Daarom. Moeraskat heeft meer levenservaring, dus neem gewoon advies van haar aan.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:47 schreef Yalesa het volgende:
[..]
1. Ik ben niet zwanger.
2. Ik ben jonger dan jij.
...
Whehehe. Ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. Moeraskat heeft meer levenservaring, dus neem gewoon advies van haar aan.
Grappig.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. Moeraskat heeft meer levenservaring, dus neem gewoon advies van haar aan.
Haha.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Whehehe. Ja.
Omdat ze daar wel grote maten hebben die een sort of pushenje wilt toch een "spleetje"
Haha.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oplossingsgericht denken, goed zo, wat ben je slim.
Beter idee ja, aangezien ze zelf de gene is die hier niet serieus isquote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef Snowballed het volgende:
Kan dit topic geen schopje ONZ krijgen..? Daar past het beter geloof ik..
Kunnen we fijn paints gaan maken van TS
LOL. Nou nee, met je voedingsbeha trollende aandachtshoershit.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter idee ja, aangezien ze zelf de gene is die hier niet serieus is
Lifestyle janktopic in SEX, nou nou hoe serieus zegquote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als je nooit hebt geleerd netjes te reageren, reageer dan gewoon niet.
Ik was serieus. Maar dan niet hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 20:23 schreef Yalesa het volgende:
[..]
LOL. Nou nee, met je voedingsbeha trollende aandachtshoershit.
Slotje? Of krijgen we pics van t resultaat?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:24 schreef Yalesa het volgende:
Mensen, ik heb verschillende push-upbeha's besteld, waarvan twee hier aangeraden waren, Dankjulliewel.
Standaard? lolquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Lifestyle janktopic in SEX, nou nou hoe serieus zeg![]()
Meisje met je standaardbehamaat ga eens leren zoeken en open niet zulke domme topics meer, dank je wel.
Ga alsjeblieft slapen, je hebt het nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was serieus. Maar dan niet hoorvolgens mij ben jij overigens de enige die een aandachtshoer is hier
succes met je zoektocht verder
Ik heb je al drie keer de link gegeven. Nog een keertje dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Heb je ook plunge push up beha's gekocht bij Disismi? Ik denk dat plunge push up beha's mij een uitkomst kunnen bieden.
Ik kan op het internet alleen geen plunge push up-beha's vinden van cupmaat 70G, of anders 75F.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |