bij mij niet hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook als je een hekel hebt aan de vader toch helemaal niet erg als je kind op hem lijkt. Dat is toch een andere persoon? Vind het wat sneu voor t kind als dat echt n probleem zou zijn..
ja zover was ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ik moet doen? Naar die afspraak.
Een getraumatiseerd persoon spreekt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nja, krijg je van die taferelen van: 'je lijkt je vader/moeder wel!'
Zó'n hekel aan
sorry hoorquote:
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een getraumatiseerd persoon spreekt.
wie doet dat dan? dat is eerder het opzetten van je kind tegen een ouder.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.
Oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heeft er weinig mee te maken, het is gewoon een achterlijke opmerking.
steekt tong uit naar jequote:
Gescheiden ouders doen dat nog wel eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie doet dat dan? dat is eerder het opzetten van je kind tegen een ouder.
die heb ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gescheiden ouders doen dat nog wel eens.
ene oor in, het andere oor uit. opgelost.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nja, krijg je van die taferelen van: 'je lijkt je vader/moeder wel!'
Zó'n hekel aan
bij kinderen werkt dat niet zo simpel, kerstmutsquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ene oor in, het andere oor uit. opgelost.
rest niet gelezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij kinderen werkt dat niet zo simpel, kerstmuts
Vandaar dat ik antwoord geef op je vraag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die heb ik niet
ze zeggen wel eens tegen mij dat ik mijn slechte eigenschappen van mijn biologische ouders heb, maar ik moet daar altijd maar om lachen.
daar hoef je de rest niet voor te lezenquote:
ja het hoeft niet negatief te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaar dat ik antwoord geef op je vraag.![]()
Gelukkig heb ik het van mijn ouders niet echt gehoord. Wel in positieve zin. Mijn vader vond me op een bepaald moment wel op mijn moeder lijken. Maar dat was een compliment op mijn uiterlijk.
Snap ik wel hoor. Lijkt me ook wel heel bijzonder. Hopelijk zijn het ook vooral mijn goede kanten dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja het hoeft niet negatief te zijn inderdaad.
ik bedoelde het overigens niet hatelijk, maar ik wil gewoon iets van mezelf zien in dat kindje, dat lijkt me zo bijzonder, omdat ik het zelf niet kendaarom hoop ik dat het niet teveel om hem lijkt. qua uiterlijk dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |