graag gedaan. Ik dacht dat ik zoveel sliep door de bloeddrukverlagende medicatie maar ik bleek ietsjes ziek te zijn. Vooral omdat het bij je telkens op het randje is. Houd je vocht vast?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dankje dat je er op wijst! Ik hou het even in de gaten, heb ook al half bedacht dat ik morgen toch maar een extra bloeddrukcontrole ga vragen omdat het allemaal net aan voelt. Voel me opzich goed, maar het 'spookt' ook wel in mijn achterhoofd.
Jah, hou ook dagelijks nu de weegschaal in de gaten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
graag gedaan. Ik dacht dat ik zoveel sliep door de bloeddrukverlagende medicatie maar ik bleek ietsjes ziek te zijn. Vooral omdat het bij je telkens op het randje is. Houd je vocht vast?
Je moet officieel ook nog eventjes, maar de termijn is prima. Ik snap heel goed als ze inleiding adviseren. Nu kun je een bevalling nog aan. Het kan op en neer gaan maar als het omslaat gaat het snel. Niet dat ik je dat toe wens hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah, hou ook dagelijks nu de weegschaal in de gaten.
Heb ook de afspraak met de vk dat ik altijd bellen kan (moet!) als ik het niet vertrouw, en dat we ook op verschijnselen gaan kijken en niet alleen op de getallen.
Ze heeft me gisteren ook wel even duidelijk te verstaan gegeven hoe erg ze zich zorgen maken er over, ondanks dat het nu nog "randje goed' is.
Die kwam wel even aan zeg maar
Komt ie zelf niet naar binnen als je de deur open houdt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe rustig aan, sta onder curatele hier in huis
Amsel goed dat je naar mondhygienist gaat! die disucussie hebbenw e hier al vaker gehad, maar dat is echt belangrijk in je zwangerschap.
Mijn poezel zit buiten zielig naar me te kijken van onder de BBQ in de regen.
Meneer moest en zou naar buiten in de omheinde tuin, maar ik ga hem echt niet door de regen eronder vandaan plukken omdat hij eigenwijs doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Chanty
Ik had net mn schoonmoeder op bezoek en die bracht allemaal cadeautjes mee waaronder een roze romper waar ze super trots op is en speciaal besteld heeft voor ons meisje
Dit vraagt om een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb net 30 euro betaald voor een babypakje, ik ga me nu even schamen
disclaimer
Chanty
Ik had net mn schoonmoeder op bezoek en die bracht allemaal cadeautjes mee waaronder een roze romper waar ze super trots op is en speciaal besteld heeft voor ons meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk hoe afwijkend de smaak soms kan zijn
Zo zit in de hele tijd te kijken naar de teddybeer die mijn schoonmoeder heeft meegenomen. Die zit nu in de box maar eigenlijk vind ik het een beetje een enge beerKom denk ik door de vorm van de werkbrauwen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto
Zo, ik heb net 30 euro betaald voor een babypakje, ik ga me nu even schamen
haha zo heeft mijn moeder een "uil" gemaakt... maar ik.vind het een freaky beestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]Heerlijk hoe afwijkend de smaak soms kan zijn
Zo zit in de hele tijd te kijken naar de teddybeer die mijn schoonmoeder heeft meegenomen. Die zit nu in de box maar eigenlijk vind ik het een beetje een enge beerKom denk ik door de vorm van de werkbrauwen.
Verder ben ik heel cheap dus deze ene uitspatting mocht wel van mezelfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]Hopen dat die kleine niet te snel groeit dan
Joh je krijgt maar een paar keer in je leven een baby. Ik vind dat alle uitspattingen mogenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verder ben ik heel cheap dus deze ene uitspatting mocht wel van mezelfDon't tell my mother in law
I like how you think!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joh je krijgt maar een paar keer in je leven een baby. Ik vind dat alle uitspattingen mogenLekker van genieten.
Chanty
ErmagherdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Die Koekadekens zijn toch met die lipjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I like how you think!
Al ben ik nog steeds wel te cheap voor koekadekens enzo.
Wat eigenlijk krom is als je bedenkt dat ik wel 60 euro aan wol haal om zelf een dekentje te haken.
Chanty
Euhm... oeps??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, koeka is een zeer overpriced VT wonen verantwoord babytextielmerkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die Koekadekens zijn toch met die lipjes?
Die kan je zelf ook fabriceren op een dekentje als je handig bent, of 1 van de oma's vragen het te knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |