Ik heb nog nooit voor Greenwheels of AP Logistics gereden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
EW moet dan even zorgen dat juist 3 bedrijven bij EW terecht komen
Haha, ik werk bij AP Logistics nu, dat ze daarmee adverterenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare conclusie? Dat zie je mij toch nergens schrijven..
Ik zeg alleen dat Leaseplan de LM is en dat EW die niet als klant heeft. En dat mijn vermoeden was dat AR die wel als klant had.
Niks mis mee.
En bovendien, ze pochen er zelfs zelf mee:
[..]
http://www.autoreset.nl/chauffeursdienst/Chauffeurs-bijbaan
Ik heb nog nooit een rit gehad. Laten jullie je ritten alleen door 65+ personeel uitvoeren?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haha, ik werk bij AP Logistics nu, dat ze daarmee adverteren
We nemen wel veel ritten af, maar echt kutritten tot en met
Geen flauw idee eerlijk gezegd, maar ik vermoed van wel, omdat ik op de meeste facturen van AR ook reiskosten gedeclareerd zie worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rit gehad. Laten jullie je ritten alleen door 65+ personeel uitvoeren?
Ik wist niet dat AR die doorberekende. Dacht dat een 65+ chauffeur gewoon duurder was en dat die rekening van het OV alleen door AR betaald werd.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd, maar ik vermoed van wel, omdat ik op de meeste facturen van AR ook reiskosten gedeclareerd zie worden.
Hoezo hij staat toch in Duitsland?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil naar Hongarije
http://www.autoscout24.cz(...)976190000000&asrc=st|fs
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoezo hij staat toch in Duitsland?
Ps; Was een hoofdsteun voor passagier een optie toen?
Alleen voor bestuurder was toen verplicht.quote:Das Fahrzeug steht in Ungarn, Balatonkenese.
KOEKOEK, opletten! Sorryquote:Op zondag 22 juni 2014 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[..]
Das Fahrzeug steht in Ungarn, Balatonkenese.
Probleem is dat je niet weet wat je kooptquote:Op zondag 22 juni 2014 23:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
KOEKOEK, opletten! Sorry![]()
Neem jij 500 euro mee, dan breng ik je wel
Als je zelf kunt sleutelen is dat geen probleem toch? Ik weet niet hoe lastig het is om aan (oude) Skoda onderdelen te komen.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet weet wat je kooptQua onderhoud enzo
BL? Op de Ringwade toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Iemand ooit eens voor 'bedrijf verhuur' in Nieuwegein -met een heel apart schadeformulier- gereden? In de ritinfo staat dat ik een tankpas krijg(om de auto mee af te tanken), maar ze laten het lijken dat het bij het afleveradres is. Klopt dat?
Ja voor 500 euro zal dat wel een drama zijn dan. Maar lijkt me überhaupt geen daily driver toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet weet wat je kooptQua onderhoud enzo
Ah thx. Ik zal eens zien wat het morgen wordtquote:Op zondag 22 juni 2014 23:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
BL? Op de Ringwade toch?
Ja, even om de hoek rijden, daar staat een pomp waar je moet aftanken.
Succes met inparkeren daar.
Nee, zeker geen daily. Mja, wil het gewoon voor de ervaring en het avontuur doen, zo'n auto uit het buitenland. Dat je dan zo'n nieuw kenteken krijgt is behoorlijk lelijk op een oude auto. Pas bouwjaar voor 1978 dacht ik krijg je import kenteken met YB lettercode.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:02 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja voor 500 euro zal dat wel een drama zijn dan. Maar lijkt me überhaupt geen daily driver toch?
Lijkt me toch wel machtig hoor zo'n auto oppikken in het buitenland. Mocht ik ooit nog een mooie Simca 1000 rallye tegenkomen voor een mooie prijs ergens in Frankrijk ofzo ga ik hem halen. In Nederland vindt je zulke auto's gewoon niet.
Mag je niet zelf een 'custom' kentekenplaat laten maken met je toegewezen kenteken?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, zeker geen daily. Mja, wil het gewoon voor de ervaring en het avontuur doen, zo'n auto uit het buitenland. Dat je dan zo'n nieuw kenteken krijgt is behoorlijk lelijk op een oude auto. Pas bouwjaar voor 1978 dacht ik krijg je import kenteken met YB lettercode.
Als je een Simca gaat halen ga ik mee. Mooi man, paar Grindtegels voorin om de bocht door te komen en het blokje een beetje opvoeren.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:02 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja voor 500 euro zal dat wel een drama zijn dan. Maar lijkt me überhaupt geen daily driver toch?
Lijkt me toch wel machtig hoor zo'n auto oppikken in het buitenland. Mocht ik ooit nog een mooie Simca 1000 rallye tegenkomen voor een mooie prijs ergens in Frankrijk ofzo ga ik hem halen. In Nederland vindt je zulke auto's gewoon niet.
Je kan wel een blauwe laten maken met witte letters, maar als je daar geen aantekening voor hebt op je kentekenbewijs ben je net zo strafbaar als wanneer je er doodleuk platen van Amerikaans formaat op zet.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een 'custom' kentekenplaat laten maken met je toegewezen kenteken?
Niet zoveel verstand van die regeltjes.
Moet je met zo'n Skoda ookquote:Op maandag 23 juni 2014 00:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Als je een Simca gaat halen ga ik mee. Mooi man, paar Grindtegels voorin om de bocht door te komen en het blokje een beetje opvoeren.
Zo'n ervaring lijkt mij ook echt te vet! Vanaf 78 pas joh? Zo'n nieuwe plaat staat echt niet inderdaad!quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, zeker geen daily. Mja, wil het gewoon voor de ervaring en het avontuur doen, zo'n auto uit het buitenland. Dat je dan zo'n nieuw kenteken krijgt is behoorlijk lelijk op een oude auto. Pas bouwjaar voor 1978 dacht ik krijg je import kenteken met YB lettercode.
Veel succes, inderdaad. Het is daar vreselijk krap..quote:Op maandag 23 juni 2014 00:05 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ah thx. Ik zal eens zien wat het morgen wordt
Ja, of '79 nu dan. Ding moet 25 jaar oud zijn, of ouder want het is een oldtimer plaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:31 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Zo'n ervaring lijkt mij ook echt te vet! Vanaf 78 pas joh? Zo'n nieuwe plaat staat echt niet inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |