SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer is de definite van een debiel
Ze kunnen opzich nog prima door natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet grappig
popie jopie druk
niet grappig
Zuid-amerika hequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uruguay is wel echt het toppuntje van toneel zeg
Die speelde me slecht, niet te filmenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ookal was Sturridge ook vaak aan het vallen
Hij is juist niet druk, in tegen stelling tot andere yt'ersquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet grappig
popie jopie druk
niet grappig
Dat matige balletje in het laatste kwart ergens. Mooi gat gevonden tussen 2 spelers, maar raakt dat ding amperquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelde me slecht, niet te filmen
Inderdaad, weet welke actie je bedoelde. Alsof hij tegen een strandbal aan schoptquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat matige balletje in het laatste kwart ergens. Mooi gat gevonden tussen 2 spelers, maar raakt dat ding amper
Statistiek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Andere vraag. Hoe en waarom houden ze bij hoeveel passes een team maakt?
Daar huren ze een negerslaaf voor in om dat te tellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Andere vraag. Hoe en waarom houden ze bij hoeveel passes een team maakt?
Hadden ze Sturridge voor kunnen gebruiken danquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar huren ze een negerslaaf voor in om dat te tellen.
matige voetballer jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hadden ze Sturridge voor kunnen gebruiken dan
Kelvin Leerdam, kindsoldaatquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hadden ze Sturridge voor kunnen gebruiken dan
Hopelijk niet Immers dan word ik terminaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Inso weet je al wie Koeman ipv Pelle mee wilt nemen naar Southampton?![]()
Jawelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk niet Immers dan word ik terminaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |