Zijn humor is nog slechter dan de gemiddelde VARA humor en die is al tenenkrommend slecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Braindead2000 het volgende: [..] Je wilt toch niet zeggen dat je ooit wel eens gelachen heb om een grapje van Maarten.
Gaat spannend worden maandagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
Wie ontloopt Brazilie?
http://www.tvgids.nl/artikel/65412/Wie_ontloopt_Brazili%C3%AB%3F/
In welke zin raar? Omdat je meestal veel moet drinken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
vandaag kreeg ik het raarste advies ooit: weinig drinken. ik heb een prikkelbare blaas en medicatie gehad.
komt goed
Goed voor de gifstoffen af te voerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
vandaag kreeg ik het raarste advies ooit: weinig drinken. ik heb een prikkelbare blaas en medicatie gehad.
komt goed
dat jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
In welke zin raar? Omdat je meestal veel moet drinken?
Ik heb ook zoiets te horen gekregen, minder drinken, ik dronk 3 liter water per dag en dan moet je blaas weer te veel zijn werk doen blah blah blah, ook teveel water/andere dranken is dus niet goed voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
komt goed
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets te horen gekregen, minder drinken, ik dronk 3 liter water per dag en dan moet je blaas weer te veel zijn werk doen blah blah blah, ook teveel water/andere dranken is dus niet goed voor je
1 keer is het voorgekomen dat ik in Safari naar een youtube video zat te luisteren en toen ik overschakelde naar een ander tabblad bleef de muziek doorgaan. Kan jij dat verklaren?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin dat ik er eentje heb. Maar jailbreaken of zo doe ik niet.
En het klopt dat je op een iPad geen YT kan aanzetten en daarna op je scherm wat anders bekijken terwijl je doorluistert.
Nee ik dronk/drink alleen water.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.
Kook, het wordt mooi weer en eik hebben we niks te verliezen dus ik hoef niet met een knoop in mn buik te kijken en daarna gaan we babekjoe-en om het maar ff op zn Hellemonds uit te spreken.quote:
Bier en tieten wooohoooquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kook, het wordt mooi weer en eik hebben we niks te verliezen dus ik hoef niet met een knoop in mn buik te kijken en daarna gaan we babekjoe-en om het maar ff op zn Hellemonds uit te spreken.
Koffie bahquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoe word je dan wakker, zonder koffie?
Was wel leuk hiero, mn buurman had een luchtalarm op een accu ofzow weet ik het, teringherrie en maar toeteren na ieder doelpunt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wordt een top avond dus voor je, of ze nu winnen of verliezen
![]()
Gezellie hoor![]()
![]()
En je lust ook geen sukkelademelk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Koffie bah
En geen idee, ik ben gewoon wakker.
Lekker met vieuxquote:
Ik heb ook zo'n buurman gehad en na de eerste keer heeft mijn ex toen een paar luchthoorns aan elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Was wel leuk hiero, mn buurman had een luchtalarm op een accu ofzow weet ik het, teringherrie en maar toeteren na ieder doelpunt!![]()
Maar maandag kijken we "rustig" bij mn broer!
Spare ribs!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n buurman gehad en na de eerste keer heeft mijn ex toen een paar luchthoorns aan elkaar gemaaktMannen
Stonden ze tegen elkaar op te toeteren
![]()
![]()
Dus dan wordt er voor je gebarbeknoeid, dat is helemaal mooi
Jawel maar dat drink ik niet meerquote:
Marineer ze in soja, knoflook en honing!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd wat extra honing op ipv een sausje.
doe ik op m'n salades en het is dan heerlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd wat extra honing op ipv een sausje.
Oh ik bestel ze gewoon. Ik heb het 1 keer geprobeerd zelf te doen voor op de bbq maar dat was geen succes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Marineer ze in en soja, knoflook en honing!
Die van de Plus zijn ook top, niet de piripiri maar de Indische, echt heel goed, ze zijn vacuum verpakt en dan pleur ik ze gewoon in de vriezer als ze weer een in de aanbieding zijn tot het weer BBQ weer is!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ik bestel ze gewoon. Ik heb het 1 keer geprobeerd zelf te doen voor op de bbq maar dat was geen succes.
Gelatine is van gemalen botten gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar wel lekkere en gezonde kots.
Ik heb nog nooit lekkere spareribs van de BBQ gegeten als ik ze bij een slager koop en zelf op de BBQ gooi. Ze worden altijd zo droog. Heb jij daar geen last van?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die van de Plus zijn ook top, niet de piripiri maar de Indische, echt heel goed, ze zijn vacuum verpakt en dan pleur ik ze gewoon in de vriezer als ze weer een in de aanbieding zijn tot het weer BBQ weer is!
En salami van hartquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelatine is van gemalen botten gemaakt.
Dat is vrij nutteloos dan ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:46 schreef Miek37 het volgende:
Vroegah gingen we altijd onbeperkt spareribs eten bij een van de Beren restaurants maar dat heeft niet zo veel zin meer na mn maagverkleining, kan amper een halve op.
Neuh, je moet ze goed in de marinade zetten maar die vd Plus zijn al gemarineerd en vacuum verpakt, die hoef je er alleen nog effe op te mikken, gewoon eens proberen, ik kan ze van harte aanbevelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lekkere spareribs van de BBQ gegeten als ik ze bij een slager koop en zelf op de BBQ gooi. Ze worden altijd zo droog. Heb jij daar geen last van?
Bedoel je niet kipfilet lapjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:49 schreef sararaats het volgende:
nu vraag ik me af of het "kippeflapjes" is of "kippenflapjes"
met die nieuwe spelling heb ik het wel eens moeilijk
Als t maar lekker is tochquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:49 schreef sararaats het volgende:
nu vraag ik me af of het "kippeflapjes" is of "kippenflapjes"
met die nieuwe spelling heb ik het wel eens moeilijk
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee echte kippenflapjes. was nieuw bij de plaatselijke slager.
Hij heeft slofjes aan en yes opgehangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:53 schreef Miek37 het volgende:
Rob vind het meteen bij binnenkomst al muf ruiken!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@ choco. rob geur is gearriveerd
goedemiddag allemaal![]()
![]()
We hadden van de week over muziek. Ik kon toen even niet op de naam komen. Maar dit vind ik een erg mooi nummer. Zal wel ver buiten jullie smaak vallenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk leuker zijn![]()
Grrr mensen die door blijven praten
hij zei tegen bliiy, ga je naar bed, ik wou jou straks met de blauwe lamp onderzoeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja het is echt briljant ik wacht hier al maanden op en het gebeurt, als ie nou maar niet lief is tegen ze.
Gewoon zoals altijd moet ie doen, ik wil het ik wil het ik wil het
Zei die dat, oh ik ga straks echt de filmpjes terug kijken. dit wil ik dubbel zienquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij zei tegen bliiy, ga je naar bed, ik wou jou straks met de blauwe lamp onderzoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
correctie: het bed van billy, en bilyyy aaahhh neeeeejjjjquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zei die dat, oh ik ga straks echt de filmpjes terug kijken. dit wil ik dubbel zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
We hebben gister opgeruimd, ja na 6 maanden![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
correctie: het bed van billy, en bilyyy aaahhh neeeeejjjj
Nee. Puur geluk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
1 keer is het voorgekomen dat ik in Safari naar een youtube video zat te luisteren en toen ik overschakelde naar een ander tabblad bleef de muziek doorgaan. Kan jij dat verklaren?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:58 schreef Miek37 het volgende:
Hij noemt het een all inclusive hotel voor kakkerlakken.
Ik heb iets gevonden waardoor je een youtube video af kan spelen terwijl je met een andere app bezig ben.quote:
Vertel!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden waardoor je een youtube video af kan spelen terwijl je met een andere app bezig ben.
Just figured this out, so if you know already please don't judge me.quote:
Nee, ik snap niet wat er bedoeld wordt met "then swipe to the music controls"..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lukt het? Ik moest ook ff kijken wat hij bedoelt.
Dat je mij zo onderschat zegt wel iets over je eige!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
Swipe is vegen of schuiven met je vinger langs iets op je ipad.
Ja ik snap al waar het mis ging. Ik zat namelijk in de app van YT. En dit hierboven is bedoeld wanneer je vanuit de browser een YT start. Dan werkt het bij mij inderdaad ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Je moet eerst ff de youtube video 1 seconde afspelen, dan dubbelclicken op dat linkerknopje op je ipad.
Dan naar een andere app. Then swipe to.... betekent dat je de onderkant van je ipad omhoog moet vegen zodat het bedieningspaneel tevoorschijn komt. Daar kan je op play drukken terwijl je in een andere app bent.
En?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je mij zo onderschat zegt wel iets over je eige!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je mij zo onderschat zegt wel iets over je eige!
Oh, dat wist je al?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik snap al waar het mis ging. Ik zat namelijk in de app van YT. En dit hierboven is bedoeld wanneer je vanuit de browser een YT start. Dan werkt het bij mij inderdaad ook.
Dus ik onderschatte jóu eigenlijk!quote:
Ehmm.........quote:
Nou kan je alleen nog niet youtube luisteren en naar een ander tabblad gaan. Is het mogelijk om een extra browser te downloaden op je Ipad? Zodat je bijvoorbeeld op Fok zit en Youtube kan luisteren in 2 verschillende browsers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehmm.........
Vanuit de YT app werkt het trucje niet. En als je vanuit Safari een YT opstart werkt het wèl.
Wat is een ipad?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
Swipe is vegen of schuiven met je vinger langs iets op je ipad.
Kom op jullie kunnen het
Ik kan je melden.... dat werkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou kan je alleen nog niet youtube luisteren en naar een ander tabblad gaan. Is het mogelijk om een extra browser te downloaden op je Ipad? Zodat je bijvoorbeeld op Fok zit en Youtube kan luisteren in 2 verschillende browsers.
Soms zijn knopjes lekker vooral als je ze hard moet indrukken, maar soms langs een gladde ondergrond iets wegvegen is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alles met touch controls vind ik waardeloos,ik wil knopjes.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je melden.... dat werkt.![]()
Had toevallig Chrome al op mijn iPad staan. Heb in Safari een YT gestart, ben vervolgens via de doubleclick naar Chrome gegaan en heb toen met de SWIPE de YT weer gestart. Ik kon daarna met Chrome gewoon naar FOK! browsen terwijl de muziek bleef klinken.
Heb je daar kinderen voor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms zijn knopjes lekker vooral als je ze hard moet indrukken, maar soms langs een gladde ondergrond iets wegvegen is ook lekker hoor
Nou zeg wat is dat nou weer voor een opmerking.quote:
ik hou er ook van om hard op knopjes te rammen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg wat is dat nou weer voor een opmerking.![]()
Ik vind het leuk om met mijn nintendo te spelen en de knop heel hard in te drukken.
Maar mijn Ipod touch vind ik ook leuk om mee te spelen.
Ik heb drie Nintendo dssen in huis, maar vornamelijk omdat de schouderbuttons van 2 het begeven hebben, en de games die ik graag speel gewoon teveel moeite kosten om met de stylus te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg wat is dat nou weer voor een opmerking.![]()
Ik vind het leuk om met mijn nintendo te spelen en de knop heel hard in te drukken.
Maar mijn Ipod touch vind ik ook leuk om mee te spelen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik hou er ook van om hard op knopjes te rammen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik hou er ook van om hard op knopjes te rammen.
Ja bij een Nintendo ds vind ik de stylus ook niet handig. Dan gebruik ik ook altijd de knoppen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb drie Nintendo dssen in huis, maar vornamelijk omdat de schouderbuttons van 2 het begeven hebben, en de games die ik graag speel gewoon teveel moeite kosten om met de stylus te doen.
tot de mama kwam vragen of ik in orde was. ik had vroeger een Commodore 64 en Amiga maar de Amiga is naar de boem door m'n glas cola.quote:
Ja vroeger was ik ook niet zo zuinig met die spullen maar soms had het gewoon ook een ram nodig om te werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
tot de mama kwam vragen of ik in orde was. ik had vroeger een Commodore 64 en Amiga maar de Amiga is naar de boem door m'n glas cola.
Ik ben gewoon geen liefhebber ban touchscreen controls.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bij een Nintendo ds vind ik de stylus ook niet handig. Dan gebruik ik ook altijd de knoppen.
Voor echte games niet nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen liefhebber ban touchscreen controls.
Slaap lekker en tot later.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon lekker even slapen. Ben ik fris en fruitig voor de rest van voetbal.
Het tweede catrdidge slot van mn MSXis naar de kloe geholpen door mn zusje omdat ze dacht dat er een adptor in de sound cart moestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
tot de mama kwam vragen of ik in orde was. ik had vroeger een Commodore 64 en Amiga maar de Amiga is naar de boem door m'n glas cola.
slaap ze!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon lekker even slapen. Ben ik fris en fruitig voor de rest van voetbal.
ik ook. eigenlijk mag Utopia even ontsmet worden, ik moet er van niezenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
rob geus heeft humor, ik lig hier in een deuk.![]()
![]()
haha rob geus; ik heb pannenkoeken voorbij zien komen, dat kan echt niet. vanessa; he je kan ook te ver gaan he. Die werd pissig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook. eiegnlijk mag Utopia even ontsmet worden, ik moet er van niezen
Ik woon er nog geen 2 kilometer vandaan,en dat is mn enige relatie met de SCquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ook. eiegnlijk mag Utopia even ontsmet worden, ik moet er van niezen
Kranenborg had haar ws allang de tent uitgestuurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha rob geus; ik heb pannenkoeken voorbij zien komen, dat kan echt niet. vanessa; he je kan ook te ver gaan he. Die werd pissig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kranenborg had haar ws allang de tent uitgestuurd.
Ik lig daar echt in een scheurquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]rob mag iedereen neerhalen van vanes, behalve vanes zelf. de bitch
Ik kijk er niet eens naar en weet hoe de verhoudingen liggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]rob mag iedereen neerhalen van vanes, behalve vanes zelf. de bitch
haccp is alleen belangrijk als je door een collega ondernemer geinformeerd word dat de VWA in de buurt is,anders kun je de meeste producten best nog drie dagen langer verkopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb ervaring met haccp omdat ik ook ijsjes en wafels verkoop op m'n vrijwilligerswerk.
elke dag de temperatuur van de koeling en diepvries opschrijven
Leg een zeiltje neer, het is echt hilarischquote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ben er weer, ik ga straks echt de filmpjes kijken met Rob
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Leg een zeiltje neer, het is echt hilarisch
Wat had je gewed?quote:
Lachen manquote:
Toch weer 3 biertjes naar de klotequote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
7 euro aan van alles en nog wat. Maar allemaal fout.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, ga maar aan de whiskey denk ik.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Leg een zeiltje neer, het is echt hilarisch
alle 3 in een rij naar buiten, vanes scheldend voorop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk groeps gesprek met RobBen benieuwd wie eerder weg loopt, Lotte of Billy of Vanflessa
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
rob is levensmoe volgens mij, hij gaat proeven van bbq van vanes
Dit is zo weer 2,50 waardquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
rauwe kip de kut,![]()
ze moet ze van rob weer terug leggen op de bbq![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ben blij dat we de streams hebben nog.
ah sirene gaat af, centraal yes
Viva La France.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Welja, misschien loop je bij de volgende weddenschap binnen
Vanas gaat er niet bij zijn, de laffe domme kut. In plaats van nou haar voordeel te doen met zo'n man. Nee hoor, in d'r wiek geschoten.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanas gaat er niet bij zijn, de laffe domme kut. In plaats van nou haar voordeel te doen met zo'n man. Nee hoor, in d'r wiek geschoten.
PANG!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanas gaat er niet bij zijn, de laffe domme kut. In plaats van nou haar voordeel te doen met zo'n man. Nee hoor, in d'r wiek geschoten.
Ze dacht echt dat ze overladen zou worden met complimenten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]die het spijt als haren op haar hoofd dat de hem uitgenodigd heeft. dit was niet de bedoeling.
![]()
![]()
Zo mooi om te zien en wat laat ze zich kennenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
ja het was de bedoeling dat de anderen allemaal op hun kop kregen en hij haar zou helpen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze dacht echt dat ze overladen zou worden met complimenten waarschijnlijk.
Ik zal duimen voor jequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien en wat laat ze zich kennen![]()
Die giert zo nog wel een fles wijn naar binnen denk ik zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze dacht echt dat ze overladen zou worden met complimenten waarschijnlijk.
Van alle stgass!!! Jodvegdomme ze wete jewoon nie wa of da er allemoal bij kom kijke, met de resterant!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die giert zo nog wel een fles wijn naar binnen denk ik zo
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Van alle stgass!!! Jodvegdomme ze wete jewoon nie wa of da er allemoal bij kom kijke, met de resterant!
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Van alle stgass!!! Jodvegdomme ze wete jewoon nie wa of da er allemoal bij kom kijke, met de resterant!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, nu gaan ze lopen zeiken natuurlijk dat rob allemaal onzin sprak![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]vooral vanes, hopen dat er straks nog een gewoon centraal komt.
Het moet toch ergens over gaan hier, niemand anders die wat anders er in gooit. En het zijn ook gewoon briljante streams nuquote:
Ruud is echt te domquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ruud is het er al niet mee eens, die onderschat de kakkerlakken
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het moet toch ergens over gaan hier, niemand anders die wat anders er in gooit. En het zijn ook gewoon briljante streams nu
Zwitserland - Frankrijkquote:
Ik heb Bacon beloofd te duimen voor Frankrijkquote:
Volgens mij kan iedereen hier de COS wel vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef sararaats het volgende:
effe crosspost
UTO / [COS #2949] Rob brengt iedereen Centraal!
ik moet morgen werken maar vind het niet erg.
En schiet er ook iemand op de paal of lat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Frankrijk moet winnen, met 0-1, 0-2, 0-3 of 1-3 en Benzema moet scoren.
hahaha ja. het was vermakelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen hier de COS wel vinden.
Griezmann en Pogba mogen op de lat of de paal schieten, zolang het geen goal wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En schiet er ook iemand op de paal of lat?
Smoke.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:45 schreef Joezi het volgende:
Pogba geblesseerd in de warming up, hoor ik net
Dat zijn Zwitsers neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Griezmann en Pogba mogen op de lat of de paal schieten, zolang het geen goal wordt.
Je bent voor Frankrijk. maar vindt dat 2 Fransen wel mogen missen? Kan je dan niet beter Zwitsers laten missen?quote:
Het gaat niet om missen. Het gaat erom dat Frankrijk de betere ploeg zal zijn, waardoor de kans groter is dat ze aanvallen en op de paal of lat schieten dan dat de Zwitsers dat doen. Franse verdediging vind ik best goed, dus heel veel kansen op goal zie ik niet voor Suisse.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent voor Frankrijk. maar vindt dat 2 Fransen wel mogen missen? Kan je dan niet beter Zwitsers laten missen?
Ohja, zo klinkt het een stuk aannemelijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat niet om missen. Het gaat erom dat Frankrijk de betere ploeg zal zijn, waardoor de kans groter is dat ze aanvallen en op de paal of lat schieten dan dat de Zwitsers dat doen. Franse verdediging vind ik best goed, dus heel veel kansen op goal zie ik niet voor Suisse.
Is wel over nagedacht toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, zo klinkt het een stuk aannemelijker.
Welterustenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ga slapen. ik ben nog wat ziekjes maar ga morgen lekker werken. dan dinsdag nog en afwachten voor juli.
en een
voor iedereen
trustequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ga slapen. ik ben nog wat ziekjes maar ga morgen lekker werken. dan dinsdag nog en afwachten voor juli.
en een
voor iedereen
Bosman-arrest zit diep bij jou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou het sws wel tof vinden als de mastodonten in de eerste ronde sneuvelen, en dan eindelijk eens beseffen dat dat bosman arrest het voetbal verneukt heeft.
Alhoewel de FIFA daar natuurlijk een stokje voor steekt.
Yep,dat heeft er indirect voor gezorgd dat scouts jeugspelers die drie leuke wedstrijden spleen meteen tot een EL/CL team toetreden, en hun ontwikkeling tot geode speller daardoor een jaar of 5 uitstellen. afgezien van dat het nationale competitities ook nog eens verneukt omdat men liever met 10 getalenteerde buitenlanders spelt dan met een team dat tenminste een paar mensen van nationale gornd bevat.quote:
Die spelers zouden ook wel beter moeten weten, door voor hun eigen ontwikkeling te kiezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep,dat heeft er indirect voor gezorgd dat scouts jeugspelers die drie leuke wedstrijden spleen meteen tot een EL/CL team toetreden, en hun ontwikkeling tot geode speller daardoor een jaar of 5 uitstellen. afgezien van dat het nationale competitities ook nog eens verneukt omdat men liever met 10 getalenteerde buitenlanders spelt dan met een team dat tenminste een paar mensen van nationale gornd bevat.
de opzet van de CL/EL heft daar ook behoorlijk aan bijgedragen, aangezien je bijvoorbeeld buiten de top acht in de PL, de SA en de PD moet eindigen om niet europees te spleen(wat eigenlijk betekent dat bijna het hele linkerrijtje 'europees' voetbal mag spleen, en vornamelijk tegen elkaar).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die spelers zouden ook wel beter moeten weten, door voor hun eigen ontwikkeling te kiezen.
Degenen die dat doen heb ik wel veel respect voor. Want als Chelsea of City op de stoep staat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om 'nee' te zeggen. Maar het is wel voor hun eigen bestwil.
Ja dat staat me ook wel tegen, dat er zoveel teams van hetzelfde land meedoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de opzet van de CL/EL heft daar ook behoorlijk aan bijgedragen, aangezien je bijvoorbeeld buiten de top acht in de PL, de SA en de EP moet eindigen om niet europees te spelen.
Toch die fucking paalquote:
Die bet is ongeldig verklaard. Want ik zag net pas dat zowel Griezmann als Pogba er niet in staat.quote:
Ik moest lachen, sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die bet is ongeldig verklaard. Want ik zag net pas dat zowel Griezmann als Pogba er niet in staat.
Hij had speciaal kaasfondue gegeten vanavond om in de stemming te komenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Baconbus het volgende:
Jian zal wel 'down' zijn nu. Is toch z'n Heimat.
Bij mij is het alles waar ik op klik, gaat direct omlaag. Ze houden me in de gaten lijkt wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
ehhh other result ook maar doenineens gehalveerd
Van onder de rivieren .. Maar dan kijken ze dus al vanaf het begin en dan toch al die stomme vragen , waar al tig keer antwoord op is gegeven ....quote:
lolquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de rivieren .. Maar dan kijken ze dus al vanaf het begin en dan toch al die stomme vragen , waar al tig keer antwoordt op is gegeven ....
Wat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de rivieren .. Maar dan kijken ze dus al vanaf het begin en dan toch al die stomme vragen , waar al tig keer antwoord op is gegeven ....
Aalst en Schijndel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gasten van Vanass... Uit Simpeldorp naast Helmond
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aalst en Schijndel.
OMG waarom weet ik dit
ooh heb de streams weer uit daar door. Rob was wel hilarisch.. komt er nou een nieuwe vanavond?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gasten van Vanass... Uit Simpeldorp naast Helmond
Fransen en Zwitsers en wat Brazilianen voor de opvulling ..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Oh. Lol. Ik bedoelde het publiek bij het WK.
Serieus? Ik kan me dat juist goed voorstellen. Volgens mij is dat een ervaring die je nooit vergeet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
Dat je er heen gaat voor zo' n toernooi vind ik al vreemd.. Thuis op TV zie je het toch veel beter .. EN dat Brasiliaans Skol bier is niet te zuipen ..
Heel snel weggeklikt.quote:
Ja OK je moet er van houden natuurlijk ... En gelukkig zijn er nog genoeg gasten die elke 2 jaar die wedstrijden afgaan,. .. Maar ieder zn ding..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me dat juist goed voorstellen. Volgens mij is dat een ervaring die je nooit vergeet.
Ik had nog kaartjes over voor de finale, maar die vlieger gaat dus niet op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK je moet er van houden natuurlijk ... En gelukkig zijn er nog genoeg gasten die elke 2 jaar die wedstrijden afgaan,. .. Maar ieder zn ding..
Niet voor mij, ik was al eens in Rio en mn kennisje daar woont er ook al niet meer ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had nog kaartjes over voor de finale, maar die vlieger gaat dus niet op.
Ygritte, welkom terug in de SC. We missed u lots! We kijken uit naar je bijdrages.quote:
Thnx... Hoop weer wat meer tijd te hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ygritte, welkom terug in de SC. We missed u lots! We kijken uit naar je bijdrages.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ygritte, welkom terug in de SC. We missed u lots! We kijken uit naar je bijdrages.
Yup, hoop gelul om niks maar ach het betaald de rekeningen.quote:
Ik ook. Dus it's al in the game hè.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij is van de piratenpartij. Die vinden dat niet erg.
Hoort erbij dan ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup, hoop gelul om niks maar ach het betaald de rekeningen.
Bah, die arme zwitsrersquote:
Voor franse, echt nietquote:
Haha vond het wel leuk om ook een keer te doen ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die lines zijn smokey heWe moeten een keer van account wisselen en dan gaan kutten
Kutten in je eigen kut, kut met perenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die lines zijn smokey heWe moeten een keer van account wisselen en dan gaan kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |