quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Seven of Nine
Nu valt het kwartje nog eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is van vandaag, ziet er al redelijk korsterig uit, dus het lijkt niet erg strak. De sterren lijken nu heel donker maar zijn wat lichter gedaan, deze worden niet ingekleurd straks. Alles er omheen dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het handschrift wordt met neon groene inkt geschaduwd zodat het nog meer alien-achtig wordt.Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je die clip van Moby nog? Lieve mini-alienslanden in New York en worden genegeerd
.
Ik vind dat wel een krachtig symbool hoe onverschillig en afgestompt velen in het leven staan, bovendien vind ik het symbool staan voor niet opgeven want aan het eind maken ze gewoon een groter bord om het nog eens te proberen. Hoe dan ook, ik vind het een pakkende boodschap, het is een goed liedje en een goede artiest. Tattoo waardig dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die twee staan op Neptunus, de planeet die het verst van de zon verwijderd is (Pluto is officieel geen planeet meer. Neptunus zat vanmorgen vastgeplakt aan mijn t-shirt en vanmiddag weer. Dikke kans dat die een beetje bijgewerkt moet worden. En da's klote want Neptunus staat op mijn ruggegraat. Au au au. Hola staat op de maan maar aangezien de maan redelijk wit en doods aandoet, een blauwe gloed meegegeven.
Ik vind de kleuren van Neptunus trouwens geweldig gedaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door Seven. op 13-07-2014 19:00:56 ]Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het geheel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijnending links onder Neptunus: dit stond op de Voyager golden disc (je weet wel, de Voyagers die in 1977 gelanceerd werden en die nu ons zonnestelsel verlaten). Het stelt de posities van 14 pulsars voor in ons zonnestelsel, het middelpunt is de locatie van onze zon. En ja, die LIJKT krom maar als je even terugkijkt naar een paar fotootjes eerder, daar kun je zien dat hij wel degelijk recht is.
Op dit moment ziet het eruit als een bij elkaar geraapte bendemaar we zijn er nog niet natuurlijk.
Dit moet nog gebeuren:
De planeet met de ringen moet nog ingekleurd worden.
De halve planeet helemaal bovenaan: haar idee, ze kwam met een geweldige foto op de proppen van een 'crescent planet' (kan verdomme niet eens op het Nederlandse woord komen, zo een planeet waarvan je een klein stukje ziet) en dan een zonsverduistering. Ik zal wel kijken of ik een voorbeeldje kan vinden want dit klinkt nergens naar.
Spaceship Voyager moet nog ingekleurd worden.
De Moby aliens moeten ingekleurd worden.
Enkele lege plekken zullen mogelijk nog opgevuld worden met meer alien taal.
Alien taal: alles schaduwen in neon groen.
En dan de gehele achtergrond nog (inclusief de tribal), zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar idee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.![]()
Ik vind het helemaal niks. Qua ontwerp en uitvoering. Goed, dat eerste is smaak, maar werkelijk alle lijnen zijn bibberig en/of staan scheef. Zo jammer.![]()
Hmm, niet alles is bibberig en scheef. Maar wel meer dan ik verwacht had op basis van haar portfolio... Bon, we zullen zien hoe het verder uitpakt, ik heb wel veel vertrouwen in haar kleurwerk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:03 schreef artelligence het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Qua ontwerp en uitvoering. Goed, dat eerste is smaak, maar werkelijk alle lijnen zijn bibberig en/of staan scheef. Zo jammer.Resistance is futile.![]()
Ja wellicht pakt het beter uit als alles ingekleurd isquote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, niet alles is bibberig en scheef. Maar wel meer dan ik verwacht had op basis van haar portfolio... Bon, we zullen zien hoe het verder uitpakt, ik heb wel veel vertrouwen in haar kleurwerk.dat zou goed kunnen.
![]()
Ik vind het zelf trouwens ook heel leuk maar ik kan me artelligence zijn kritiek wel voorstellen.quote:
Qua lijnen had ik veel beter een andere artiest kunnen vinden. Maar goed, ze staan erop en ik denk dat zij voor het kleurwerk de aangewezen persoon is.Resistance is futile.![]()
Dat is wel te hopenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja wellicht pakt het beter uit als alles ingekleurd isdat zou goed kunnen.
!!!!!
Het is natuurlijk wel een kleuren tattoo, de lijnen spelen bepaald geen hoofdrol. Echt alles wordt ingekleurd buiten de binnenkant van de sterren.Resistance is futile.![]()
Door wie is 'ie gezet Seven? Ik ben nu wel nieuwsgierig naar haar portfolio, want die bibberigheid viel mij ook al wel op.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het is totaal niet mijn smaak, maar als het goed wordt ingekleurd, kan het wel heel gaaf worden uiteindelijk. Volgende sessie(s) al vastgelegd?![]()
Tja, mij stoort het niet. Bij een teksttattooo moet het echt retestrak zijn, hier vind ik het helemaal niet erg dat je wat fliebertjes ziet. En het ontwerp vind ik gewoon erg leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het zelf trouwens ook heel leuk maar ik kan me artelligence zijn kritiek wel voorstellen.
Qua lijnen had ik veel beter een andere artiest kunnen vinden. Maar goed, ze staan erop en ik denk dat zij voor het kleurwerk de aangewezen persoon is.Your opinion of me is none of my business.![]()
Engelse dame, Holly Lee.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:14 schreef Chell het volgende:
Door wie is 'ie gezet Seven? Ik ben nu wel nieuwsgierig naar haar portfolio, want die bibberigheid viel mij ook al wel op.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Het is totaal niet mijn smaak, maar als het goed wordt ingekleurd, kan het wel heel gaaf worden uiteindelijk. Volgende sessie(s) al vastgelegd?
Volgende sessie nog niet vastgelegd trouwens, ik had mijn agenda niet bij me.Resistance is futile.![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn handen werd getatoeëerd, en tot een half uur na het wakker worden deden mn handen ook echt zeer. Volgens mij ben ik iets teveel bezig met tatoeages
Gek? kan je dat eten?![]()
LOL, zo droomde ik dat mijn vriend zijn dochter een supergoeie tattoo artiest zou zijn!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:19 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn handen werd getatoeëerd, en tot een half uur na het wakker worden deden mn handen ook echt zeer. Volgens mij ben ik iets teveel bezig met tatoeagesResistance is futile.![]()
Het herstelproces van mijn tattoo is nu blijkbaar in de jeukfase aanbeland. Krabte net nietsvermoedend aan m'n arm, want jeuk enzo, even vergeten dat ik daar een nieuwe tattoo had
Goh wat irritant.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Heeft hier niks mee te maken, maar moest je even quoten: ik dacht serieus altijd dat jij een man was. Ik moet echt gaan kijken naar de poppetjes voor de naam xDquote:Op zondag 13 juli 2014 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
LOL, zo droomde ik dat mijn vriend zijn dochter een supergoeie tattoo artiest zou zijn!
En ik vind je tattoo hilarisch, ziet er super grappig uit en ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Als ze die nebula een beetje chill erop krijgt, wordt het echt heel mooi denk ik!
(Hilarisch = positief hilarisch, niet 'haha wat een mongool'-hilarisch).![]()
Ik heb die hele fase overgeslagen, heerlijk <3quote:Op zondag 13 juli 2014 21:32 schreef Blistering het volgende:
Het herstelproces van mijn tattoo is nu blijkbaar in de jeukfase aanbeland. Krabte net nietsvermoedend aan m'n arm, want jeuk enzo, even vergeten dat ik daar een nieuwe tattoo had
Goh wat irritant.![]()
Tatoeëerder waar ik in Nederland heen wilde kon niet voor september.
Weer wachten
Weet iemand of inkleuren en schaduw over het algemeen net zo diep in de huid zit als de lijnen?
Ik heb een tattoo met alleen lijnen, helemaal geen last van. Dus wilde dan maar weer naar die artiest (kan goed zetten, goedkoop en krijg nu terugkom korting).
Maar een vriendin van mij heeft daar ook een tattoo laten zetten en bij haar is die helemaal te diep gezet en heeft ze erg last van jeuk enzo.
Stel dat heb ik straks ook. En dan heb ik een groot gekleurd jeukend litteken daar zit ik niet zo op te wachten.
Of zou dit aan haar huid kunnen liggen? Een maat van me is er namelijk ook geweest en hij heeft net als ik nergens last van.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
ok, mijn vriendin en ik willen een tattoo laten zetten zaterdag. geen afspraak. Omgeving amsterdam. Wat raden jullie aan?nee![]()
Lekker NIET doen. Klinkt als een ideetje wat op een avondje tot stand is gekomen. Dan ook nog ergens zonder afspraak terecht willen, oftewel zolderkamerpraktijken.
Nee, denk er nog eens ff goed over na wat je wilt laten zetten. Ga daarna op zoek naar een goeie artiest en laat je daar informeren en plan dán een afspraak.
Niet zoiets op de bonnefooi willen doen... Heel dom.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Gewoon binnenlopen ergens. En ik zou aanraden om elkaars naam te doen, dat zie je vaker en is echt super romantisch.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef foknietja het volgende:
ok, mijn vriendin en ik willen een tattoo laten zetten zaterdag. geen afspraak. Omgeving amsterdam. Wat raden jullie aan?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:41 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik zou aanraden om elkaars naam te doen, dat zie je vaker en is echt super romantisch.![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja maar...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:08 schreef Blistering het volgende:
Lekker NIET doen. Klinkt als een ideetje wat op een avondje tot stand is gekomen. Dan ook nog ergens zonder afspraak terecht willen, oftewel zolderkamerpraktijken.
Nee, denk er nog eens ff goed over na wat je wilt laten zetten. Ga daarna op zoek naar een goeie artiest en laat je daar informeren en plan dán een afspraak.
Niet zoiets op de bonnefooi willen doen... Heel dom.
Stel je voor dat je je bedenkt!!dat moet je natuurlijk voor zijn door m zo snel mogelijk te zetten. Impulstattoos
. Je
Hoeft er alleen maar voor de rest van je leven mee rond te lopen.My salvation lies in your love..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: