Het is tinder.... Je gaat af op de foto'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef yats het volgende:
Dat vind ik wat te simpel gedacht. Hoe weet je nu in het begin al hoe iemand is? Zonder daarin te investeren ga je daar dus ook nooit achter komen. Maar misschien is het als vrouw wat meer geaccepteerd als je daarin afwachtend bent.
Als ik echt denk dat je mega leuk bent dan benader ik jou welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat je liket om vervolgens zelf geen initiatief te nemen, onder het mom van "misschien is hij kei leuk in een gesprek."
achgutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben nog een simpele scholier.
watquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Wellicht is dat bij vrouwen anders, maar ik krijg vrij snel het idee dat ik als man me iedere keer moet laten horen want anders is het gesprek snel afgelopen.
Dat kan aan concurrentie liggen of ik ben gewoon fucking saai, maar dat laatste geloof ik nou ook weer niet.
dan huur jequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee geen studi omdat bijverdiengrens, en ik ben net 23.
De regio waar ik woon kun je geen knap huis kopen onder de 300k. Zie daar maar eens een hypotheek voor te krijgen, als je nog een studieschuld hebt en een 0-urencontract.
Daarom nieuwe opleiding, intern
Ik vind het stom om 'mwah' mensen te liken. Vind ik eerlijk gezegd aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik echt denk dat je mega leuk bent dan benader ik jou wel
Als ik denk 'mwah' dan mag jij beginnen
Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook geen 20 jarige thuiswonend meisje
Pff nu zijn mijn datekansen wel verkeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
achgut
[..]
watik heb het idee dat ik bij ieder gesprek wat van me moet laten horen anders is het snel afgelopen
[..]
dan huur je
jij bent stomquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Pff nu zijn mijn datekansen wel verkeken.![]()
Huren is stom.
En hoe oud was je vriend? Deed hij op dat moment ook nog een studie zoals ik nu? Of werkte hij full-time?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.
Toen woonde ik zelfs samen
Er zijn wel 2 kamers vrij in dit huis toevallig. Maar ik date niet met huisgenoten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hey maar DV, ik kan toch gewoon bij jou komen wonen? Gaan we daarna daten. Win win situatie voor je.
WTF g brocode je ziet toch dat ik bezig ben met DV?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hey maar DV, ik kan toch gewoon bij jou komen wonen? Gaan we daarna daten. Win win situatie voor je.
Het is niet dat ik mensen like die ik een 5je vind hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het stom om 'mwah' mensen te liken. Vind ik eerlijk gezegd aandachtshoeren.
Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah, geen stufi meer? je bent dus 24+ en woont nog thuis?
En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is tinder.... Je gaat af op de foto's
Idem hierquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.
Toen woonde ik zelfs samen
Hij was/is 5 jaar ouder. Werkte volgens mij niet fulltime. Allebei parttime naast de studie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Grielen het volgende:
En hoe oud was je vriend? Deed hij op dat moment ook nog een studie zoals ik nu? Of werkte hij full-time?
In Nederland is het blijkbaar raar als je voor je 25e nog thuis woont. Op Sicilië gaan ze pas op hun 30e/35e het huis uit en dan kunnen ze nog steeds niks. Dát is pas raar
Sorrie meneer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we geen huur vs koop discussie gaan beginnen?
Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.
[..]
En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.
[..]
Idem hier
Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.
Klopt. Maar over vrouwen wordt vaak makkelijker gedacht omdat van hun niet wordt verwacht dat ze veel verantwoordelijkheden hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is
Vrouwen hoeven toch alleen maar mooi te wezen, de rest is toch bijzaak?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |