Ja, ik weet er zo geen maar er zijn vast wel een paarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook shops die dit doen dan? Als ik hier geld voor had moeten betalen had ik denk ik wel een refund gevraagd.
Op conventies kom je ook wel eens (buitenlandse) artiesten tegenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zijn er trouwens ook shops die dit doen dan? Als ik hier geld voor had moeten betalen had ik denk ik wel een refund gevraagd.
Raar, heb mijn scheen laten handpoken duurde 6 uur voelde haast niks. Mijn strot zelfde geen enkele pijn. Zit wel een techniek achter zou niet zo maar een vriend met een stok en een naald laten gaan prikken kan niet goed zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
M'n eerste stick 'n poke op m'n been, voelde toch wel wat akeliger dan met een apparaat.
Er is wel degelijk hygiënisch materiaal gebruikt en ook zeker niet de eerste keer dat hij dit doet dus prima.quote:Op zondag 22 juni 2014 07:58 schreef habanero het volgende:
[..]
Raar, heb mijn scheen laten handpoken duurde 6 uur voelde haast niks. Mijn strot zelfde geen enkele pijn. Zit wel een techniek achter zou niet zo maar een vriend met een stok en een naald laten gaan prikken kan niet goed zijn.
Mensen als Boff Konkerz kunnen dit handpoken heel goed.
Succes met je Harry Potter tattoo hoop geen infecties etc
nee hoor wil niet meteen suggereren dat je met vieze naalden bent geprikt, alleen dat de techniek toch wel erg specifiek is.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
En zal inderdaad wel een bepaalde techniek achter zitten die je kunt masteren waardoor het beter gaat.
Die techniek niet dusdanig beheersen staat niet inherent aan vieze naalden, rechtstreeks uit de inktpot werken e.d. natuurlijk. Ik snap dat er een hoop thuisprikkers zijn die dat niet snappen en er daardoor veel infecties e.d. voorkomen.
Ik vind mijn HP tattoo iig tof. Ik wou sowieso dat logo ergens en dat mijn beste maat hem gezet heeft vind ik gaaf.
Schouderblad: 2/10quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef EggsTC het volgende:
De vraag zal wel vaak gesteld zijn, maar hoe zijn jullie ervaringen met de pijn omtrent het zetten ervan?
Ik hoor altijd heel verschillende verhalen, de één zegt; ik ging dood van de pijn, de ander zegt; stel je niet aan, en weer anderen zeggen; het is alsof je een sigaret uitgedrukt krijgt op je arm/been/wherever.
Nu begrijp ik dat het afhankelijk is van de plaats waar je m laat zetten, maar ik hoor graag ervaringen van mensen, waar ze m hebben, en wat de pijn factor was, van 1 tot 10.
Zijn hier overigens ook artists aanwezig?
True maar er zijn veel thuisprikkers die het allemaal niks boeit en er daardoor nogal een slechte naam over is. En logisch ook maar wel jammer.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:38 schreef habanero het volgende:
[..]
nee hoor wil niet meteen suggereren dat je met vieze naalden bent geprikt, alleen dat de techniek toch wel erg specifiek is.
anyway vind handpoked wel erg tof, grootste nadeel wat jij hebt is dat iedereen nu weet dat je op de toverschool hebt gezeten.
dit wil ik zienquote:Op zondag 22 juni 2014 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maar aan de andere kant kan ik nu wel openbaar met m'n stok zwaaien.
Bovenarm 2/10quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:37 schreef EggsTC het volgende:
De vraag zal wel vaak gesteld zijn, maar hoe zijn jullie ervaringen met de pijn omtrent het zetten ervan?
Ik hoor altijd heel verschillende verhalen, de één zegt; ik ging dood van de pijn, de ander zegt; stel je niet aan, en weer anderen zeggen; het is alsof je een sigaret uitgedrukt krijgt op je arm/been/wherever.
Nu begrijp ik dat het afhankelijk is van de plaats waar je m laat zetten, maar ik hoor graag ervaringen van mensen, waar ze m hebben, en wat de pijn factor was, van 1 tot 10.
Zijn hier overigens ook artists aanwezig?
Van wat ik heb gehoord is dat ongeveer hetzelfde als op je buik laten prikken, waar je nog wat vet hebt zitten. Ook erg pijnlijk idd.quote:
zeg je nu dat ik dik benquote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is dat ongeveer hetzelfde als op je buik laten prikken, waar je nog wat vet hebt zitten. Ook erg pijnlijk idd.
Beide pijnlijker dan wat je vooraf zou denken
Omdat ik alleen op bewust uitgelokte aanvallen, reacties verwacht. Niet op dezequote:
Dat deed bij mij nou helemaal geen pijn, voelde er bijna niks van. Ligt denk ik ook wel aan waar precies op je tiet.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is dat ongeveer hetzelfde als op je buik laten prikken, waar je nog wat vet hebt zitten. Ook erg pijnlijk idd.
Beide pijnlijker dan wat je vooraf zou denken
Tepelquote:Op zondag 22 juni 2014 18:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat deed bij mij nou helemaal geen pijn, voelde er bijna niks van. Ligt denk ik ook wel aan waar precies op je tiet.
Mijn vriend wil hem serieus laten tattoeren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
Fantastisch![]()
Ik zit te huilen van 't lachen.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Harry Potter logo.
Niet helemaal recht maar voor een stick 'n poke vind ik hem eigenlijk wel netjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |