Jaaaa okayquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs dan mag het. Al ben je dan wel dom bezig.
Mijn favoriete films zijn altijd random.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Magic Mike, Cassis. Ik heb dat eerder gehoord
Eet je stipt 17:00 uur danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Dat moet altijd even van tevoren heb ik geleerd.
Die mogen ook patat. Zolang het maar met mate is en je erbij beweegt en gezond eet voor de restquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die moeten afvallen, natuurlijk
moet cachet wel zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Bayora het volgende:
[..]
Mijn favoriete films zijn altijd random.
:s
leugens
Maar als je het niet eet val je sneller af.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mogen ook patat. Zolang het maar met mate is en je erbij beweegt en gezond eet voor de rest
Nee, wanneer ik honger heb.quote:
Straks even vers eitje halen bij de burenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb geen zin meer in vandaag.
Maar maanden lang geen verleiding kunnen weerstaan is lastig voor meeste mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je het niet eet val je sneller af.
Daarom anorexia ontwikkelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je het niet eet val je sneller af.
Ja want door gezond eten ontwikkel je anorexia.quote:
Nog wat aan mijn tips gehadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wanneer ik honger heb.
Tegen 6 uur meestal.
[..]
Straks even vers eitje halen bij de burenomnomnom.
Aww. Stomme opleiding.
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want door gezond eten ontwikkel je anorexia.
Logica.
Is wel enige manier om veel af te vallen snel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar maanden lang geen verleiding kunnen weerstaan is lastig voor meeste mensen.
Ja, want van een frietje word je dik....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die moeten afvallen, natuurlijk
Veranderen van accountquote:
Ik heb dat al met dagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar maanden lang geen verleiding kunnen weerstaan is lastig voor meeste mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |