Ik heb een chuwi vx8 te koop staan voor 86,75 inc. verzenden, qua specs vrijwel gelijk alleen wat goedkoperquote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod. die Atom doet het toch wat beter dan zo'n Mediatek op basis van Cortex A7, zelf ook niet al te beste ervaringen met Mediatek. Daarnaast heb ik zo hier garantie en wellicht wat meer support qua updates.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een chuwi vx8 te koop staan voor 86,75 inc. verzenden, qua specs vrijwel gelijk alleen wat goedkoper![]()
V&A / [TK] Chuwi VX8 tablet (8 inch)
I know.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:09 schreef rene90 het volgende:
Hij is ook gewoon bij banggood 180,49 dollar trouwens
True that, originele case ligt hier al een tijdje (is dezelfde case als de t9).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I know.Dat had ik natuurlijk gechecked. Maar bij BG krijg je de doos niet en al helemaal geen package met OTG cable, screen protector, weet ik wat alles met het belangrijkste: de original PiPO case voor de P4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met kortingcode '6offshare' komt die op $118.43.
reviewke volgt bij ontvangst...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef bartvangils het volgende:
Voor m'n jongste (4-jarig) zoontje - ter vervanging van z'n Ainol Novo Advanced II - de Onda V820 besteld:
http://www.tinydeal.com/onda-v820-quad-core-version-8-android-42-a31s-4k-tablet-p-133764.htmlOp Spaanse website commentaar gelezen van iemand die de zijn ontvangen heeft; lijkt me zeer positiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met kortingcode '6offshare' komt die op $118.43.
https://translate.google.(...)l&edit-text=&act=url
Ondertussen van TinyDeal bericht gekregen dat hij verstuurd is (RS...NL tracking nummer).
'k Ben benieuwd...
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.quote:2014-08-23 17:12, Received from Customer
die van mij staat met Zweden post op dispatched from terminal. Dus dan gaat het wel snel op zich.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.
Zal wel rond woensdag 3 september aankomen zo'n beetje.
Sweden post is hier weer eens snel, sowieso de laatste paar keer lijkt het beter te gaan. Nu 20-8 shipment recorded (17-8 van banggood op 'shipped') en 25-8 arrived in destination country for sorting.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.
Zal wel rond woensdag 3 september aankomen zo'n beetje.
Ja, zoals verwacht gaat het hier niet zo heeeeel rap. Maar 11 dagen na de eerste status is redelijk standaard.quote:2014-08-25 17:12, Despatched to overseas (Country code: AT)
Morgen is hij binnen bij mij, geen kostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zoals verwacht gaat het hier niet zo heeeeel rap. Maar 11 dagen na de eerste status is redelijk standaard.
Heb toch geen haast, zou er de rest van deze week toch niet zijn om 'em in ontvangst te nemen (NL tripje).
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
Dan kan je hem ook van aliexpress afhalen inmiddels, hier 214 dollar voor een roze 64GB model, lijkt me een foutje maar okéquote:
Zal ik ook nog wel even doen, eerst nu maar de batterij volledig leegmaken en dan weer volledig opladen, en dan met een 720p file op repeat kijken hoe lang hij het volhoudt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Gaat je batterij dan ook als een raket naar beneden als je het scherm aan houdt?
Zou je even moeten testen met een film oid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef bartvangils het volgende:
Voor m'n jongste (4-jarig) zoontje - ter vervanging van z'n Ainol Novo Advanced II - de Onda V820 besteld:
http://www.tinydeal.com/onda-v820-quad-core-version-8-android-42-a31s-4k-tablet-p-133764.htmlHierbij m'n reviewke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met kortingcode '6offshare' komt die op $118.43.
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Wat is er ''mis'' met je M7pro?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:20 schreef shiznuts het volgende:
Pwoah. Hopelijk de P4 deze week nog hier. De PiPo M7 Pro wordt een beetje vervelend en heb geen zin om er nog aan te klooien met firmware en alles. Hopelijk is de P4 de verademing die ik net nodig had!
Yup, alleen weten ze nog niet wanneer ze de source gaan krijgen. Volgens Randy is de M8HD trouwens het eerst aan bod.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is er ''mis'' met je M7pro?
Heb overigens vernomen dat PIPO source van M7pro en nog een aantal tablets vrij gaat geven zodat andere mensen ROMS kunnen (blijven) ontwikkelen.
Is deze nog ergens in europa of China te bestellen ??quote:Op donderdag 4 september 2014 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. Alleen FNF geloof ik ooit weleens mee bezig gehouden (ifive 3).
Maar er is vast iets om in je microUSB-poort te mikken als IR blaster/transmitter.
• http://viatekproducts.com/zmart-remote/ ?
BG heeft een IR, maar is niet geschikt voor alle devices. Staat wel een hele lijst bij wat in elk geval werkt. Misschien heb je er wat aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 05:52 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Is deze nog ergens in europa of China te bestellen ??
Op ebay zie ik ´m alleen maar uit de usa ,en dat is standaard douane kosten hier in Spanje
Waar heb je ´m besteld ??quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Ah!
Smartcover = automatisch scherm standby/wake. Da's wel mooi.Klepje om bij de HDMI, microUSB en microSD te komen...
je ne comprends pas! Verder not bad though. Morgen ff kijken voor custom FW.
Banggood met 5 procent kom je op 135 euries.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:39 schreef shiznuts het volgende:
AliExpress toen er boven 200 USD dan 20 USD afging. Zonder die korting vond ik het niezo interessant.
Toen gelijk maar meteen een package met cover, OTG-kabel enz etc gehaald om boven die 200 USD uit te komen en dan meteen klaar te zijn.
Uiteraard geldt die deal nu niet meer, dus kun je vast beter terecht met een coupon bij een webshop.
Wifi only of 3G? Bij de 2.6 was er nog een drain probleem. Dit is echter niet helemaal opgelost. De 3.4 loopt op een aantal, waaronder de mijne, niet stabiel. Vaak spontane reboots. Op dit moment draai ik weer de 2.7, die loopt het beste op de Wifi met weinig drain.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Iemand91 het volgende:
M'n M9 pro maar eens een nieuwe ROM geven lijkt me; ik zit nog op 2.6 en Riley zit alweer bij 3.4.
Weet alleen niet wat dat ding heeft; accu is (zonder gebruik) binnen een paar uur leeg...
3Gquote:
Oke, maar bijv. 3.0 is dus ook niet aan te raden?quote:Bij de 2.6 was er nog een drain probleem. Dit is echter niet helemaal opgelost. De 3.4 loopt op een aantal, waaronder de mijne, niet stabiel. Vaak spontane reboots. Op dit moment draai ik weer de 2.7, die loopt het beste op de Wifi met weinig drain.
Als je voor een chinese gaat raad iedereen de PiPo P4 aan.quote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef stoeltafel het volgende:
Heb sinds het begin de Nexus 10. Zoek nu wat vergelijkend. Deze begint erg traag te worden. Wat raden jullie aan?
buiten wat patentaanvragrn van HTC is er geen nieuws. Komt samen met de introductie van Android l gok ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef stoeltafel het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat de Nexus 9 de opvolger wordt van de oude Nexus 10. Zal er eens induiken en eventueel wat interessants posten.
Wat wil je weten van de P4?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef l0lownkill het volgende:
Is er trouwens al een uitgebreide review van dep4 gemaakt door een fellow user hier? Op internet zijn nog niet echt kwaliteitsreviews. Zit toch te denken een tablet aan te schaffen.
ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Gunny het volgende:
Heb er al ff 1 hier gehad, en op dit moment is er 1 voor mijn vrouw onderweg. Qua hardware de beste bang for the buck. Maar de software is nog wat buggy op sommige punten. Daar kan Pipo zelf niet veel aan doen, komt omdat het A 4.4.4.4 is. En dan krijg je elke keer weer dat sommige apps niet lekker willen lopen omdat die oudere versies willen zien.
Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzoquote:
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzo) had ik namelijk ook met de g4s
Zou je dat ene knopje daar aan de zijkant van de andere kant aan de achterkant willen fotograferen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
Waar is je 4e 4? Of is dat nog een 3. Er zijn meldingen genoeg te vinden over apps die soms problemen geven, maar zoals gewoonlijk zijn er een hoop games bij. Ik had bij de eerste P4 ook geen problemen. Maar kon jammer genoeg niet verder testen. En omdat ik de m8 en m9 pro geen kunstjes meer kan leren is nu de P4 weer onderweg. Maar kijk maar eens in het Pipo topic op GoT. Daar zie je soms wel dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.
Ik heb een paar vraagjes, nl:quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik heb een paar vraagjes, nl:
-Werkt de touchscreen een beetje vloeiend? Ik heb bij mijn G4s een beetje de ervaring dat het nét ietsje minder is dan eerdere toestellen die ik heb gehad
-Duurt het opladen erg lang? Ik meende hier een post over te zien
-Is de wifiontvanger een beetje goed?
-Is de stock firmware degelijk genoeg?
-Hoelang is een chinees
Is er hier ook iemand die van AE de officiële pipo case al heeft? Zo ja is de kwaliteit een beetje gangbaar?
Topquote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.
Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.
Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
gps geprobeerd. Maar binnen drie minuten nog geen fix. Was zonder wifi ofzo en had geen zin om langer buiten te staan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef remcom00 het volgende:
[..]
10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.
Was nog op oude firmware met de battery drain dus het zal nu nog wat sneller zijn.
8,9'' check (close enough)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:04 schreef Snowballed het volgende:
Ik wil aan de tablet.. het moet een grote zijn (dus vanaf ongeveer 9 inch en groter)
Ook dat kanquote:Voornamelijk zal ik hem gaan gebruiken voor films en internet (muziek, xbmc, youtube, fokken, etc) en dan vooral om hem ook aan een tv te kunnen hangen..
Zou het museum van oude technieken alvast bellenquote:(32 inch 720p, dus niet de nieuwste)
(gaat de hdmi out ook werken met een verloopje naar een scart of composite aansluiting op een oude tv, of is dat te prehistorisch en verdiend zoiets een monumentale status?)
Check (zat wel goed bij de Pipo dacht ik).quote:Goede wifi ontvangst is belangrijk,
Camara op tablet, ach tja, het schiet foto'squote:Een goede camera is ook leuk, maar minder belangrijk
Checkquote:De prijs.. tja.. hoe lager hoe beter, maar max 150 euro ofzo..
Of wil je nog keuze ookquote:Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.. hellup..
Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Zou het museum van oude technieken alvast bellen
HDMI is digitaal. Voor scart heb je dus een actieve (dure) omvormer nodig.
Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.
In theorie zou je dan van VGA weer naar Scart of composite kunnen gaan.
Wij hebben wel eens een keer zoiets gebruikt. Werkte prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |