Waar wed jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:04 schreef Wave103 het volgende:
Zwitsels moet even scoren, dan gaat m'n betje door. Frankrijk winnen, beide scoren
Jep, maar gewoon PADI Openwaterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:03 schreef Amoeba het volgende:
Mijn instructeur is ook knettergek. Hij wil 2 en 4 juli mijn advanced/adventure opleiding (easy) afronden en dan direct 25-27 juli een rescue diver opleiding geven.
Zitten hier meer duikers?![]()
#fridayeveningofftopicposten
Ik ook. Mijn brevet in Egypte gehaald (Hurghada), en mijn laatste duiken waren zo goed dat ik van mijn instructeur direct verder mocht met advanced. Min of meer had ik toen afgesproken om met een andere jongen t.z.t. de rescue diver opleiding te doen (PADI), en dat staat nu dus ook (m.i. wat te snel) ingepland. Het ging mij niet zozeer om die advanced opleiding maar om de droogpak specialty. Zelfs in Egypte kreeg ik het na 1 uurtje onder water gewoon frisjes.quote:
Als zo iemand niet eens de moeite doet om een beetje normale zin te schrijven, en niet eens kijkt of er een sollicitatieknop is, die er toch duidelijk te zien is, dan moet er toch een belletje rinkelen dat deze persoon wellicht niet geschikt is, lijkt mij.quote:"ik ben lucas van der molen 18 jaar studeer in enschede en ik ben op zoek naar een leuke bijbaan...
Lucas van der molen op 2013-12-23 18:37:16 "
Kun je niet regelen dat je dat ding zelf weg brengt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:46 schreef QuiCk01 het volgende:
Zeau. Vandaag is onze 508 de 200.000km alweer gepasseerd , dus over 3 weken mag iemand 'm komen ophalen .
Mocht het iemand van hier zijn krijgt die koffie anders lekker buiten blijven
Nee helaasquote:Op zondag 22 juni 2014 00:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kun je niet regelen dat je dat ding zelf weg brengt?
Breukelen ja. Ze adverteren zelfs in de ritinformatie met hun occasionsquote:Op zondag 22 juni 2014 01:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nee helaas
EW heeft geen ritten voor Leaseplan. Autoreset wel dacht ik?
Omdat chauffeurs/hikers van EW wel fatsoenlijk kunnen rijden, i.t.t. enkele AR chauffeurs?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu alleen nog uitvinden waarom EW voor 75 eigen risico kiest dan
Aii, mooi kut. Weet uit ervaring dat er genoeg te regelen valt daar op kantoor.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nee helaas
EW heeft geen ritten voor Leaseplan. Autoreset wel dacht ik?
Ik spreek nu als klant zijnde hequote:
Ja inderdaad balen, had me best leuk geleken.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Aii, mooi kut. Weet uit ervaring dat er genoeg te regelen valt daar op kantoor.
Heb je eigen vervoer of moet je met het OV?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdomme, morgen vroeg om 06:00 bij de klant zijn, is een rit van nog geen uurtje.Geen zin en ik snap ook niet dat ik die rit aangenomen heb....
Ah, dus technisch gezien mag ik nu ik niet meer bij EW werkzaam ben met namen strooien hier?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:43 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik spreek nu als klant zijnde he
[..]
Ja inderdaad balen, had me best leuk geleken.
Daarvoor zou je even in je contract moeten kijkenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, dus technisch gezien mag ik nu ik niet meer bij EW werkzaam ben met namen strooien hier?
Wat is dat nou weer voor rare conclusie? Dat zie je mij toch nergens schrijven..quote:Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, dus technisch gezien mag ik nu ik niet meer bij EW werkzaam ben met namen strooien hier?
http://www.autoreset.nl/chauffeursdienst/Chauffeurs-bijbaanquote:Autoreset biedt 65-plussers en studenten de ideale chauffeurs bijbaan in de autobranche. Autoreset werkt voor grote bedrijven als Leaseplan, Greenwheels en AP logistics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |