Nee, omdat ze zowel links en rechts katten hebben die overal in huis bivakkeren hebben die nooit last van muizen en dergelijke.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben zich daar lekker genesteld ....
OT: hebben de buren er ook last van?
Ik doelde op "paracetamollen"....quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zowel links en rechts katten hebben die overal in huis bivakkeren hebben die nooit last van muizen en dergelijke.
En Ja, Paracetamol helpt omdat muizen dat niet kunnen afbreken.
Die heb ik liever niet op mijn bed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doelde op "paracetamollen"....![]()
Kan je die buurkatten niet een keer lenen?
Lekker, lees ik dat dat een beschermde soort is ook nog.quote:
schep en vuilniszakquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Lekker, lees ik dat dat een beschermde soort is ook nog.
Echter, wat niet weet wat niet deert en een schep en een vuilniszak doen wonderen.
Hoe kan je deze het beste bestrijden?
Ben niet zo van het paranormale.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:48 schreef peug306 het volgende:
klopgeesten, sleepgeesten, en de evt niet te missen sasquad
Ja, dat is voor de begrafenis, ik dacht mischien meer in termen van rattengif of iets dergelijks?quote:
veel dode katten in de buurt ook?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zowel links en rechts katten hebben die overal in huis bivakkeren hebben die nooit last van muizen en dergelijke.
En Ja, Paracetamol helpt, ik weet niet hoe of waarom maar ze gaan er altijd dood van, vooral met Coffeïne
geur van een kat is vaak al voldoende, gewoon even lekker laten lopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die heb ik liever niet op mijn bed.
Katten kruipen niet door kieren en gaten van de zoldervloer en knagen niet aan paracetamol.quote:
Of geef de buren een krant of oude handdoek om hun kat op te laten liggen, en leg die krant/handdoek later op jouw zolder .....quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geur van een kat is vaak al voldoende, gewoon even lekker laten lopen
eten ze wel muizen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
Katten kruipen niet door kieren en gaten van de zoldervloer en knagen niet aan paracetamol.
geef dan je verse was, dan gaan ze er wel op liggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
Of geef de buren een krant of oude handdoek om hun kat op te laten liggen, en leg die krant/handdoek later op jouw zolder .....
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geef dan je verse was, dan gaan ze er wel op liggen
koop ik een nieuwe kattenklimpaal....quote:
Je had er eerst ook zelf op moeten klimmen he ..... dan zat jouw luchtje er al aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
koop ik een nieuwe kattenklimpaal....
nee hoor niets leuks aan
pak ik een tshirt en leg er die op, even laten zit ze er op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop