SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 19-06-2014 20:05:15 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
17 minuten zonder nieuw topic..ook niet iemand die een nieuwe maakt ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik durfde nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
17 minuten zonder nieuw topic..ook niet iemand die een nieuwe maakt ofzo![]()
![]()
Godverdomme zeg. Kut eaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef utopie het volgende:
voor de gein mijn PSN tegoed van 4 euro opgemaakt en wat packs voor gekocht. Ik heb een gouden messi er in zitten. Zal wel goed zijn toch ?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
2-2, 0-0 (jap griek), 2-2 (uru eng)quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Voor vandaag heb ik 1-1, 1-1 en 2-1 staan.![]()
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zienquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Rijst het volgende:
huh wtf, hebben jullie ook packs gekregen?
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zien![]()
3 keer gelijk what are the odds...quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-2, 0-0 (jap griek), 2-2 (uru eng)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
poste laatst toch iemand over chinezen die een glitch haddenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zien
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
187 WC packs... that's sick bro...quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja was best saai om te doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
187 WC packs... that's sick bro...![]()
nee maar ff serieus heb je de afgelopen dagen echt 187 van die packs zitten openen. dan ben je alleen maar dubbele aan het weg klikken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had er ook 200 een week terug, kostte me gvd 2 uur om er doorheen te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar ff serieus heb je de afgelopen dagen echt 187 van die packs zitten openen. dan ben je alleen maar dubbele aan het weg klikken.![]()
![]()
935kg vlees ga ik nu naar binnen werkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Je moet toch die 935k terug verdienen![]()
![]()
gewoon net anderhalf uur nonstop geopend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar ff serieus heb je de afgelopen dagen echt 187 van die packs zitten openen. dan ben je alleen maar dubbele aan het weg klikken.![]()
door mensen als jou zullen mijn consumables pas is 2019 weer wat waard zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon net anderhalf uur nonstop geopend.![]()
nog wat bijzonders gepulled ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet echtquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
door mensen als jou zullen mijn consumables pas is 2019 weer wat waard zijn![]()
nog wat bijzonders gepulled ?
Honda
Kagawa.
Neuer
Pirlo
Hazard
Dante
Falcao
Reus
Sneijder
Maicon
En nog 400 andere spelers![]()
geen CR7, Messi en dat soort godenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet echt
Honda
Kagawa.
Neuer
Pirlo
Hazard
Dante
Falcao
Reus
Sneijder
Maicon
En nog 400 andere spelersjammer.
#FreeTrapz![]()
lekker dan pannenkoek, ik ook ben dr al op uitgekeken domme WC mode.quote:
krijg maar geen knappe spits
#FreeTrapz![]()
ik heb fcking veel alleen de enige die ik echt wil krijg ik maar niet. RvPquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker dan pannenkoek, ik ook ben dr al op uitgekeken domme WC mode.
krijg maar geen knappe spits![]()
Blijft bizar dat Jackson en Guarin geen basisspelers zijn bij Colombia
En Kalou niet bij Ivoorkust.
Drogba ook weer bankie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
top 5 speler hequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb fcking veel alleen de enige die ik echt wil krijg ik maar niet. RvPheb je robben wel al ?
speel nu met
Ronaldo salpingidis Navas
Iniesta santi gundogan
criscotto sakho boateng janmaat
neuerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zo slecht is ivoorkust niet hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Nee klopt, ik heb de DNB op Colombia van @1.51 gepakt.quote:
Voor de rest dit, allemaal single betjes die me tot nu toe goed bevallen.
PSN: DePresident_![]()
Wat doet Salpingidis in dat team johquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
top 5 speler heheb je robben wel al ?
speel nu met
Ronaldo salpingidis Navas
Iniesta santi gundogan
criscotto sakho boateng janmaat
neuer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb verder lukaku die ik echt bagger slecht vond, en destro. twijfelde bijna om met sanchez 0 chem te gaan spelenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nu wachten op de echte klappersquote:
#FreeTrapz![]()
Ik had Hazard uit zo'n 5k pakje, mijn beste pull van dit jaar (en ook beter dan mijn beste van vorig jaarquote:)
![]()
Heb voor anderhalf miljoen aan packs gekocht maar geen speler van boven de 3kquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had Hazard uit zo'n 5k pakje, mijn beste pull van dit jaar (en ook beter dan mijn beste van vorig jaar)
wel bijna elke speler in WC![]()
Tja, dat laatste is ook wel beter want daar doe je het uiteindelijk voor. Ik heb een degelijk WC team maar geen echte toppers, en Caroll als beste spitsquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb voor anderhalf miljoen aan packs gekocht maar geen speler van boven de 3k
wel bijna elke speler in WC![]()
![]()
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 1171 van de 1185 items en ik mis nog altijd RvP en Robben. Vooral Robben wil ik hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb fcking veel alleen de enige die ik echt wil krijg ik maar niet. RvP![]()
Die is echt slechtquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb fcking veel alleen de enige die ik echt wil krijg ik maar niet. RvP![]()
tricky, dat Uruguay was ook echt pauperquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Yo bazen.
[ afbeelding ]
Best een loik combootje. Misschien even een euro op plempen. Wat zijn jullie bets voor vanavond?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kk spel blijft FIFA toch he... Het ene moment gaat alles zo makkelijk en het andere moment komt niks meer aan en doen je spelers alleen maar kk domme dingen waar je helemaal niet om gevraagd hebt.
zo, dat was mijn FIFA rant voor vandaagHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja maar suarezquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
tricky, dat Uruguay was ook echt pauperhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja maar rode kaart hommo gezicht zemmel bijtende tering hond gaat niet scorenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kun je ook inzetten op Suarez to make schwalbe?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja of op PSV to lenen van gemeente?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:12 schreef DuTank het volgende:
Kun je ook inzetten op Suarez to make schwalbe?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of op Lindgren to get white poo due to jizz.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of op PSV to lenen van gemeente?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha dat is echt grappigquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of op Lindgren to get white poo due to jizz.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Niet echt want die odds zijn wel heel laag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
MOTM RB Zuniga pleaseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Michael?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Oh oh oh theo
Jackson had hem gemaakt![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zelfs hier gepostquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/web(...)alie-nederland-19112
Al gezien?
Was wel echt een slechte editie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kreeg pas een IF toen de selectie bekend was gemaakt. Anders zat hij er wel bij. Nu moet hij thuis op de bank kijken, samen met fucking Elkeson.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee Michael Jadson is niet eens geselecteerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, heb niet alles teruggelezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs hier gepost
Was wel echt een slechte editieVond 'm ook wat minder, alsnog wel grappig.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Jeroen Elshoff luistert ook gewoon Alter Bridge.Wat een koning
![]()
Verkeerde link? Ik zie alleen een saai topic over de top 5 WK favorieten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef rolls-reus het volgende:
forum.ea.com/uk/posts/list/2877030.page
mooi dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barry is linksbenig geworden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mogen ze niet naar bony passen ofzo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ibarbo was slechtttttttAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhh CuadradoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
JamesssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wou nog rest of the match Colombia pakken na de 1-0 maar durfde niet
Colombia
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
watquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
Bohh, die schijterij toetjes voor vrouwen zijn lekkaahhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die voel je al als je ernaar kijkt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je haat hem alleen door alle fifa vernederingenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
Cuadrado lijkt me idd een speler voor Barca.
EikeltjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zou jij Doumbia wel haten of niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je haat hem alleen door alle fifa vernederingen![]()
![]()
dat was een incidentquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan zou jij Doumbia wel haten of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scorito goed. Zowaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn oma vindt Cheick Tiote een mooie neger![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
She wants the big D.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn oma vindt Cheick Tiote een mooie neger
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gebitje uit en gaan met die banaan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Loewies en Keske.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tim wat denk jij? Uruguay of Engeland? Japan of Griekenland?![]()
Rolls-kneusquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef Zhano het volgende:
Goejen Scorito overzicht in de OP Timmers![]()
![]()
![]()
2x gelijk heb ik bij Scorito. Vind het wel echt lastige potjes om te voorspellen. Vind de odds voor Uruguay wel erg hoog..die zie ik toch wel een punt of meer halen, maar die andere pot van ze was wel weer zo kutslecht..Ook even afwachten hoe goed en fit Suarez nou echt zal zijn. Straks krijg je weer net zoiets als Ronaldo of Costa, die gewoon geen moment echt fit zijn geweest volgens mij, laat staan in hun ritme/in vorm.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tim wat denk jij? Uruguay of Engeland? Japan of Griekenland?
Japan - Grieken kan ik weinig zinnigs over zeggen. Heb Japan om door te gaan, maar is wel een wisselvallig team. Grieken vielen me ook tegen, maar waren in de kwalificatie wel erg degelijk. Hoop dat de Jappen winnen eigenlijk, maar vind het niet bet-waardig in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom dat ik jou even vraag. Sta op dit moment in de top 100 bij wkvoorspellen.nl, maar deze 2 potjes zie ik ook zo de andere kant op gaan. Ook al zei Suarez dat hij 100% fit was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2x gelijk heb ik bij Scorito. Vind het wel echt lastige potjes om te voorspellen. Vind de odds voor Uruguay wel erg hoog..die zie ik toch wel een punt of meer halen, maar die andere pot van ze was wel weer zo kutslecht..Ook even afwachten hoe goed en fit Suarez nou echt zal zijn. Straks krijg je weer net zoiets als Ronaldo of Costa, die gewoon geen moment echt fit zijn geweest volgens mij, laat staan in hun ritme/in vorm.
Japan - Grieken kan ik weinig zinnigs over zeggen. Heb Japan om door te gaan, maar is wel een wisselvallig team. Grieken vielen me ook tegen, maar waren in de kwalificatie wel erg degelijk. Hoop dat de Jappen winnen eigenlijk, maar vind het niet bet-waardig in ieder geval.![]()
fucking grappig xdquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:02 schreef Zhano het volgende:
Goejen Scorito overzicht in de OP Timmers
Nu staat er lekker weer een normale in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik sta bijna onderaan, dus ik zou er weinig waarde aan hechtenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daarom dat ik jou even vraag. Sta op dit moment in de top 100 bij wkvoorspellen.nl, maar deze 2 potjes zie ik ook zo de andere kant op gaan. Ook al zei Suarez dat hij 100% fit was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was ook het idee lieverdquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
fucking grappig xd
Nu staat er lekker weer een normale in![]()
Later upgraden, maar eerst kijken of ik Depay nog kan bemachtigen...
![]()
Had de Peer als LW verwacht, maar met het karige aantal goede RW's en een Srna aan die kant zijn er wel wat leuke mogelijkheden nu jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat was ook het idee lieverd
[ afbeelding ]![]()
Later upgraden, maar eerst kijken of ik Depay nog kan bemachtigen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
BAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Zoiets ga ik met hem maken denk ik.
En als ik wat teams verkoop kan ik miss met Robben en Kluivert. Maar dan moet ik wel echt alles verkopen wss![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch niet cross abusen hé, daar heb ik echt een hekel aan
Dost komt er sowieso niet in. Heb hem in een pack only bundesliga team gehad met die TOTS cup..niet normaal hoe slecht hij was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon even station Eindje. Mathijs betaald je toch goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ga ik met hem maken denk ik.
En als ik wat teams verkoop kan ik miss met Robben en Kluivert. Maar dan moet ik wel echt alles verkopen wss![]()
betaaldquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon even station Eindje. Mathijs betaald je toch goed.
Misschien jou lessen Nederlands geven?![]()
Met zo'n naam als Serey Die is het niet leuk als zoiets gebeurt vlak voor de wedstrijd.. en dan maakt hij ook nog die fout.![]()
Serieus..?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met zo'n naam als Serey Die is het niet leuk als zoiets gebeurt vlak voor de wedstrijd.. en dan maakt hij ook nog die fout.
Dus als hij Serey Live had geheten was het wel leuk?
Nee, het is nooit leuk aangezien ik het zelf ook heb meegemaakt. Maar ik bedoelde dat het nu nog erger is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus..?
Dus als hij Serey Live had geheten was het wel leuk?![]()
Sorry maar dit slaat nergens opquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is nooit leuk aangezien ik het zelf ook heb meegemaakt. Maar ik bedoelde dat het nu nog erger is.
Waarom zou een naam iets erger maken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Het was misschien wat onduidelijk verwoord.
Ben je pas net klaar met die 5k packs?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef Rijst het volgende:
1mil aan wc packs besteedt en 300k teruggekregen
Hij heet Die en het is dan vervelend als er vlak voor de wedstrijd iemand doodgaat. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar het was niet echt heel gepast dus sorry daarvoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom zou een naam iets erger maken?![]()
Snap nog steeds niet waarom dat vervelend zal zijn.. maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heet Die en het is dan vervelend als er vlak voor de wedstrijd iemand doodgaat. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar het was niet echt heel gepast dus sorry daarvoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Not bonucciadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ken je die fameuze tennismaster meme niet?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je die fameuze tennismaster meme niet?
wat een newfag zegquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je die fameuze tennismaster meme niet?![]()
haha wat hebben we die gozer belachelijk zitten maken hequote:Op donderdag 19 juni 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je die fameuze tennismaster meme niet?![]()
![]()
![]()
Hij vond dat Bonucci zo'n Obama not bad kop had op zijn FUT foto, dus toen had hij er een meme van gemaakt genaamd Not Bonucciadquote:
Weet niet meer of dit het origineel is..dacht dat daar ook echt bonucciad in stond maar die kan ik niet vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb mijn team met IF Bonucci not BonucciAD genoemd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij vond dat Bonucci zo'n Obama not bad kop had op zijn FUT foto, dus toen had hij er een meme van gemaakt genaamd Not Bonucciad
[ afbeelding ]
Weet niet meer of dit het origineel is..dacht dat daar ook echt bonucciad in stond maar die kan ik niet vinden![]()
dafuq..net een reclame met de zin "Tik 'm aansluiting"
Lekker Klusjesmannen grapje van 3 jaar geleden ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maar je praat er wel overquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
dafuq..net een reclame met de zin "Tik 'm aansluiting"
Lekker Klusjesmannen grapje van 3 jaar geleden ofzogroetjes van een marketeermeneer.
ragequit nadat je met RvN scoorde op de streamquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha wat hebben we die gozer belachelijk zitten maken he![]()
dat waren echt goeie tijden
![]()
Maar ik weet nu al niet meer van wie de reclame was, dus toch is het ergens fout gegaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
maar je praat er wel overgroetjes van een marketeermeneer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus die Hyundai reclame is ook geslaagd?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
maar je praat er wel overgroetjes van een marketeermeneer.
https://twitter.com/search?src=typd&q=hyundai%20reclame![]()
zoals een paar van jullie misschien al weten speel ik sinds eergister pas voor het eerst FIFA
En ik wil mij gaan wagen aan FUT potjes. Ik had mij al wat verdiept in fifa coins en dat je deze kan kopen. En ben zo wat op zoek naar een goed team die ik kan maken van 200k (200.000) coins
Een FOK!ker heeft dit team voor mij gemaakt. Wat is jullie mening? Kan ik een beter team creeren voor 200k coins?if so, zou het erg waarderen om hulp te krijgen bij een goed team die ik kan maken. Maximaal 200k coins dus
![]()
![]()
De marketing-afdeling nu:quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus die Hyundai reclame is ook geslaagd?
https://twitter.com/search?src=typd&q=hyundai%20reclame![]()
![]()
Team dat je daar hebt is heel brak in ieder geval. Ik zou zelf gewoon even wat puzzelen. Prijzen kan je er zo bij zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef utopie het volgende:
zoals een paar van jullie misschien al weten speel ik sinds eergister pas voor het eerst FIFA
En ik wil mij gaan wagen aan FUT potjes. Ik had mij al wat verdiept in fifa coins en dat je deze kan kopen. En ben zo wat op zoek naar een goed team die ik kan maken van 200k (200.000) coins
Een FOK!ker heeft dit team voor mij gemaakt. Wat is jullie mening? Kan ik een beter team creeren voor 200k coins?if so, zou het erg waarderen om hulp te krijgen bij een goed team die ik kan maken. Maximaal 200k coins dus
Gebruik www.wefut.com icm www.futdb.net
Het hangt ook van je persoonlijke voorkeur af.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij vond dat Bonucci zo'n Obama not bad kop had op zijn FUT foto, dus toen had hij er een meme van gemaakt genaamd Not Bonucciad
[ afbeelding ]
Weet niet meer of dit het origineel is..dacht dat daar ook echt bonucciad in stond maar die kan ik niet vinden____!
Jezus wat slecht
Iedereen vond het kut, maar toch is hij wel blijven hangenquote:![]()
Net als al die slechte reclames
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gerrard zal wel weer uitglijden straks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe kan bbc nou Engeland weer niet uitzenden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Prima teampje. Zou alleen Jese Rodriguez voor Villa doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef utopie het volgende:
![]()
Sky heeft rechten van de nationale ploeg toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
hoe kan bbc nou Engeland weer niet uitzendenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Futwizquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef utopie het volgende:
Verder weinig mis met dat team. Teams/spelers zijn heel persoonlijk, de ene vindt de ene speler geweldige en de ander vindt hem kut. Ligt aan je speelstijl![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sky heeft rechten van de nationale ploeg toch?op hem geef je wel antwoord he lulquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sky heeft rechten van de nationale ploeg toch?![]()
ah zal wel dan jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sky heeft rechten van de nationale ploeg toch?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sorry sorry egt sorry overheen gelezenquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
op hem geef je wel antwoord he lulAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver zegquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen vond het kut, maar toch is hij wel blijven hangen![]()
Net als al die slechte reclames
Hup Uru's. Toch maar een betje op +0.5 @ 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muslera___! In wat voor pauper league zou hij nou spelen
gr gr OzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maar wat op gelijk gezet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Muslera is een van de beste keepers ter wereld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Muslera___! In wat voor pauper league zou hij nou spelen
gr gr Ozz
Bron: Marcie (toch?)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-1 FT en ik ga JUICHENquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat hadmarijke88
hier?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-2quote:
wat een crackhoerquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muslera echt verbaasd dat hij naar die hoek ging
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar heb je de rich guy weerquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine aanpassing en m'n team ziet er zo uit. Jovetic uit en benzema in![]()
Ik vond Coentrao zo teringslecht. Wel tof team verderquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine aanpassing en m'n team ziet er zo uit. Jovetic uit en benzema in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik eigenlijk ook, maarja moet welquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Coentrao zo teringslecht. Wel tof team verder![]()
Heb nu nog de normale 433 met eliseu en jovetic, die bevallen eigenlijk wel erg goed![]()
uruguay met suarez lijkt toch wel heel anders![]()
ff kijken of er nog een leuke booking bet is te krijgen
#FreeTrapz![]()
Ja. Je zou denken dat een negatief gevoel bij een reclame ook een negatieve associatie bij het merk oproept, maar dat gebeurt zelden. Onbewust wordt het merk top of mind. Irritante reclames blijven hangen, maar je denkt bij het kopen van die auto echt niet aan die kutreclame. Dit is puur op kennis gericht en daarom geslaagd. Als ze op houding en gedrag hadden gefocust, zouden ze nooit zo'n kutreclame ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus die Hyundai reclame is ook geslaagd?
https://twitter.com/search?src=typd&q=hyundai%20reclamehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Okquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je zou denken dat een negatief gevoel bij een reclame ook een negatieve associatie bij het merk oproept, maar dat gebeurt zelden. Onbewust wordt het merk top of mind. Irritante reclames blijven hangen, maar je denkt bij het kopen van die auto echt niet aan die kutreclame. Dit is puur op kennis gericht en daarom geslaagd. Als ze op houding en gedrag hadden gefocust, zouden ze nooit zo'n kutreclame ontwikkelen.![]()
Ahquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je zou denken dat een negatief gevoel bij een reclame ook een negatieve associatie bij het merk oproept, maar dat gebeurt zelden. Onbewust wordt het merk top of mind. Irritante reclames blijven hangen, maar je denkt bij het kopen van die auto echt niet aan die kutreclame. Dit is puur op kennis gericht en daarom geslaagd. Als ze op houding en gedrag hadden gefocust, zouden ze nooit zo'n kutreclame ontwikkelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hey ik was degene met een 10 voor consumer psychologyquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je zou denken dat een negatief gevoel bij een reclame ook een negatieve associatie bij het merk oproept, maar dat gebeurt zelden. Onbewust wordt het merk top of mind. Irritante reclames blijven hangen, maar je denkt bij het kopen van die auto echt niet aan die kutreclame. Dit is puur op kennis gericht en daarom geslaagd. Als ze op houding en gedrag hadden gefocust, zouden ze nooit zo'n kutreclame ontwikkelen.zo te zien niet de enige
Godin lucky zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Auto is ook meer een search good natuurlijk dus dan is brand awareness belangrijker dan de irritantheid van een reclamequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Je zou denken dat een negatief gevoel bij een reclame ook een negatieve associatie bij het merk oproept, maar dat gebeurt zelden. Onbewust wordt het merk top of mind. Irritante reclames blijven hangen, maar je denkt bij het kopen van die auto echt niet aan die kutreclame. Dit is puur op kennis gericht en daarom geslaagd. Als ze op houding en gedrag hadden gefocust, zouden ze nooit zo'n kutreclame ontwikkelen.
Ofzo ik had een 2 voor marketing![]()
Dacht altijd dat het een stukje algemene kennis was. Hoe irritanter de reclame, hoe meer mensen erover praten en het onthouden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey ik was degene met een 10 voor consumer psychologyzo te zien niet de enige
![]()
LUISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gruwelijke assist hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mooie aanval ook. goed gespeeld van Lodeiro en Cavani
Mazzeltje van Lodeiro rond de middellijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
mooie aanval ook. goed gespeeld van Lodeiro en Cavani![]()
![]()
Lodeiro had wel mogen blijven van mij is toch wel een paar klasse beter dan Serano en Duartequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
mooie aanval ook. goed gespeeld van Lodeiro en Cavani![]()
mwah kon hem niet eerder geven dus goed tot laatste moment gewacht imoquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mazzeltje van Lodeiro rond de middellijn'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zo een dwerg mag nooit koppen achter jagielka.quote:![]()
verder is suarez natuurlijk
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Wincast / first goal op Suárez gezet.12 euro odds.
nu nog even winnen
jagielka is zelf ook een dwerg. nog kleiner dan suarez volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo een dwerg mag nooit koppen achter jagielka.![]()
verder is suarez natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Auto is ook meer een search good natuurlijk dus dan is brand awareness belangrijker dan de irritantheid van een reclame
Ofzo ik had een 2 voor marketing
Hij was de bal even kwijt, maar kreeg hem via een Uruguayaan terug waardoor hij er langs was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mwah kon hem niet eerder geven dus goed tot laatste moment gewacht imo![]()
beter maakt Suarez er nog 12, dan maak ik kans op eerste 10 bij Scorito, in de fut poule natuurlijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wdit is echt een trend aan het worden he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)opster_opgepakt.html
Godverdomme zeg![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:43 schreef poker4lifee het volgende:
beter maakt Suarez er nog 12, dan maak ik kans op eerste 10 bij Scorito, in de fut poule natuurlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez is groter dan Jagielka hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo een dwerg mag nooit koppen achter jagielka.![]()
verder is suarez natuurlijk![]()
![]()
slagingspercentage van 3% dus het was niet helemaal mijn schuld. Hoofddocent ook met vervroegd pensioen weggestuurdquote:![]()
![]()
Lijkt er wel op.. ik kan mij niet herinneren dat er vroeger zo iemand werd afgetakeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef Rijst het volgende:
w
[..]
dit is echt een trend aan het worden he.
dat zeg ik tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Suarez is groter dan Jagielka hoor![]()
![]()
bohhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
toen was er ook nog geen social mediaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.. ik kan mij niet herinneren dat er vroeger zo iemand werd afgetakeld.![]()
Als er vroeger iemand op de grond lag stopte je gewoon en trapte je niet als een idoot door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
toen was er ook nog geen social media
toen ik op de middelbare school zat. Kwam er in de pauze een groep aan met 50 marokanaanse meisjes op een alto chick af. Ze hebben haar met zn allen geklapt omdat zij had gezegd dat marokanen raar waren met hun hoofddoeken ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.. ik kan mij niet herinneren dat er vroeger zo iemand werd afgetakeld.
Was wel een wtf momentje want ik stond er vlak naast toen het gebeurde.![]()
50 tegen 1?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
toen ik op de middelbare school zat. Kwam er in de pauze een groep aan met 50 marokanaanse meisjes op een alto chick af. Ze hebben haar met zn allen geklapt omdat zij had gezegd dat marokanen raar waren met hun hoofddoeken ofzo.
dafuq.
![]()
vroeger greep je nog wel eens in als het er te heftig aan toe ging. tegenwoordig blijven ze gewoon filmen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er vroeger iemand op de grond lag stopte je gewoon en trapte je niet als een idoot door.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij greep natuurlijk niet in omdat je net een frietje gehaald had.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
toen ik op de middelbare school zat. Kwam er in de pauze een groep aan met 50 marokanaanse meisjes op een alto chick af. Ze hebben haar met zn allen geklapt omdat zij had gezegd dat marokanen raar waren met hun hoofddoeken ofzo.
hij zou maar helpen en dan missen dat z'n bestelling klaar isquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij greep natuurlijk niet in omdat je net een frietje gehaald had.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja was ik schrok me toen rot, dacht dat ze op mij afkwamenquote:Het waren vooral 2e en 3e jaars en die alto zat in de 6e.
![]()
Precies maar dat lijkt tegenwoordig uit den bozequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vroeger greep je nog wel eens in als het er te heftig aan toe ging. tegenwoordig blijven ze gewoon filmen.
Nou ik zag ook meisjes van me klas die ook begonnen te slaan en heb ik ze maar weggeduwd. Ik zei wat doe je nouquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
Jij greep natuurlijk niet in omdat je net een frietje gehaald had.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zag ook meisjes van me klas die ook begonnen te slaan en heb ik ze maar weggeduwd. Ik zei wat doe je nou
Het is niet slecht, maar om nou te zeggen dat het waarschijnlijk is dat Uruguay hier met 2+ verschil wint..quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die dit aan de hoge kant vind![]()
![]()
winst engeland staat op 4.5 dat vind ik een stuk onwaarschijnlijker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet slecht, maar om nou te zeggen dat het waarschijnlijk is dat Uruguay hier met 2+ verschil wint..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op jou kan ik rekenenquote:![]()
![]()
Hoe slecht kan je hem inschieten zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf
Soepel door het midden ingeschoten ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat vind je zo brak aan dat team?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team dat je daar hebt is heel brak in ieder geval. Ik zou zelf gewoon even wat puzzelen. Prijzen kan je er zo bij zien.
Gebruik www.wefut.com icm www.futdb.net
Het hangt ook van je persoonlijke voorkeur af.Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat een pauper keeper die Muslera ... ()
ritueel verbrand daar in engeland denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Faalrooney, zou die geslachtofferd worden na dit WK zonder punten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou sowieso nooit een 433(5) team aanraden aan iemand die net met FIFA begint. En dan ook nog eens met een middenveld dat alleen goed is als je tiki taka goed beheerst..en een verdediging met zwaar verneukte workrates. Allemaal dingen waar je al amper mee weg kan komen als je een doorgewinterde speler bent, laat staan een beginner. Kan je beter een standaard 41212 BPL team doen ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vind je zo brak aan dat team?Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |