abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141324000

quote:
0s.gif

[quote]0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

TIP:

Het leuke van tinder is dat het werkt met een leuk algoritme. De app bestudeert hoe je app gebruikt. (Mensen die alles Liken zijn volgens de app geen serieuze users en worden lager op de stapel weergegeven. Of aan een stapel toegevoegd met mensen die hetzelfde doen.

Geldt dus ook voor als je alles wegveegt als Nope. Dan kom je in een stapel met mensen die dat ook doen.

Als je serieus de fotos bekijkt, en ook de moeite neemt om te kijken welke interesses jullie delen. En daarop je keuze maakt. Dan wordt je door de app als serieuzer beschouwd en krijg je meer kans op leuke normale mensen.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:29:43 #2
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324008
Fipo

Geen 2e date, er was toch te weinig 'klik'. Oftewel weer tinderen dus
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324026
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:29 schreef Grielen het volgende:
Fipo

Geen 2e date, er was toch te weinig 'klik'. Oftewel weer tinderen dus
Gewoon altijd doortinderen totdat je echt een scharrel hebt.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:31:00 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141324038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.

Nee man :') Na een dag of 2 weet ik meestal voor 70% zeker of het iets zou kunnen worden. De dagen daarna komt er nog wat bij als ze de moeite waard is. De rest kom je pas achter tijdens het daten.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:31:43 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141324058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:27 schreef Aisomont het volgende:
Ja? Jij als ervaren vrouw, waar ligt de grens?
Ligt er geheel aan hoe geintresseerd ik ben. En of ie uberhaupt reageert op wat ik zeg.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:32:05 #6
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324069
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:25 schreef yats het volgende:

[..]

Jij treft als ik het zo hoor vrij vreemde types. Volgens mij zijn het meestal de mannen die om een telefoonnummer moeten vragen.

[..]

Niets mis met een beetje mysterie, maar ik heb er gewoon de tijd en zin niet (meer) voor om uren bezig te zijn om daar een beetje doorheen te prikken. Je hebt interesse in een date of niet, en niet een ja maar. En dan mogen ze van mij op een date zelf best mysterieus zijn, daar heb ik dan niet zoveel moeite mee.
Haha tsja, ik heb vaak geen geduld om lang via tinder te praten.

Ja dat is ook weer zo. Dat gedrag is vaak omdat ze willen zien dat manen effort er in stoppen alsof ze de enige chick is met wie hij praat
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:33:47 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141324125
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Grielen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
In Finland getinderd een tijdje geleden. Lag met mijn dronken hoofd in bed en was al verbaasd dat er opeens zoveel lekkere wijven op tinder zaten :P
pi_141324149
quote:
Gebruik fake gps en maak nu alvast matches. Geen idee hoe die sletjes in zuipoorden zijn.
Hoogachtend
pi_141324178
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Gebruik fake gps en maak nu alvast matches. Geen idee hoe die sletjes in zuipoorden zijn.
Moest hard op lachen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:35:53 #11
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324191
Fake gps verneukt wel de hele app heb ik het idee. Ik krijg nog steeds Engelse, Amerikaanse en Scandinavische chicks hun profielen, maar telkens geen match

En ik bedoelde meer tinderen om de chicks die er tegelijkertijd met mij zijn te matchen
pi_141324195
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo. Dat gedrag is vaak omdat ze willen zien dat manen effort er in stoppen alsof ze de enige chick is met wie hij praat
Wat ik van jou weet te waarderen is, dat je niet verwacht dat mannen al het initiatief nemen. _O_

Voor de rest niet zoveel positiefs over je te zeggen.
Hoogachtend
pi_141324209
quote:
Ik gebruikte het als ik voor werk ergens anders in het land zat en was vrij successvol. Je moet wel je intenties goed verwoorden want men gaat er wel direct vanuit dat je enkel wilt neuken, wat op zich niet per se slecht is voor je score... Nadeel was wel dat ik de dagen nadat ik terug kwam nog matches kreeg van mensen die 100en km's van me vandaan waren, was wat minder.
pi_141324234
Serieus? Op vakantie blijft je mobiel toch gewoon voornamelijk in je tas?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141324238
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt er geheel aan hoe geintresseerd ik ben. En of ie uberhaupt reageert op wat ik zeg.
Wat een vrouwenantwoord ;(
pi_141324245
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat ik van jou weet te waarderen is, dat je niet verwacht dat mannen al het initiatief nemen. _O_

ik heb helemaal niks positiefs over jou te zeggen
?

behalve dat ik een voorgevoel heb dat je allicht een hottie bent
pi_141324246
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Grielen het volgende:
Fake gps verneukt wel de hele app heb ik het idee. Ik krijg nog steeds Engelse, Amerikaanse en Scandinavische chicks hun profielen, maar telkens geen match

En ik bedoelde meer tinderen om de chicks die er tegelijkertijd met mij zijn te matchen
Raar, geen ervaring mee. Ik praat nog steeds met een Argentijnse. Ze is knap, en echt goede persoonlijkheid. Nog nooit via tinder zo'n klik gehad. (En in het echt geloof ik ook niet, maar dat is wat lastig te zeggen) ;(
Hoogachtend
pi_141324269
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb helemaal niks positiefs over jou te zeggen
?

behalve dat ik een voorgevoel heb dat je allicht een hottie bent
Pff ik een compliment maken. :')
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:38:43 #19
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324277
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Raar, geen ervaring mee. Ik praat nog steeds met een Argentijnse. Ze is knap, en echt goede persoonlijkheid. Nog nooit via tinder zo'n klik gehad. (En in het echt geloof ik ook niet, maar dat is wat lastig te zeggen) ;(
Dat heb ik met een Canadese. Verschil is wel dat ik volgend jaar daar in de buurt ben :P
pi_141324284
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Pff ik een compliment maken. :')
he ik toch ook ;(
pi_141324295
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Haha, wilde net zeggen dat Dromenvangertje lijkt op een sterke slimme meid. Aan het begin was het even moeilijk te peilen voor mij persoonlijk maar denk dat ze het erg goed doet (en terecht). Dit soort vrouwen zouden er meer moeten zijn en niet van die trieste 'slachoffer van zichzelf' meisjes waarvan je WEET dat ze vol spanning je volgende appje afwachten.
pi_141324307
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

he ik toch ook ;(
Nee, want jij zegt niet iets 100% zeker.
Hoogachtend
pi_141324330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:39 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha, wilde net zeggen dat Dromenvangertje lijkt op een sterke slimme meid. Aan het begin was het even moeilijk te peilen voor mij persoonlijk maar denk dat ze het erg goed doet (en terecht). Dit soort vrouwen zouden er meer moeten zijn en niet van die trieste 'slachoffer van zichzelf' meisjes waarvan je WEET dat ze vol spanning je volgende appje afwachten.
Haha :9 thanks
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Nee, want jij zegt niet iets 100% zeker.
Je kan een foto sturen en dan kan ik het 100% maken?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:40:52 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141324338
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141324340
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef Grielen het volgende:

[..]

Dat heb ik met een Canadese. Verschil is wel dat ik volgend jaar daar in de buurt ben :P
Balen hè? Zij komt geloof ik wel binnenkort naar Europa. _O_
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')