SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kan 'en' gewoon weg laten en een komma gebruiken bij het opnoemen van de spelers, leest makkelijker.Jullie (en niet alleen de twee die ik hier quote hoor) moeten ook echt elke mogelijkheid aangrijpen om die jongen af te maken hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn komma's al eerder opgemaakt ,Niveautje weer hoor.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt, en terecht. Volkswoede, hooivorken en fakkels !quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Jullie (en niet alleen de twee die ik hier quote hoor) moeten ook echt elke mogelijkheid aangrijpen om die jongen af te maken heNiveautje weer hoor.
![]()
ze zeggen wel eens dat negers lui zijn en niks doen voor hun centen. Die jatten tenminste nog en zijn actief.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
Negeer Maver24 gewoon, het is tuig van de richel en erger dan vele tyfus negers in dit land. Gewoon negeren en hopen dat hij nooit meer terugkomt.
deze witte schurk wacht gewoon onderuit op de bank tot de overheid het naar hem overmaakt om het vervolgens te verkwinselen aan virtuele voetbalkaartjes.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Flinke koortsquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hier mogen we zeker geen grappen over maken?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is iemand die 5 km van mij vandaan woont, ze zat ook bij mij op school en ze heeft een aantal uit het dorp in haar vriendenlijst. Het lijkt me toch onmogelijk dat iemand zo'n fake profiel kan maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan vanaf nu even niet te veel aandacht aan besteden. Na het weekend pas een gesprek opstarten.![]()
Inderdaad...zouden vanmiddag een keuken gaan uitzoeken, maar ik denk dat we maar even thuisblijvenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier mogen we zeker geen grappen over maken?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, plausibel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is iemand die 5 km van mij vandaan woont, ze zat ook bij mij op school en ze heeft een aantal uit het dorp in haar vriendenlijst. Het lijkt me toch onmogelijk dat iemand zo'n fake profiel kan maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Jullie (en niet alleen de twee die ik hier quote hoor) moeten ook echt elke mogelijkheid aangrijpen om die jongen af te maken heNiveautje weer hoor.
beter dan de anaalridder zoals jijquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel vervelend. Je hoort het vaker bij kleintjes. Als het dan eenmaal koorts is, is 't vaak een stuk hoger dan bij volwassenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een kleine grijns op mijn gezichthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt, beetje mee oppassen, maar nog geen reden voor blinde paniek. Dokter gebeld, maar die had nu even geen tijd en komt tegen de avond. Het feit dat die nog niet met piepende banden de straat in rijdt, zegt genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel vervelend. Je hoort het vaker bij kleintjes. Als het dan eenmaal koorts is, is 't vaak een stuk hoger dan bij volwassenen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zegt de man die overal zo doorheen priktquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
he anders ga je even lekker reports aanmaken ofzoquote:
#FreeTrapz![]()
DuTank
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, beetje mee oppassen, maar nog geen reden voor blinde paniek. Dokter gebeld, maar die had nu even geen tijd en komt tegen de avond. Het feit dat die nog niet met piepende banden de straat in rijdt, zegt genoeg
Waarom niet zelf naar de dokter?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, beetje mee oppassen, maar nog geen reden voor blinde paniek. Dokter gebeld, maar die had nu even geen tijd en komt tegen de avond. Het feit dat die nog niet met piepende banden de straat in rijdt, zegt genoeg![]()
Ik heb nog steeds geen pics gezien, lukt het uploaden niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is iemand die 5 km van mij vandaan woont, ze zat ook bij mij op school en ze heeft een aantal uit het dorp in haar vriendenlijst. Het lijkt me toch onmogelijk dat iemand zo'n fake profiel kan maken.![]()
Ik wil geen pics laten zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics gezien, lukt het uploaden niet?![]()
En maar 1 auto?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ik nog op mijn werk zit.![]()
![]()
Doe ik wel voor je.quote:
Mijn vrouw staat voor de klas dus kan ook niet weg. Hij is bij mijn vader, en die heeft inderdaad geen auto omdat mijn moeder aan het werk is met de auto.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gelijk heb jequote:
Leuk meisje wel? Geen idee of je haar ook echt kent/knap vindt, maar anders miss een move makeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Y u have to be madquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
Negeer Maver24 gewoon, het is tuig van de richel en erger dan vele tyfus negers in dit land. Gewoon negeren en hopen dat hij nooit meer terugkomt.
Ik lach je keihard uit.
Hahahahahaha![]()
Haha oke, ik snap hemquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw staat voor de klas dus kan ook niet weg. Hij is bij mijn vader, en die heeft inderdaad geen auto omdat mijn moeder aan het werk is met de auto.
Wel vervelend het liefste wil je direct even checken hoe en watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Y u have to be mad
Ik lach je keihard uit.
Hahahahahaha KOTSKOP![]()
![]()
Hahahahahaha en ik lach jou keihard uit!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Y u have to be mad
Ik lach je keihard uit.
HahahahahahaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Even een topic report gedaan. Je komt hier alleen maar om te stoken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Y u have to be mad
Ik lach je keihard uit.
Hahahahahaha![]()
ben je een aap? Die na-apen ook altijd allesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hahahahahaha en ik lach jou keihard uit!![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Y u have to be mad
Ik lach je keihard uit.
Hahahahahaha![]()
![]()
volgens mij begin ik niet met dat gezeik. Kijk beter na jezelf voordat je begint te blatenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Even een topic report gedaan. Je komt hier alleen maar om te stoken.![]()
Mij voor aap uitmaken omdat ik Turks ben. TR gemacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben je een aap? Die na-apen ook altijd allesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Klopt, maar het is even niet anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha oke, ik snap hem
Wel vervelend het liefste wil je direct even checken hoe en watNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal ik je grafkop een koppie kleiner maken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
volgens mij begin ik niet met dat gezeik. Kijk beter na jezelf voordat je begint te blaten![]()
Gisterenavond heel erg ziek en vanochtend had ze gelukkig nog maar 37.5quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na mezelf? Waarom niet voor mezelf? Pauper.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
volgens mij begin ik niet met dat gezeik. Kijk beter na jezelf voordat je begint te blaten![]()
Foto van Joy vlak voor de wedstrijd tegen Spanje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisterenavond heel erg ziek en vanochtend had ze gelukkig nog maar 37.5![]()
Weet je wat. Veel plezier jongens. Ik ga weer naar die andere sub forum. Stukken gezelliger dan hier.![]()
Opgerot staat netjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Weet je wat. Veel plezier jongens. Ik ga weer naar die andere sub forum. Stukken gezelliger dan hier.
Ik ben wel voor een serieuze matpartij. Met teams kiezen enzo, lekker iedereen spieren aanspannen om niet als laatste gekozen te wordeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Foto van Joy vlak voor de wedstrijd tegen Spanje.![]()
Ekte voetbalfan
Thanks braf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Weet je wat. Veel plezier jongens. Ik ga weer naar die andere sub forum. Stukken gezelliger dan hier.![]()
Bikkeltje is het ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gisterenavond heel erg ziek en vanochtend had ze gelukkig nog maar 37.5
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet jij zeggen. Wat een sukkel ben je ook. Weet niet wanneer dat door je doordringt of ben je gewoon zo ontzettend dom.quote:![]()
Ozz moet wel eerst door de metaal detector, je weet t nooit met die turkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben wel voor een serieuze matpartij. Met teams kiezen enzo, lekker iedereen spieren aanspannen om niet als laatste gekozen te worden
#FreeTrapz![]()
Ja lekker allemaal shirt uit en aanspannen en dan elkaar met olie insmeren of niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben wel voor een serieuze matpartij. Met teams kiezen enzo, lekker iedereen spieren aanspannen om niet als laatste gekozen te worden![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal shirt uit en aanspannen en dan elkaar met olie insmeren of niet.![]()
Lekker in een Romeins badhuis elkaar masserenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ken dr nog een met een bord voor zijn kop hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet jij zeggen. Wat een sukkel ben je ook. Weet niet wanneer dat door je doordringt of ben je gewoon zo ontzettend dom.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal shirt uit en aanspannen en dan elkaar met olie insmeren of niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga gewoon wegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet jij zeggen. Wat een sukkel ben je ook. Weet niet wanneer dat door je doordringt of ben je gewoon zo ontzettend dom.
Of jij of ik of ozz nou een sukkel is of niet doet er niet toe, veel mensen hier hebben een hekel aan jou en jij aan hun. Beste oplossing is dus als je weggaat.![]()
Of we doen het bij Ozz thuis, hebben we een Turks badhuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Lekker in een Romeins badhuis elkaar masseren![]()
of hun, kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon weg
Of jij of ik of ozz nou een sukkel is of niet doet er niet toe, veel mensen hier hebben een hekel aan jou en jij aan hun. Beste oplossing is dus als je weggaat.
#FreeTrapz![]()
geen idee waarom iedereen mij zo haat. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan tegen jullie persoonlijk. Volgens mij niks.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga gewoon weg
Of jij of ik of ozz nou een sukkel is of niet doet er niet toe, veel mensen hier hebben een hekel aan jou en jij aan hun. Beste oplossing is dus als je weggaat.![]()
Haha! Wederom ik lach je keihard uit. Als er hier iemand een sukkel is ben jij het wel. 100x aankondigen dat je weg gaat hier en dat het niet gezellig is en 101x terug komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet jij zeggen. Wat een sukkel ben je ook. Weet niet wanneer dat door je doordringt of ben je gewoon zo ontzettend dom.
god gaat hij weer in zijn slachtoffer rolletje hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee waarom iedereen mij zo haten. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan tegen jullie persoonlijk. Volgens mij niks.
#FreeTrapz![]()
vertel mij dan maar eens wat ik ooit verkeerd heb gedaan. Moet toch een rede voor zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
god gaat hij weer in zijn slachtoffer rolletje hoor![]()
Jullie zijn welkom broeders, ik zet de thee vast klaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of we doen het bij Ozz thuis, hebben we een Turks badhuis.
Behalve mijn geld opeten niets.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee waarom iedereen mij zo haten. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan tegen jullie persoonlijk. Volgens mij niks.
Nou hup, klaar. Stoppen. Iedereen even een momentje voor zichzelf () en terugkomen als je weer normaal kan doen. Na de pauze vieren we de aanstaande verjaardag van Ozz dus die kiest vier mensen die de instrumenten mogen bespelen en deelt minikapsalonnetjes uit. Dan hebben we een lesje rekenen en daarna gaan we buiten lekker softballen. DuTank blijft nog even na, want die is stout geweest.
ik laat me het veld niet uitslaan door jullie. Van mij ben je niet af hoe graag je het ook wilquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haha! Wederom ik lach je keihard uit. Als er hier iemand een sukkel is ben jij het wel. 100x aankondigen dat je weg gaat hier en dat het niet gezellig is en 101x terug komen.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Behalve mijn geld opeten niets.
Nou hup, klaar. Stoppen. Iedereen even een momentje voor zichzelf () en terugkomen als je weer normaal kan doen. Na de pauze vieren we de aanstaande verjaardag van Ozz dus die kiest vier mensen die de instrumenten mogen bespelen en deelt minikapsalonnetjes uit. Daarna hebben we een lesje rekenen en daarna gaan we buiten lekker softballen. DuTank blijft nog even na, want die is stout geweest.
Wil jij op de triangel.
Lekker in hammam.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of we doen het bij Ozz thuis, hebben we een Turks badhuis.
Persoonlijk heb ik het niet zo op liegebeestjes. Eerst zeggen dat je weken niks geopend hebt, om vervolgens stoer te doen met al je goede spelers in WC FUT. Mooi tradewerk wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee waarom iedereen mij zo haat. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan tegen jullie persoonlijk. Volgens mij niks.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ja ik heb gewoon een hekel aan je sinds je gezegd hebt mijn grafkop een koppie kleiner te maken mongool.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vertel mij dan maar eens wat ik ooit verkeerd heb gedaan. Moet toch een rede voor zijn.
Verder niet zoveel, maar er is duidelijk wat wrijving en dat komt het topic niet ten goede (komt natuurlijk ook van twee kanten) .![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
(komt natuurlijk ook van twee kanten) .hihi
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik laat me het veld niet uitslaan door jullie. Van mij ben je niet af hoe graag je het ook wilquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Weet je wat. Veel plezier jongens. Ik ga weer naar die andere sub forum. Stukken gezelliger dan hier.
gaat er niet om dat je iets verkeerd doet, maar zodra iemand maar een klein beetje kritiek op je heeft begin je te wijzen. en is het de schuld van een ander. hou eens een spiegel voor en leer een klein beetje zelfreflectie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vertel mij dan maar eens wat ik ooit verkeerd heb gedaan. Moet toch een rede voor zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die overal zo doorheen priktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he anders ga je even lekker reports aanmaken ofzoquote:quote:En alleen Lindgren. die 'm leuk vindtquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik laat me het veld niet uitslaan door jullie. Van mij ben je niet af hoe graag je het ook wil![]()
![]()
Ik lach je uit zemmer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En alleen Lindgren. die 'm leuk vindthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mijn excuses dan daarvoor. Had ik niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja ik heb gewoon een hekel aan je sinds je gezegd hebt mijn grafkop een koppie kleiner te maken mongool.
Verder niet zoveel, maar er is duidelijk wat wrijving en dat komt het topic niet ten goede (komt natuurlijk ook van twee kanten) .![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef Zhano het volgende:
Beter had Maver z'n pa wat meer pakjes geopend![]()
Deze man weetquote:eckte bazen spelen triangel
#FreeTrapz![]()
Dreetje in het midden met 8 lullen die weg geshopt zijn door een user hier.quote:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |