Als je voor een chinese gaat raad iedereen de PiPo P4 aan.quote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef stoeltafel het volgende:
Heb sinds het begin de Nexus 10. Zoek nu wat vergelijkend. Deze begint erg traag te worden. Wat raden jullie aan?
buiten wat patentaanvragrn van HTC is er geen nieuws. Komt samen met de introductie van Android l gok ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef stoeltafel het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat de Nexus 9 de opvolger wordt van de oude Nexus 10. Zal er eens induiken en eventueel wat interessants posten.
Wat wil je weten van de P4?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef l0lownkill het volgende:
Is er trouwens al een uitgebreide review van dep4 gemaakt door een fellow user hier? Op internet zijn nog niet echt kwaliteitsreviews. Zit toch te denken een tablet aan te schaffen.
ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Gunny het volgende:
Heb er al ff 1 hier gehad, en op dit moment is er 1 voor mijn vrouw onderweg. Qua hardware de beste bang for the buck. Maar de software is nog wat buggy op sommige punten. Daar kan Pipo zelf niet veel aan doen, komt omdat het A 4.4.4.4 is. En dan krijg je elke keer weer dat sommige apps niet lekker willen lopen omdat die oudere versies willen zien.
Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzoquote:
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk verschilende ervaringen e.d door te nemen (niet dat ik het wantrouw ofzo) had ik namelijk ook met de g4s
Zou je dat ene knopje daar aan de zijkant van de andere kant aan de achterkant willen fotograferen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
Waar is je 4e 4? Of is dat nog een 3. Er zijn meldingen genoeg te vinden over apps die soms problemen geven, maar zoals gewoonlijk zijn er een hoop games bij. Ik had bij de eerste P4 ook geen problemen. Maar kon jammer genoeg niet verder testen. En omdat ik de m8 en m9 pro geen kunstjes meer kan leren is nu de P4 weer onderweg. Maar kijk maar eens in het Pipo topic op GoT. Daar zie je soms wel dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik draai ook 4.4.4 en alles draait gewoon.
Ik heb een paar vraagjes, nl:quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van reviews maken, als je specifieke dingen wilt weten wil ik het allemaal voor je fotograferen en doen dus dan hoor ik het wel.
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik heb een paar vraagjes, nl:
-Werkt de touchscreen een beetje vloeiend? Ik heb bij mijn G4s een beetje de ervaring dat het nét ietsje minder is dan eerdere toestellen die ik heb gehad
-Duurt het opladen erg lang? Ik meende hier een post over te zien
-Is de wifiontvanger een beetje goed?
-Is de stock firmware degelijk genoeg?
-Hoelang is een chinees
Is er hier ook iemand die van AE de officiële pipo case al heeft? Zo ja is de kwaliteit een beetje gangbaar?
Topquote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.
Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
officiële pipo case heb ik, erg degelijk en werkt goed met de magneet zodat het een stand wordt. Verder het opladen kan via USB maar duurt lang. Via de stekker gaat het gewoon snel. Kan wel een keer testen hoe snel.Stock firmware is prima, als je de meest recente hebt, ik weet niet of je de nieuwste krijgt als je nu een p4 koopt omdat die misschien al eerder de fabriek is uitgerold.
Verder is het touchscreen vloeiend. Helemaal geen problemen mee gehad.
gps geprobeerd. Maar binnen drie minuten nog geen fix. Was zonder wifi ofzo en had geen zin om langer buiten te staan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef remcom00 het volgende:
[..]
10 - 90% duurde bij mij 3 uurtjes.
Was nog op oude firmware met de battery drain dus het zal nu nog wat sneller zijn.
8,9'' check (close enough)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:04 schreef Snowballed het volgende:
Ik wil aan de tablet.. het moet een grote zijn (dus vanaf ongeveer 9 inch en groter)
Ook dat kanquote:Voornamelijk zal ik hem gaan gebruiken voor films en internet (muziek, xbmc, youtube, fokken, etc) en dan vooral om hem ook aan een tv te kunnen hangen..
Zou het museum van oude technieken alvast bellenquote:(32 inch 720p, dus niet de nieuwste)
(gaat de hdmi out ook werken met een verloopje naar een scart of composite aansluiting op een oude tv, of is dat te prehistorisch en verdiend zoiets een monumentale status?)
Check (zat wel goed bij de Pipo dacht ik).quote:Goede wifi ontvangst is belangrijk,
Camara op tablet, ach tja, het schiet foto'squote:Een goede camera is ook leuk, maar minder belangrijk
Checkquote:De prijs.. tja.. hoe lager hoe beter, maar max 150 euro ofzo..
Of wil je nog keuze ookquote:Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken.. hellup..
Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Zou het museum van oude technieken alvast bellen
HDMI is digitaal. Voor scart heb je dus een actieve (dure) omvormer nodig.
Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je zou een HDMI -> VGA adapter kunnen halen. Die kosten niets in China.
In theorie zou je dan van VGA weer naar Scart of composite kunnen gaan.
Wij hebben wel eens een keer zoiets gebruikt. Werkte prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dat moet je toch nog steeds actief omzetten? Of heb ik dat nu fout?
Hmm...quote:
Heb hier mijn (M7pro) ook 8.9'' even op een A4tje gegooid:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hmm...
* Snowballed pakt een duimstok....
Oh dat is wel handig als vergelijk idd.. en het scheelt nou ook niet de wereld met een 10 inch..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier mijn (M7pro) ook 8.9'' even op een A4tje gegooid:
[ link | afbeelding ]
Randen van de P4 zijn kleiner dacht ik maar scherm is wel even groot
Je kan wel voor minder gaan. Maar goed je wil toch ook iets wat toekomstgericht isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig als vergelijk idd.. en het scheelt nou ook niet de wereld met een 10 inch..
Ik vind hem (p4 it is..) alleen wel prijzig voor mijn eisen.. of valt dat best mee..?
Tja.. ik weet niets van updates enz.. maar mn G2 tel deed wat ie moest doen zonder verdere updates voor zover ik weet..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan wel voor minder gaan. Maar goed je wil toch ook iets wat toekomstgericht is
Een RK3188 krijg je voor iets minder, maar dan heb je ook geen updates meer straks.
Hmm.. ja.. stof tot nadenken... mijn telefoon is van 2012.. en is nu economisch een total loss... (hij stuitert helemaal niet goed op de tegelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:24 schreef RobertNL het volgende:
• 1024x600 resolutie vs 1920x1200
Hogere resolutie is veel fijner. 600 resolutie op 10.1'' is wel pixels tellen.
• 1 GB RAM VS 2GB RAM
Wat Chrome tabs, Youtube en XBMC kan het best handig voor zijn. Geen must maar zeker meer toekomstgericht (over een jaar of 1 of 2 wil je ook nog alle apps goed kunnen draaien?)
• Batterij: 5000mAh vs 6600mAh
Spreekt voor zich, daarnaast is de RK3288 chip nog zuiniger ook dacht ik.
Maar goed prijs is ook heel anders. Als je echt je budget wil halveren dan is het wellicht niet zo'n slechte keuze. Met de PIPO ben je wel meer op de toekomst gericht denk ik.
Tja dat valt wel mee als ie op de bank ligt (Ik spreek niet uit ervaring, ik heb nog nooit iets kapot gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. stof tot nadenken... mijn telefoon is van 2012.. en is nu economisch een total loss... (hij stuitert helemaal niet goed op de tegels)
Ik vraag me af of ik niet binnen 1,5 jaar op zo'n tablet neerplof die nog op de bank lag oid..
Een (64-bit, nota bene) dual-core CPU is niet perse langzamer dan een (32-bit) quad-core CPU.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lees net over de Nexus 9, die krijgt slechts een dualcore cpu mee? Is dat niet wat karig tegenwoordig?
Bovenstaande of als het groot en goedkoop moet:quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:05 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn moeder wil stiekem ook wel een tablet, maar een chinese wordt het sws niet omdat zij dat niet wil. Nu heeft zo'n huisvrouw dat ook niet eens nodig; ze gebruikt het eigenlijk toch alleen maar voor facebook en browsen. Heeft iemand een leuk nederlands toestelletje in gedachten?
Gisteren was hij nog wel hier in het noorden (Herenveen) maar goed die is nu weg zie ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef l0lownkill het volgende:
Gister even een slagje met haar door de mediamarkt gegaan; de nexus 7 leek mij wel degelijk, was daar 179 euro geloof ik. Vond zij wel duur. Maar dat lijkt mij wel de beste optie dan. En bij de dixons is de yarvik alleen af te halen en ik woon in friesland; niks in de buurt dus.
Volgens mij kun je beter voor een Asus Memopad gaan. Goedkoop, maar toch nog een béétje kwaliteit. Yarvik en dergelijke vind ik toch wel erg budget. Bouwkwaliteit, en het touchscreen zijn meestal onder de maat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef l0lownkill het volgende:
Gister even een slagje met haar door de mediamarkt gegaan; de nexus 7 leek mij wel degelijk, was daar 179 euro geloof ik. Vond zij wel duur. Maar dat lijkt mij wel de beste optie dan. En bij de dixons is de yarvik alleen af te halen en ik woon in friesland; niks in de buurt dus.
Daarom zet ik er al bij dat Sweex niet voor de grap failliet isquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter voor een Asus Memopad gaan. Goedkoop, maar toch nog een béétje kwaliteit. Yarvik en dergelijke vind ik toch wel erg budget. Bouwkwaliteit, en het touchscreen zijn meestal onder de maat.
Ok, het is wel zo dat voor "oudere mensen" het beter is om een 8" tablet te halen. Of dat ook het geval is, moet je zelf bepalenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom zet ik er al bij dat Sweex niet voor de grap failliet is.
Goed een Nexus 7 is een veilige keuze krijg je ook zeker Android 5.0 snel op. Asus is ook wel redelijk qua software updates vaak. Hardware zit bij de meeste grotere fabrikanten wel redelijk goed.
Nope, mij te duurquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Denk dat Shiznuts of RobertNL er eentje heeft.
Xiaomi tablet (maar daar moet je store etc op installeren) en een tablet die het heel aardig doet is bijvoorbeeld de Pipo P4. Goedkoop en qua performance toch primaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef xcachet het volgende:
Wat zijn op dit moment de high end modellen op de Chinese markt?
10 inch is de keuze helaas wel wat beperkt naar mijn ervaring maar voor 170 euro moet je wel een eind kunnen komen. Wel rekening houden met evt douanekosten natuurlijk! (en of je die wel/niet meeneemt in je budget).quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Hey, weten jullie iets leuks rond de 170 eu? 10 inch wel het liefst en stock android.
Maar hoe is het touchscreen, reageert die wel een beetje normaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Jee2701 het volgende:
vandaag de yarvik binnen gekregen... geen hoogvlieger, maar prima scherm en daar ging het om... is de 80,- meer dan waard :-)
Ik heb nu zelf een samsung tab 7.0 gekregen bij ziggo en dat vind ik echt helemaal niks. Veel te klein en het werkt ook niet. De Ipad 2 blijft nog prima maar begint wel wat trager te worden vandaar dat ik wat anders zoek. Ik zit er aan te denken om voor de P1 te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Xiaomi tablet (maar daar moet je store etc op installeren) en een tablet die het heel aardig doet is bijvoorbeeld de Pipo P4. Goedkoop en qua performance toch prima.
[..]
10 inch is de keuze helaas wel wat beperkt naar mijn ervaring maar voor 170 euro moet je wel een eind kunnen komen. Wel rekening houden met evt douanekosten natuurlijk! (en of je die wel/niet meeneemt in je budget).
Als je qua prijs/kwaliteit verhouding een topper zoekt is de 8.9'' Pipo P4 wel een aanrader.
Pipo P1, P9 zou je ook kunnen overwegen. Alle PIPO modellen draaien ook vrijwel stock android. Zeer lichte launcher met wat eigen widgets is de enige echte bloadware.
Zijn natuurlijk nog meer merken die ook ondersteuning hebben; check altijd eerst even community van een tablet op: freaktab.com dan weet je of er wat ROMS voor je tablet zijn eventueel.
Heb hier zelf nu een weekje een P4 en ik ben er opzich wel blij mee, helaas merk ik dat de andere PIPO die hier ook in huis heb veel meer aandacht trektdus de P4 hapt momenteel wat stof
(samen met de LG gpad 8.3
). Binnenkort maar eens kijken welke van deze tablets ik ga houden
.
Toevallig wil mijn zus toch liever een Ipad ipv de Pipo P4 dus als je interesse hebt..?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:19 schreef Questular het volgende:
Toch maar eens meelurken hier, bestel zelf niet snel iets uit china maar als mensen hier een tablet wegdoen zoals de P4 dan lees ik dat graag
Teclast x98 air 3G kan windows op geflashed worden, maar zover ik zie is er enkel een beta bechikbaar. Maar willen ze ook zelfs dual-boot van maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:19 schreef igi0n het volgende:
Ik weet dat dit het Android Tablet topic is maar een Windows tablet topic is er niet, dus ik stel hem hier:
Ik ben op zoek naar een windows 8.1 tablet, 8 inch, maar met retina. Heb zelf gezocht maar je vindt toch vooral de PiPo W2, en voyo a1 mini etc die allemaal 1280x800 zijn. Misschien bestaan ze ook wel helemaal niet, daarom vraag ik dus even.
Iemand een tip?
Sorry Shiz!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:45 schreef shiznuts het volgende:
Retina is een Apple-term.
Verder... nee, volgens mij zijn Windows tablet voornamelijk lowres. Chinese budgetdingen al helemaal niet. Is dan ook zwaarder om te runnen, dus ik weet ook niet of je highres wilt draaien als je de boel smooth wilt houden en niet al te veel wilt stressen. Verder is ook lang niet alle software klaar om geupscaled te worden naar bijvoorbeeld 2560x1600px.
Verder ook de vraag maar of je FHD ofzo nu echt nodig hebt op 8". Zal ook energieverslindend zijn en in een 8"-er zal niet een al te grote accu zitten.
Ook zijn de tablets die je noemt allemaal dezelfde (ODM/OEM)... zoals RobertNL al wel heeft aangegeven hier en daar.
Cool! Dan hoef ik me ook weinig zorgen te maken, aangezien de Voyo A1 mini al deze kant op kwamquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef RobertNL het volgende:
Scherm is ook best oké met 1280x800. Goed zou graag 1080p zien maar dat is er niet helaas.
Die teclast was ik inderdaad al tegengekomen, maar is helaas 9.7"! Die andere zien er wel veelbelovend uit, vooral de Pipo. Voor een prijs van slechts $163 is dat natuurlijk geen geld!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Teclast x98 air 3G kan windows op geflashed worden, maar zover ik zie is er enkel een beta bechikbaar. Maar willen ze ook zelfs dual-boot van maken.
Als je nog even geduld hebt zijn deze misschien ook wel interessant:
http://cngadget.info/2014(...)ee-8-9-inch-tablets/
http://cngadget.info/2014(...)inch-windows-tablet/
Ployer, Chuwei, ramos en IFive hebben ook een gelijk(end) model in de pijplijn trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:33 schreef igi0n het volgende:
[..]
Die teclast was ik inderdaad al tegengekomen, maar is helaas 9.7"! Die andere zien er wel veelbelovend uit, vooral de Pipo. Voor een prijs van slechts $163 is dat natuurlijk geen geld!
thnxquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Xiaomi tablet (maar daar moet je store etc op installeren) en een tablet die het heel aardig doet is bijvoorbeeld de Pipo P4. Goedkoop en qua performance toch prima.
[..]
10 inch is de keuze helaas wel wat beperkt naar mijn ervaring maar voor 170 euro moet je wel een eind kunnen komen. Wel rekening houden met evt douanekosten natuurlijk! (en of je die wel/niet meeneemt in je budget).
Als je qua prijs/kwaliteit verhouding een topper zoekt is de 8.9'' Pipo P4 wel een aanrader.
Pipo P1, P9 zou je ook kunnen overwegen. Alle PIPO modellen draaien ook vrijwel stock android. Zeer lichte launcher met wat eigen widgets is de enige echte bloadware.
Zijn natuurlijk nog meer merken die ook ondersteuning hebben; check altijd eerst even community van een tablet op: freaktab.com dan weet je of er wat ROMS voor je tablet zijn eventueel.
Heb hier zelf nu een weekje een P4 en ik ben er opzich wel blij mee, helaas merk ik dat de andere PIPO die hier ook in huis heb veel meer aandacht trektdus de P4 hapt momenteel wat stof
(samen met de LG gpad 8.3
). Binnenkort maar eens kijken welke van deze tablets ik ga houden
.
Persoonlijk zou ik eerder wachten tot de air 3g (20 nov) of air II uitkomt met windows, of de android versie kopen (air 3g of air II) en er zelf windows op installeren (zoals reeds gezegd enkel beta voor air 3g op dit moment). Maar als je nu een out of the box bruikbare tablet wil dan is dit IMHO wel een aanrader.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:49 schreef xcachet het volgende:
Is dit wat?
http://www.banggood.com/T(...)Tablet-p-950229.html
of er gewoon tablet discussie van maken. Als intel de chinezen er nu toe brengt om allerlei hybride tablets te maken wordt het moeilijk om android/windows tablet discussie uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:09 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien is het een idee of een apart Windows 8 tablet topic te maken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef Fasroslis het volgende:
hier wordt je dan waarschijnlijk ook wel vrolijk van.
switchen van windows 8 naar android via knop op de teclast x98 3g (beta tests als ik het goed begrijp)
en Ubuntu zou er ook op te draaien zijn http://bbs.teclast.com/thread-255275-1-1.html
Hmm.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:45 schreef RobertNL het volgende:
Scherm is ook best oké met 1280x800. Goed zou graag 1080p zien maar dat is er niet helaas.
Die onda of die tablet van jouw?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:42 schreef RobertNL het volgende:
100 euro incl bluetooth keyboard en 8.9''![]()
Die onda doet op de Tmall 799 yuan, dat is dus 100 euro. En op de site staat iets met gratis keyboard cover (al zie ik dat op Onda tmall niet terug),quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:34 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Die onda of die tablet van jouw?
Wat deze man aangeeft, de tijd is er wel rijp voorquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Maar goed, slightly offt (eigen chinese windows tabjes topic?)
Doe 'es gekquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die onda doet op de Tmall 799 yuan, dat is dus 100 euro. En op de site staat iets met gratis keyboard cover (al zie ik dat op Onda tmall niet terug),
Maar goed:
[..]
Wat deze man aangeeft, de tijd is er wel rijp voor.
Shiz is goed met dergelijke OP's maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Wat deze man aangeeft, de tijd is er wel rijp voor.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Shiz is goed met dergelijke OP's maken.
* Iemand91 duwt Shiznuts naar voren...
Uiteraard.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goed als hij daar zin in heeft natuurlijk! Moet wel direct een bazen OP zijn
.
Zie bericht in het andere topic.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik heb wel een probleem; m'n M9pro laadt niet meer op. Moet even kijken of ik kan meten of de lader überhaupt nog wat sap geeft (lamp brand wel), maar de tablet laadt niet meer op.
Je kon i.i.g. altijd een rode lamp zien op/in de tablet bij het laden en die licht nu héél kort op als je de lader inplugt. Maar de tablet is ondertussen leeg en start dus ook niet meer op.
EDIT: ook geprobeerd met een USB-pipo-kabel-lader. Zelfde resultaat.
Ik denk dat ik met een dooie tablet zit...
Ik kan prima plaatjes/headers e.d. maken, maar op dit moment heb ik nog nul verstand van Windowstabs en dat hele Metro-gebeuren op m'n laptop blijf ik ook altijd van vandaan eigenlijk, dus om dat echt inhoud en gestalte te geven (processors, merken/modellen, widgets, tips 'n tricks voor Windows tablets, rooten ofzo) ben je bij mij niet aan het juiste adres ben ik bang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Shiz is goed met dergelijke OP's maken.
* Iemand91 duwt Shiznuts naar voren...
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed tincidunt placerat mi. Vivamus lacinia efficitur lectus quis fringilla. Nullam malesuada augue sapien, ornare ultrices enim consectetur quis. Quisque vestibulum, eros eu lacinia bibendum, leo urna eleifend nulla, a egestas lorem felis sit amet elit. Aliquam consectetur eu diam eget auctor. Pellentesque consectetur pulvinar nulla, at feugiat nibh fringilla vitae. In rhoncus imperdiet iaculis. Nunc sollicitudin viverra est, in maximus lorem finibus nec. Aenean quis tempor urna. In bibendum massa leo, ac interdum libero interdum consequat. Donec id nunc leo. Sed suscipit massa vitae enim euismod, non faucibus sapien vestibulum. Vivamus massa lorem, gravida eu sapien non, fermentum iaculis enim. Nam pulvinar sed ex eget tincidunt.
[ afbeelding ]
Nullam lacinia, odio sit amet porta blandit, nisi sapien vehicula odio, eget scelerisque nisl neque eget ante. Fusce ac elementum sem. Aenean ex arcu, tincidunt in libero ac, laoreet malesuada magna. Duis lacinia vehicula metus, id posuere nisl rhoncus a. Pellentesque vel leo purus.
[ afbeelding ]
Quisque neque felis, pulvinar eget turpis sed, pharetra volutpat lectus. Ut pulvinar pretium justo in sagittis. Suspendisse potenti. Integer sit amet ultricies diam. Cras sit amet accumsan mauris. Cras quis efficitur velit. Fusce pulvinar orci in mi euismod, non condimentum felis luctus. Etiam lectus sem, sodales eu iaculis ut, viverra nec nibh. Ut sit amet blandit nunc. Mauris ut dolor vulputate, tincidunt metus scelerisque, cursus sem. In est odio, ornare ac viverra et, mattis vel nunc. Vivamus euismod ac tellus a maximus. Zoiets ofzo. Laat maar weten wat die kopjes moeten zeggen enzo ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed tincidunt placerat mi. Vivamus lacinia efficitur lectus quis fringilla. Nullam malesuada augue sapien, ornare ultrices enim consectetur quis. Quisque vestibulum, eros eu lacinia bibendum, leo urna eleifend nulla, a egestas lorem felis sit amet elit. Aliquam consectetur eu diam eget auctor. Pellentesque consectetur pulvinar nulla, at feugiat nibh fringilla vitae. In rhoncus imperdiet iaculis. Nunc sollicitudin viverra est, in maximus lorem finibus nec. Aenean quis tempor urna. In bibendum massa leo, ac interdum libero interdum consequat. Donec id nunc leo. Sed suscipit massa vitae enim euismod, non faucibus sapien vestibulum. Vivamus massa lorem, gravida eu sapien non, fermentum iaculis enim. Nam pulvinar sed ex eget tincidunt.
[ afbeelding ]
Nullam lacinia, odio sit amet porta blandit, nisi sapien vehicula odio, eget scelerisque nisl neque eget ante. Fusce ac elementum sem. Aenean ex arcu, tincidunt in libero ac, laoreet malesuada magna. Duis lacinia vehicula metus, id posuere nisl rhoncus a. Pellentesque vel leo purus.
[ afbeelding ]
Quisque neque felis, pulvinar eget turpis sed, pharetra volutpat lectus. Ut pulvinar pretium justo in sagittis. Suspendisse potenti. Integer sit amet ultricies diam. Cras sit amet accumsan mauris. Cras quis efficitur velit. Fusce pulvinar orci in mi euismod, non condimentum felis luctus. Etiam lectus sem, sodales eu iaculis ut, viverra nec nibh. Ut sit amet blandit nunc. Mauris ut dolor vulputate, tincidunt metus scelerisque, cursus sem. In est odio, ornare ac viverra et, mattis vel nunc. Vivamus euismod ac tellus a maximus. Zoiets ofzo. Laat maar weten wat die kopjes moeten zeggen enzo ofzo.
[ afbeelding ]
SPOILER: tekstje voor het topic dan maar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorgestelde eerste TT: Het Chinese Windows tablet topic: Al vanaf 80 euro*
*ex eventuele BTW en invoerrechten
Tekst moet natuurlijk nog bijgeschaafd / aangevuld worden
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 28-10-2014 09:08:50 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:20 schreef RobertNL het volgende:
==> BUG / [TEST] Test topic - Nu met nieuwe TTmoet dat niet 80 eur zijn. En hoe zit het met de hybride toestellen, wat eigenlijk imho al de intel-based tablets zijn. Verwacht eigenlijk dat ze allemaal te flashen zijn van android naar windows en terug (eg teclast X98 air (3G), ramos i9s, colorfly i898W/A, ...)SPOILER: tekstje voor het topic dan maar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorgestelde eerste TT: Het Chinese Windows tablet topic: Al vanaf 90 euro*
*ex eventuele BTW en invoerrechten
Tekst moet natuurlijk nog bijgeschaafd / aangevuld worden
Tja, waar ga je hybride toestellen plaatsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:53 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
moet dat niet 80 eur zijn. En hoe zit het met de hybride toestellen, wat eigenlijk imho al de intel-based tablets zijn. Verwacht eigenlijk dat ze allemaal te flashen zijn van android naar windows en terug (eg teclast X98 air (3G), ramos i9s, colorfly i898W/A, ...)
die moeten dood. Dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, waar ga je hybride toestellen plaatsenhier of daar
.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die moeten dood. Dat slaat toch nergens op
Aangezien er een Atom 3735D in lijkt te zitten gaat het gewoon op 1.33/1.83GHz niets bijzonders dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:05 schreef l0lownkill het volgende:
Deze ziet er ook niet verkeerd uit![]()
http://www.teclast.com/en/zt/x983g/
Volgens tinydeal 2,1ghz processor, maar dit zal wel burst zijn
moet je alles dubbel configgen enzo. En of je nu android of windows gebruikt, er zijn maar weinig dingen die niet op beide platforms kunnen. Eigenlijk alleen Office niet. Als je dat gebruikt moet je gewoon windows gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:25 schreef RobertNL het volgende:
. Geen idee er zal wel markt voor zijn. Zelf weet ik niet zo goed of het wel werkt al heb ik er wel over gedacht. Waarom zou je switchen? Een groot deel van de apps heb je ondertussen ook wel op de metro of kan je prima via internet benaderen. Grootste ''gemis'' zou wellicht de Ziggo app zijn alhoewel TV toch ruk is .
voor productivity is windows IMHO toch gewoon beter (office inderdaad). Films kijken, Web browsen, games heeft android het voordeel. Switchen door herinstallatie weet ik ook niet meteen of het mijn ding zou zijn (maar kan interessant zijn om te checken of een windows tablet hoegenaamd mijn ding is), maar dual boot blijf ik toch echt in het oog houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]. Geen idee er zal wel markt voor zijn. Zelf weet ik niet zo goed of het wel werkt al heb ik er wel over gedacht. Waarom zou je switchen? Een groot deel van de apps heb je ondertussen ook wel op de metro of kan je prima via internet benaderen. Grootste ''gemis'' zou wellicht de Ziggo app zijn alhoewel TV toch ruk is
.
[..]
Aangezien er een Atom 3735D in lijkt te zitten gaat het gewoon op 1.33/1.83GHz niets bijzonders dus
Waarom? Ben wel blij dat ik gewoon een volledige versie van Chrome heb op mijn tablet. Wellicht soms iets priegelig maar op de 8'' W2 mis is de mobiele versie van Chrome / Firefox helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:42 schreef Fasroslis het volgende:
Web browsen, games heeft android het voordeel
Wat is dan het voordeel van de volledige chrome browser? In de android-browser kan je toch ook steeds de niet-mobiele versie opvragen. Niet mobiele pagina's vind ik op mijn 7" eigenlijk niet werkbaar, op mijn 10" durf ik wel vaak over te schakelen. Zijn games in het dead trigger genre goed draaibaar onder steam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel blij dat ik gewoon een volledige versie van Chrome heb op mijn tablet. Wellicht soms iets priegelig maar op de 8'' W2 mis is de mobiele versie van Chrome / Firefox helemaal niet.
Daarnaast draai ik gewoon steam op mijn tablet dus ook gamen gaat wel (mits je niet te veel van de GPU vraagt). Goed alleen de ''simpele'' Android/Ios games mis je dus (maar die speel ik niet).
Toch pak ik ook mijn Android tablet nog wel eens, dus 100% vervangen doet het het ook niet. Beiden kunnen mij niet 100% bekoren
Ah, en de 36 heeft dus een hogere burst, goed. weet niet wat dat in de praktijk aan voordelen heeft.
Switchen klinkt wel cool maar hoe het in de praktijk werkt vraag ik mij erg af. Sta zeker open om het eens te proberen
Sneller bij mijn bookmarks, sneller wisselen van tabs en enkele sites hebben wel degelijk problemen met het opvragen van een desktop versie via Chrome (althans bij mij).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:20 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van de volledige chrome browser? In de android-browser kan je toch ook steeds de niet-mobiele versie opvragen. Niet mobiele pagina's vind ik op mijn 7" eigenlijk niet werkbaar, op mijn 10" durf ik wel vaak over te schakelen. Zijn games in het dead trigger genre goed draaibaar onder steam?
Wat is jouw lijstje dan pro/con windows/android of heb je dat ooit al eens gepost en heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |