Vochtvreterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
Mijn keukenkastje is ineens gaan stinken terwijl ik dus niet weet waarom omdat er alleen maar houdbarespullen in staan, zoals pasta, rijst, zakjes soep, etc Of flessen saus etc die nog nooit open geweest zijn.
Daarnaast maakt mijn keuken nog altijd die stomme tik
en heb ik hoofdpijn omdat nieuwe bril, waardoor ik duizelig ben als ik buk, en dus al de hele dag doe over mijn huishouden omdat ik om de haverklap misselijk word
oja, en mijn ex komt zo op visite, met hond.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
Mijn keukenkastje is ineens gaan stinken terwijl ik dus niet weet waarom omdat er alleen maar houdbarespullen in staan, zoals pasta, rijst, zakjes soep, etc Of flessen saus etc die nog nooit open geweest zijn.
en heb ik hoofdpijn omdat nieuwe bril, waardoor ik duizelig ben als ik buk, en dus al de hele dag doe over mijn huishouden omdat ik om de haverklap misselijk word
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Chocolade
Maar is het dan echt nog boos zijn, of onbegrip, of iemand missen ofzo?
Hondjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
/lief klaagboek
O, oké. Excuses.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tegen iedereen die er lang moeite mee heeft, niet alleen tegen jou.
waar kun je dat kopen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vochtvreter![]()
Werkt ook voor je ex trouwens
die hond is ook lief jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Behalve de hond. Honden zijn lief.
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.quote:
action, blokker, marskramer, wellicht kruidvat?? Of bouwmarktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waar kun je dat kopen?
[..]
die hond is ook lief ja
even tijd nodig gewoon, dat ie je straks wel weer aanspreekt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.
En verder gaat het steeds meer van boos zijn naar depri worden.![]()
Wat schiet je ermee op om boos/depri te zijn behalve dat je jezelf ermee hebt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben nu nog wel boos, maar vooral omdat die persoon het gesprek onfatsoenlijk afkapte en sindsdien niets meer heeft gezegd. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu wel of juist niet moet doen/zeggen.
En verder gaat het steeds meer van boos zijn naar depri worden.![]()
Behalve als beide te koppig zijn om weer de eerste stap te zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op om boos/depri te zijn behalve dat je jezelf ermee hebt?
Helemaal niks zou ik doen, je kan altijd op een ander moment erover beginnen als je wel weer tegen elkaar praat.
Tja, dan moet een van beide maar minder koppig zijn en zich eroverheen zetten. Je schiet er uiteindelijk toch niks mee op met boos doen/blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve als beide te koppig zijn om weer de eerste stap te zetten.
Gewoon alles wit verven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
/note to self, neem nooit meer een zwart bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |