Haten op auto'squote:Op donderdag 19 juni 2014 18:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Auto's zijn kut.![]()
Beter op de fiets, da's gratis en kost niets.
Heb je wel gelezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:06 schreef Syntos het volgende:
OP niet gelezen, maar de inhoud van de TT zegt al genoeg.
Hij schijnt daarnaast ook een geneeskrachtige werking uit te stralen voor mensen met een lage bloeddruk. Vijf minuten Ali B. aanschouwen is voldoende om de bloeddruk weer op orde te brengen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Dimens het volgende:
Ali B is er voor de ouderen. Dan voelen ze zich wat meer verbonden met de jongere generatie.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hij schijnt daarnaast ook een geneeskrachtige werking uit te stralen voor mensen met een lage bloeddruk. Vijf minuten Ali B. aanschouwen is voldoende om de bloeddruk weer op orde te brengen.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hij schijnt daarnaast ook een geneeskrachtige werking uit te stralen voor mensen met een lage bloeddruk. Vijf minuten Ali B. aanschouwen is voldoende om de bloeddruk weer op orde te brengen.
Ergens heeft hij ook nog wel iets sympathieks, of verwar ik dit met medelijden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afschuwelijk ja, die Ali B. Ik heb ook nog nooit gehoord of gelezen dat iemand van Ali B. hield, desondanks is 'ie niet weg te slaan.
Ik denk het. Ik vind hem eerder schijtvervelend dan sympathiek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ergens heeft hij ook nog wel iets sympathieks, of verwar ik dit met medelijden?
Ja, zo'n eerlijke blik. Zo'n type die door iedereen geliefd wil zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik vind hem eerder schijtvervelend dan sympathiek.
Dat zou nog veel erger zijn! Er is een verschil tussen Frans Bauer met zijn skippy bal en een wannabe als Ali B.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:05 schreef JeffreyH93 het volgende:
Terechte klacht. Ga maar lekker bij VI Oranje zitten met je flauwekul.
Het is nog niet veel dit seizoen. ElSierd is het enige lichtpuntje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:42 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Dat zou nog veel erger zijn! Er is een verschil tussen Frans Bauer met zijn skippy bal en een wannabe als Ali B.
VI
En dan was 'ie er gisteren niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is nog niet veel dit seizoen. ElSierd is het enige lichtpuntje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |