wel heel erg het Bayonetta gevoel hebben?
F-Zero GX zou ik toch wel echt moeilijk durven noemen. Aan zo'n zeer hoge snelheid racen is niet voor iedereen weggelegd. De toestellen glijden ook nog eens op een bepaalde manier die een erg aparte besturing vereist. Daarmee is het echt geen spel voor de casual gamer. De hardcore-gamers groep die Nintendo toen nog had zal ondertussen ook al lang zijn overgestapt op een van de twee grote concurrenten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Games worden sowieso steeds sneller, dus ik denk dat de huidige generatie dat wel gewend is. En te moeilijk? Het is een racespel. Als er iets niet moeilijk is, dan zijn het wel racegames. Dat is gewoon veel oefenen tot je de banen uit je hoofd kent.
Maar het zou inderdaad kunnen dat de vraag vooral ligt bij de mensen die al wat langer Nintendo consoles hebben.
Klopt het dat je Bayonetta 1 bij 2 krijgt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
Oktober wordt iin ieder geval een bizar drukke maand voor me qua games, op alle platformen
Kennelijk te kleine doelgroep inderdaad. Ik vind het jammer. Veel F-Zero op Nintendo consoles gespeeld en WipeOut op de eerste PlayStation (ook zo'n futuristische racer) liet mijn bek open vallen destijds.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
F-Zero GX zou ik toch wel echt moeilijk durven noemen. Aan zo'n zeer hoge snelheid racen is niet voor iedereen weggelegd. De toestellen glijden ook nog eens op een bepaalde manier die een erg aparte besturing vereist. Daarmee is het echt geen spel voor de casual gamer. De hardcore-gamers groep die Nintendo toen nog had zal ondertussen ook al lang zijn overgestapt op een van de twee grote concurrenten.
Ik vraag me af of de hardcore-gamers nog bestaan. Als je ziet hoe moeilijk sommige NES games waren en dat vergelijkt met de moeilijkheidsgraad van de huidige games, lijkt het wel of bijna alle games gericht zijn op de casual gamers. Met de nieuwe Playstations heb ik geen ervaring, aangezien ik na deel 2 ben gestopt, maar de games voor de XBox 360 vind ik nou niet bepaald uitdagender dan die voor de Wii(U). Wel anders, omdat je duidelijk merkt dat de XBox vooral gericht is op jongeren, terwijl de Wii(U) meer een hoog alle leeftijden* gehalte heeft. Toch denk ik dat veel Nintendo-fans wel bij Nintendo blijven. Voor veel is het een onderdeel van hun jeugd en natuurlijk de Mario en Zelda games.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
F-Zero GX zou ik toch wel echt moeilijk durven noemen. Aan zo'n zeer hoge snelheid racen is niet voor iedereen weggelegd. De toestellen glijden ook nog eens op een bepaalde manier die een erg aparte besturing vereist. Daarmee is het echt geen spel voor de casual gamer. De hardcore-gamers groep die Nintendo toen nog had zal ondertussen ook al lang zijn overgestapt op een van de twee grote concurrenten.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:52 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Klopt het dat je Bayonetta 1 bij 2 krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |