Je doet het toch nooit goed dus dacht ik, geef ze gelijk geen kans om te zeggen dat het een slechte TT is maar maak het gelijk in de titel even duidelijk.quote:
Ja maar dat vind ik zo gemeen dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef Voxs het volgende:
Ik moet ze gelijk geven Choco. Slechte TT.
Had dan iets kattigs verzonnen
Er zit in ieder geval een logica achter. Denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je doet het toch nooit goed dus dacht ik, geef ze gelijk geen kans om te zeggen dat het een slechte TT is maar maak het gelijk in de titel even duidelijk.
Vond het juist wel Crea
En kattig is het ook!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik zo gemeen dan.
En ik heb toch weer een gesprek gestart hier wat mijn bedoeling was
Ja er zat een reden achter maar in mijn hoofd klinkt het dan logischquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een logica achter. Denk ik.
Nee het gesprek wat volgde was lekker kattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Deeeaaarrrrrrr, kindly seargant Krupke, you gotta' understand. It's just our bringing up-ke, that gets us out of hand!quote:
Poek van 16 heeft sinds jaar dat ze niet meer goed kan lopen. Zonder corticosteroïden loopt ze met haar achterpoten op de ellebogen. Laatste tijd gaat het slecht. Maar ja..ze wil nog van alles. Alleen gaat dat niet meer. Arts wil nog twee dingen proberen en dan moeten ik beslissen. Ze heeft iig erg veel pijn ook.quote:
Ach jee, dan is ze wel aan het einde ja. Heel veel sterkte in ieder geval met wat voor beslissing je ook maakt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Poek van 16 heeft sinds jaar dat ze niet meer goed kan lopen. Zonder corticosteroïden loopt ze met haar achterpoten op de ellebogen. Laatste tijd gaat het slecht. Maar ja..ze wil nog van alles. Alleen gaat dat niet meer. Arts wil nog twee dingen proberen en dan moeten ik beslissen. Ze heeft iig erg veel pijn ook.
nawwquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Poek van 16 heeft sinds jaar dat ze niet meer goed kan lopen. Zonder corticosteroïden loopt ze met haar achterpoten op de ellebogen. Laatste tijd gaat het slecht. Maar ja..ze wil nog van alles. Alleen gaat dat niet meer. Arts wil nog twee dingen proberen en dan moeten ik beslissen. Ze heeft iig erg veel pijn ook.
Niet om lullig te doen maar als ze erg veel pijn heeft dan heb je toch niet heel veel opties lijkt me. En ja dat is kut natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, dan is ze wel aan het einde ja. Heel veel sterkte in ieder geval met wat voor beslissing je ook maakt.
Dank. Is een klotebeslissing.quote:
Helemaal gelijk. We gaan nu kijken of we nog meer pijnbestrijding kunnen doen. Werkt dat niet dan is het inderdaad tijd om afscheid te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen maar als ze erg veel pijn heeft dan heb je toch niet heel veel opties lijkt me. En ja dat is kut natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
kut sirene, was te laat bij de volumeknop
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef Dutchmannew het volgende:
waarom slechte TT zijn we slechte mensen
Soms.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef Dutchmannew het volgende:
waarom slechte TT zijn we slechte mensen
ow wat klotequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. We gaan nu kijken of we nog meer pijnbestrijding kunnen doen. Werkt dat niet dan is het inderdaad tijd om afscheid te nemen.
Toestandquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:51 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik ben alleen slecht als ik in het verkeerde topic zit LOL
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow wat klotedat zijn zulke moeilijke beslissingen. sterkte ermee
Dank meidenquote:
Dan waar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:51 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
maar we zijn wel beter dan daar ......hoop ik dan maar
Ik ken het, hoop dat het een beetje helpt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Dank meidenMoest het ff kwijt.. Nu tijd voor vrolijke dingen
Geen jonge god maar een oude god.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja ben al wat ouder dus kan niet meer zo snel schakelen(maar nog wel een god LOL)
Zekerquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het, hoop dat het een beetje helpt.
En nu maar hopen dat ze flink tekeer gaan in Uto, heb je wat afleiding
Daar is me helemaal duidelijk nu, bedankt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nou daar en de rest van de wereld..
dus ben dan een jonge god LOLquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die is heeeeel oud.![]()
En je bent zo jong als je je voelt.
Ga maar snel eten danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
LOL.
Ik ga even iets te eten maken, dan ben ik daarna vast gezelliger.
Ik ben wel vrolijk, het komt er alleen nog niet zo lekker uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel dat je vrolijker wordt
Bij mij ook niet geloof ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel vrolijk, het komt er alleen nog niet zo lekker uit.
Alsjeblieft zeg, ik juich niet voor teams die bij elk zuchtje adem vallen om als ze opstaan het oor van de tegenstander af te bijten, en ik ben absoluut geen fan van engels voetbal.quote:
Paro is voor een gelijkspel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik juich niet voor teams die bij elk zuchtje adem vallen, en ik ben absoluut geen fan van engels voetbal.
Volgens mij heb ik je nog niet heel veel positiefs zien posten over het WK.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik juich niet voor teams die bij elk zuchtje adem vallen, en ik ben absoluut geen fan van engels voetbal.
Weet je zeker dat je een mannetje bent?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Jullie zijn slechte mensen. Ik maak een West Side Story referentie en niemand pikt hem op.
Ik heb Muis nodig.
Ik wil dat engeland wint, waarna ze worden afgeslacht door Costa Rica,omdat iedereen in engeland dan opens denkt dat ze de WC kunnen winnen.quote:
Doe je haar de groetjes van me?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Jullie zijn slechte mensen. Ik maak een West Side Story referentie en niemand pikt hem op.
Ik heb Muis nodig.
Klinkt positief.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil dat engeland wint, waarna ze worden afgeslacht door Costa Rica,omdat iedereen in engeland dan opens denkt dat ze de WC kunnen winnen.
Uncultured swines.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een mannetje bent?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb Muis nodig.
Volgensmij heb ik bijster weinig positiefs te melden over voetbal in het algemeen sinds het bosman arrest en invoering van de champions league en het overgeanalyseer van gasten die denken er verstand van te hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nog niet heel veel positiefs zien posten over het WK.
Zijn echt leuke kleurtjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie nu pas al die gekleurde voetbalschoenen. Wat gezellig.
Elke schoen een andere kleur vind ik echt niet kunnen. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie nu pas al die gekleurde voetbalschoenen. Wat gezellig.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hart stierf een beetje toen een leraar een grapje maakte over Hitchcock films, dat geruisloos over de hoofden van mijn klasgenoten vloog
Ik dacht er ook een te zien met op elke voet een verschillende kleur Ik ze het leuke idee erachter, lekker gek. Maar daar heb ik wel een beetje moeite mee. Symmetrie.quote:
Boks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elke schoen een andere kleur vind ik echt niet kunnen. Ziet er niet uit.
2 voeten moeten wel dezelfde kleur hebben anders is het raar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht er ook een te zien met op elke voet een verschillende kleur Ik ze het leuke idee erachter, lekker gek. Maar daar heb ik wel een beetje moeite mee. Symmetrie.
Ohja, ik ging eten maken. Nog niet bewogen.
een klasgenooit van mij is een aantal jaar geleden 3 dagen geschorst geweest omdat hij tijdens de executie van 'the uknown soldier' opzettelijk uit zn stoel viel, mijn muziek leraar was een geode scheids geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn hart stierf een beetje toen een leraar een grapje maakte over Hitchcock films, dat geruisloos over de hoofden van mijn klasgenoten vloog
Ik hoor het, ik gniffelde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
Wat heerlijk, het gaat weken duren voordat het ongedierte is bestreden in Uto![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een klasgenooit van mij is een aantal jaar geleden 3 dagen geschorst geweest omdat hij tijdens de executie van 'the uknown soldier' opzettelijk uit zn stoel viel, mijn muziek leraar was een geode scheids geweest.
Leuke Once Upon a Time in America referentiequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deeeaaarrrrrrr, kindly seargant Krupke, you gotta' understand. It's just our bringing up-ke, that gets us out of hand!
Dat je geen stijl hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je uitstralen met een roze en een blauw voetbalschoen vraag ik me af.
Die schoenen krijgen ze van een sponsor, hoe gekker hoe meer premiequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bi?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
Wat heerlijk, het gaat weken duren voordat het ongedierte is bestreden in Uto![]()
de ene gewassen in robijn en de andere in merk X?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuke Once Upon a Time in America referentie
Fuck Disney.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Werd vroeger bij echt alles gedaan trouwens. Handtekenwerk is gewoon duur.
[ afbeelding ]
Disney trok gewoon zijn eigen cels over, omdat goedkoop.
Wat ik juist mooi vind aan dat sort videos, is dat heel veel gamers schijnen te vergeten dat de NES in Europa bijvoorbeeld slechter verkocht dan de Mastersystem, en al helemaal als je het met home-computers vergelijkt die ong de zelfde(en in de meeste gevallen minder) capaciteiten hadden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Werd vroeger bij echt alles gedaan trouwens. Handtekenwerk is gewoon duur.
[ afbeelding ]
Disney trok gewoon zijn eigen cels over, omdat goedkoop.
Voordat de bal over de lijn was had hij zijn pistolen al getrokken. Wat een eindbaas.quote:
Grappig eigenlijk wel dat tegenwoordig juist SEGA een schim van zijn voormalige zelf is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat ik juist mooi vind aan dat sort videos, is dat heel veel gamers schijnen te vergeten dat de NES in Europa bijvoorbeeld slechter verkocht dan de Mastersystem, en al helemaal als je het met home-computers vergelijkt die ong de zelfde(en in de meeste gevallen minder) capaciteiten hadden.
Nou ja toen hij eenmaal over de keeper heen was, was er ook niet heel veel reden om te denken dat hij nog naast zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voordat de bal over de lijn was had hij zijn pistolen al getrokken. Wat een eindbaas.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja toen hij eenmaal over de keeper heen was, was er ook niet heel veel reden om te denken dat hij nog naast zou kunnen natuurlijk.
Sega had geen third party support meer. het was ook geen verrassing na de flopdie je de Saturn noemen mag, alhoewel de dreamcast de eerste console was die arcade games echt na kon boosten(maar er in die tijd nauwelijks arcade hallen meer bestonden in bijv europa)quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk wel dat tegenwoordig juist SEGA een schim van zijn voormalige zelf is.
Of, nou ja, grappig... Eigenlijk een beetje treurig.
Ik ontwijk de consoles tegenwoordig en loop verschrikkelijk achter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Nintendo ineens wel heel goed bezig is de laatste tijd. Ik wilde al een tijdje een Wii-U omdat het me een leuke console leek. Er waren alleen een beetje weinig games. En sinds Mariokart 8 overweeg ik serieus om er een te halen. En na E3 al helemaal. Games, games everywhere
Wat is net als ik?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontwijk de consoles tegenwoordig en loop verschrikkelijk achter.
Ik hou me voorlopig nog ff bij mijn PC anders loop ik net als jij rond
Ah yes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Games games overal games, welke moet ik kiezen. Zo loop ik dan rond
Meeste zijn ruk, of te duur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Games games overal games, welke moet ik kiezen. Zo loop ik dan rond
Wat een uitgebreid, inzichtvol antwoord dat een fijner, dieper begrip van de industrie illustreert.quote:
Je zit best vaak hier dus valt dat inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah yes.
Wat me er aan doet denken, iedereen denkt altijd dat ik zoveel game terwijl dat ontzettend tegenvalt
Ik ben en blijf een PC gamer. Geef mij maar een lekkere RTS, TBS, MMO en hier en daar een shooter of ARPG en ik ben tevreden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, vaak herhalingen van vroeger in een nieuwer jasje, valt zo vaak tegen dan.
Ik FOK! tegelijkertijd met andere activiteiten. Meestal huiswerk de laatste tijd. Van de zomer maar weer wat gamen. Heb nog zo'n lange lijst van nauwelijks / ongespeelde games in m'n Steam libraryquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je zit best vaak hier dus valt dat inderdaad wel mee.
Nog harvest van de kerstsale?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik FOK! tegelijkertijd met andere activiteiten. Meestal huiswerk de laatste tijd. Van de zomer maar weer wat gamen. Heb nog zo'n lange lijst van nauwelijks / ongespeelde games in m'n Steam library
Tja, als je Call of Duty 1 t/m 75 achter elkaar speelt wel ja. Maar er is zoveel tof spul nu. En vaak zijn het niet eens de big budget games die uitkomen met fantastische graphics. Dingen zoals VVVVVV, Fez, FTL en Thomas Was Alone zijn goedkope indie games die echt leuke gameplay hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, vaak herhalingen van vroeger in een nieuwer jasje, valt zo vaak tegen dan.
Volgens mij doen de meeste mensen wel andere dingetjes naast fok.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik FOK! tegelijkertijd met andere activiteiten. Meestal huiswerk de laatste tijd. Van de zomer maar weer wat gamen. Heb nog zo'n lange lijst van nauwelijks / ongespeelde games in m'n Steam library
Ik speel CIV V en retro.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ontwijk de consoles tegenwoordig en loop verschrikkelijk achter.
Ik hou me voorlopig nog ff bij mijn PC anders loop ik net als jij rond
Veel gedaan met mijn huidige vrouw en soms met vrienden als we een drankje en blowtje ophadden. Daar was de Wii wel leuk voor...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik nog een WII had hield ik van spelletjes als Mario Party.
En de summersale er voor. Het was een druk jaar. Mja ik koop tegenwoordig in de sales steeds minder omdat bijna alles wat ik leuk vind ik al lang heb. Misschien zit er deze zomer weer wat leuks bij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog harvest van de kerstsale?Summersale staat alweer bijna voor de deur, maar veel nieuws is er vooralsnog niet bijgekomen. Ik wacht op GalacticCiv en GTA5 voor de pc die in d eherfst uitkomen, full price dat wel helaas.
Alsik mn PS2 backlog nog uit spelen wil, ben ik nog wel bezig tot de release van de PS 6quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de summersale er voor. Het was een druk jaar. Mja ik koop tegenwoordig in de sales steeds minder omdat bijna alles wat ik leuk vind ik al lang heb. Misschien zit er deze zomer weer wat leuks bij.
Zoals ik al zei, ik loop behoorlijk achter met gamen. De games die mijn kids speelde zijn inderdaad veel mooier. Maar daar zijn het consules voor, ik heb het dan meer over pc games die worden hergeboren maar het niet halen bij het orgineel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, als je Call of Duty 1 t/m 75 achter elkaar speelt wel ja. Maar er is zoveel tof spul nu. En vaak zijn het niet eens de big budget games die uitkomen met fantastische graphics. Dingen zoals VVVVVV, Fez, FTL en Thomas Was Alone zijn goedkope indie games die echt leuke gameplay hebben.
Dat lijkt tot nu toe alleen Nintendo te snappen. Dat een console vooral leuk is met andere mensen in dezelfde kamer. Verder is het gewoon een slechte computer met dure games. Ook al vond ik de Wii een matige console, de Wii-U lijkt me leuker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel gedaan met mijn huidige vrouw en soms met vrienden als we een drankje en blowtje ophadden. Daar was de Wii wel leuk voor...
Duke Nukem Forever trauma?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik loop behoorlijk achter met gamen. De games die mijn kids speelde zijn inderdaad veel mooier. Maar daar zijn het consules voor, ik heb het dan meer over pc games die worden hergeboren maar het niet halen bij het orgineel.
Sims is alleen leuk met Pandora's sexmod'squote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben meer van de vrouwengames, Point en click vind ik altijd leuk, time managment games, of gewoon simpel blokjes verwijderen kan soms erg leuk zijn. licht aan mijn bui.
En ik was een redelijk Sims fanaat. Maar is een beetje bekoeld de afgelopen 2 jaar.
Ik ben wel erg benieuwd naar Sims4, ik kan het toch niet laten om het te kopen denk ik.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sims is alleen leuk met Pandora's sexmod's
de GC/PS2 Xbox generatie bleek het door te hebben, door onlineplay optioneel te maken waardoor alleen Xbox live overleefde, aangezien $ zich daar voornamelijk op focussede, maar aangezien alle consoles zich daar tegenwoordig op concentreren, vallen first party games tegenwoordig tegen omdat de singleplayer niet meer dan een veredelde tutorial voor de multiplayes blijkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt tot nu toe alleen Nintendo te snappen. Dat een console vooral leuk is met andere mensen in dezelfde kamer. Verder is het gewoon een slechte computer met dure games. Ook al vond ik de Wii een matige console, de Wii-U lijkt me leuker.
Als een eenzame antisociale lul rouw ik om de dood van de single player campaign.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de GC/PS2 Xbox generatie bleek het door te hebben, door onlineplay optioneel te maken waardoor alleen Xbox live overleefde, aangezien $ zich daar voornamelijk op focussede, maar aangezien alle consoles zich daar tegenwoordig op concentreren, vallen first party games tegenwoordig tegen omdat de singleplayer niet meer dan een veredelde tutorial voor de multiplayes blijkt.
Teddy Sheringham. Alan Shearer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Waar is Micah dan en Lescot.. enne Walcot? enne Ince enne Gascoigne? Enne McManaman?
Gascoigne en Mcmanaman, Robson, hell zelfs als je George best op zou graven zou engeland nog beter spelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
Waar is Micah dan en Lescot.. enne Walcot? enne Ince enne Gascoigne? Enne McManaman?
daarna kwam 3d toch ook al snel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond de platformers uit de jaren 90 leuker....
Dat heft er weinig mee te maken, zelfs split-screen co-op word uit de meeste games gehouden, terwijl je tegenwoordig 90 inch had tvs in huis hebt, dat is de redden dat consoles mij ook steeds minder aantrekken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als een eenzame antisociale lul rouw ik om de dood van de single player campaign.
Dat sowieso. Ik snap het niet. Maar daarom Nintendo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heft er weinig mee te maken, zelfs split/screen co-op word uit de meeste games gehouden, terwijl je tegenwoordig 90 inch had tvs in huis hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
*hier had een seksuele insinuatie kunnen staan*
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, die horror adventure met echte film beelden die op 20 cd's stond of zo.
Beste soundtrack ooitquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die heb ik op een 10mhz turbo met EGA kaart gespeeld...
Ik heb hier volgensmij 3 C&C boxen liggen,volgensmij is renegade in alle drie de gevallen nog in mint conditionquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb hier trouwens de Command and Conquer: The First Decade box liggen
Welke games? Ik heb genoeg aan de First Decade collectie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hier volgensmij 3 C&C boxen liggen
Yup, zit ook Renegade en Generals bij. Die laatste mag ook best een remake hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke games? Ik heb genoeg aan de First Decade collectie.
http://nl.wikipedia.org/w(...)er:_The_First_Decade
Sierra adventures. Larry, Kingsquest 1tm 6, SpaceQuest, PoliceQuest en mijn favoriete Colonels Bequest met een Agatha Christie achtig plotquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vond de lsl games altijd wel grappig
En wetquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sierra adventures. Larry, Kingsquest 1tm 6, SpaceQuest, PoliceQuest en mijn favoriete Colonels Bequest met een Agatha Christie achtig plot
Ik heb nog steeds Leasure Suit Larry voor m'n Atari 1040ST. Ik moet het nog eens opstartenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
De versie die ik bedoelde is uit de jaren 90 want ik googelde het ff maar was bijna onvindbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar nooit gedaan.
Een getekende adventure? Ook iets met hoeren en sex als ik me kan herinneren? Die heb ik wel ooit gedaan als puber.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De versie die ik bedoelde is uit de jaren 90 want ik googelde het ff maar was bijna onvindbaar.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ja je moest porno films makenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een getekende adventure? Ook iets met hoeren en sex als ik me kan herinneren? Die heb ik wel ooit gedaan als puber.
Ja dat is echt vet humor soms. Gewoon doen binnenkortquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Leasure Suit Larry voor m'n Atari 1040ST. Ik moet het nog eens opstarten
En je had ook 7 Sins volgens mij. Moest je allemaal mini games doen en zo duivels mogelijk en dan kreeg je upgrades en speelde je weer wat vrij. Was ook erg veel met sex...you dirty girl...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja je moest porno films makenWas best grappig toen die tijd.
Net zoals Larry
Jaaaaaaaaaa Digger. OMG! Ik weet het muziekje nog precies, zonder te klikken. Wat heb ik dat veel gespeeld. Mijn broer en vader ook. Die laatste resette wel eens de highscores als hij ons niet meer in kon halen.quote:
Deze vind ik ook toch nog steeds het leukst, want ik heb ook de nieuwere versies nog gekochtquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
En je had ook 7 Sins volgens mij. Moest je allemaal mini games doen en zo duivels mogelijk en dan kreeg je upgrades en speelde je weer wat vrij. Was ook erg veel met sex...you dirty girl...
Nee,de nieuwe delen waren waardeloos, Lowe heft daar ook niet aan meegewerkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze vind ik ook toch nog steeds het leukst, want ik heb ook de nieuwere versies nog gekochtEn daar beleefde ik toch minder plezier aan. Misschien ligt het ook aan de leeftijd?
Ik wilde altijd de Bravo voor de Michael Jackson posters. Maar uiteindelijk las ik die verhalen en zag dat het blad wat meer behelsde dan alleen popmuziek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik kan het niet helpen. Ik las vroeger ook stiekem Rooie oortjes in de leesmap
Van Wet hadden ze ook nog een nieuwe versie gemaakt een paar jaar geleden, Luna 3d, maar ook dat was weer totaal anders en erg teleurstellendquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee,de nieuwe delen waren waardeloos, Lowe heft daar ook niet aan meegewerkt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wilde altijd de Bravo voor de Michael Jackson posters. Maar uiteindelijk las ik die verhalen en zag dat het blad wat meer behelsde dan alleen popmuziek.
Wat waren we toen nog onschuldig en onwetend he! Mocht je het weer willen spelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa Digger. OMG! Ik weet het muziekje nog precies, zonder te klikken. Wat heb ik dat veel gespeeld. Mijn broer en vader ook. Die laatste resette wel eens de highscores als hij ons niet meer in kon halen.
Volgens mij kan je tegenwoordig al die oude games inmiddels vinden op het internet. Zo leuk soms om ff langs te gaan dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat waren we toen nog onschuldig en onwetend he! Mocht je het weer willen spelen
http://www.futrega.org/digger/
veel game plezier!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat waren we toen nog onschuldig en onwetend he! Mocht je het weer willen spelen
http://www.futrega.org/digger/
veel game plezier!
Vind het echt kut voor je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
klaar met in het donker pijn lopen lijden.
niet dat dit leuk is nu.
multimiljonairquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje.Op teveel verschillende dingen ingezet, was te enthousiast.
Volgende keer vragen of hij wat glijmiddel gebruikt dan...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
klaar met in het donker pijn lopen lijden.
niet dat dit leuk is nu.
ik heb 5 uur geslapen godverdommequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind het echt kut voor je.Cyber knuffel
Oh. Ik droom ook regelmatig over users. Ik heb ook een keer over jou gedroomd, geen idee meer waar het over ging maar je was je UI. Dacht dat kan ik maar beter niet vertellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 5 uur geslapen godverdomme
nog niet weg.
en die dromen die ik had sloegen NERGENS op
halve sc kwam voorbij (bacon was gewoon een stuk bacon) omdat ik dat voor mijn aanval zat te doen.
Bacon een stuk bacon, wat deed je ermee, likte je hem of at je hem opquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
nog niet weg.
halve sc kwam voorbij (bacon was gewoon een stuk bacon) omdat ik dat voor mijn aanval zat te doen.
moet je nagaan dat ik nooit breezer drinkquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik droom ook regelmatig over users. Ik heb ook een keer over jou gedroomd, geen idee meer waar het over ging maar je was je UI. Dacht dat kan ik maar beter niet vertellen.
Zodra je over Choco's UI gaat dromen willen we het wel graag weten horen....quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik droom ook regelmatig over users. Ik heb ook een keer over jou gedroomd, geen idee meer waar het over ging maar je was je UI. Dacht dat kan ik maar beter niet vertellen.
en ik dan verdommequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
moet je nagaan dat ik nooit breezer drink![]()
jij kwam ook in mijn droom voorbij met extreme rode bollige wangetjes.
dromen
Je moet je computer sowieso een uur voordat je gaat pitten uitzetten en iets anders gaan doen voordat je gaat slapen, dat werkt echt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
nog niet weg.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat jullie dat ook hebben.
moet ik nou heel mijn droom gaan vertellen?!quote:
LOL!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef isax het volgende:
[..]
moet je nagaan dat ik nooit breezer drink![]()
jij kwam ook in mijn droom voorbij met extreme rode bollige wangetjes.
dromen
Da's om de hoek. Dus Waxxxie zat er ook vast in...misschien herkende je me niet door mijn masker...maar ik was er.....quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik nou heel mijn droom gaan vertellen?!
kwam jou ook wel ergens tegen geloof ik.
geloof me, het sloeg nergens op en speelde zich af in venlo.
maar Baco is dus een stuk spek in je dromen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
moet ik nou heel mijn droom gaan vertellen?!
kwam jou ook wel ergens tegen geloof ik.
geloof me, het sloeg nergens op en speelde zich af in venlo.
In mijn hoofd klinkt dat als een soort spongebobfiguurtje in baconkleurtjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar Baco is dus een stuk spek in je dromen?
mijn dromen zijn om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik houd van dromen. Ik droom ook meestal groots en meeslepend. Hele avonturen beleef ik.
Een lopende bacon bus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar Baco is dus een stuk spek in je dromen?
Tof he? En dat in een paar seconden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Dromen zijn vaak raar en inderdaad soms hele verhalen.
Hoe vervelend ik het vaak ook vind ivm nachtmerries, de andere dromen zijn wel altijd leuk of interesant.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof he? En dat in een paar seconden.
Ik kan vliegen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Dromen zijn vaak raar en inderdaad soms hele verhalen.
Precies dat. De nachtmerries zijn ook wel echt heftig. Moet dan ook uit bed, tot ik besef dat het echt een droom was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het vaak ook vind ivm nachtmerries, de andere dromen zijn wel altijd leuk of interesant.
Ja vlieg dromen zijn cool en inderdaad dat in de lucht blijven is soms lastig. Bizar gewoon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan vliegen.Ik moet dan wel als een gek rennen in me droom en ik heb altijd moeite met in de lucht blijven. Meestal word ik dan badend in het zweet wakker.
Ik ook want als ik dat niet doe ga ik gewoon weer verder met de nachtmerrie, erg vervelend soms.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies dat. De nachtmerries zijn ook wel echt heftig. Moet dan ook uit bed, tot ik besef dat het echt een droom was.
Heeeel soms, maar meestal wel een lucide mind maar een lichaam dat averechts werkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen jullie lucide dromen?
Ik een heel klein beetje, ik kan me in een droom soms bewust zijn van dat ik droom. Niet dat ik er dan verder enige invloed op kan (of wil kunnen) uitoefenen ofzo.
soms.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik een heel klein beetje, ik kan me in een droom soms bewust zijn van dat ik droom. Niet dat ik er dan verder enige invloed op kan (of wil kunnen) uitoefenen ofzo.
Voordat ik wist wat een lucide droom was lukte het me vrij vaak om controle te hebben, ik ben het toen gaan uitzoeken en sinds die tijd lukt het me bijna niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
soms.
maar ik ben meer van de snoer harde nachtmerries.
Dat is weird?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voordat ik wist wat een lucide droom was lukte het me vrij vaak om controle te hebben, ik ben het toen gaan uitzoeken en sinds die tijd lukt het me bijna niet meer.
Als ik een hele avond gegamed heb kan ik mn dromen tot bepaalde hoogte beinvloeden en er keuzes in maken, het problem is alleen, dat ik daardoor niet in mn remslaap terecht kom, en 's ochtends meestal een wrak ben, daarom prober ik tenminste een half uur en liever een uur voor ik ga slapen van de computer af te blijven, alhoewel dat heel moeilijk is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ja joh? Dat vind ik interessant. Denk jij dat het een mindset is?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een hele avond gegamed heb kan ik mn dromen tot bepaalde hoogte beinvloeden en er keuzes in maken, het problem is alleen, dat ik daardoor niet in mn remslaap terecht kom, en 's ochtends meestal een wrak ben, daarom prober ik tenminste een half uur en liever een uur voor ik ga slapen van de computer af te blijven, alhoewel dat heel moeilijk is.
Ik heb dat dus met series of films, dan droom ik daar over dus ik houd wel rekening met wat ik kijk voordat ik ga slapen. Kijk ik the walking dead dan weet ik bijna zeker dat ik met zombie's krijg te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een hele avond gegamed heb kan ik mn dromen tot bepaalde hoogte beinvloeden en er keuzes in maken, het problem is alleen, dat ik daardoor niet in mn remslaap terecht kom, en 's ochtends meestal een wrak ben, daarom prober ik tenminste een half uur en liever een uur voor ik ga slapen van de computer af te blijven, alhoewel dat heel moeilijk is.
Horen jullie mij, ik hoor mezelf niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar af en toe komt het geluid wel door.
Kom ik morge op terug, als ik he me herinner en niet eng over je ga dromenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Dat vind ik interessant. Denk jij dat het een mindset is?
Night!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kom ik morge op terug, als ik he me herinner en niet eng over je ga dromen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kom ik morge op terug, als ik he me herinner en niet eng over je ga dromen
Beterschap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef isax het volgende:
en de laptop gaat uit
verder pijn lijden in het donker.
want dat is hip en ik ben hip.
Ach meissie, beterschap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef isax het volgende:
en de laptop gaat uit
verder pijn lijden in het donker.
want dat is hip en ik ben hip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |