Hoax.quote:
Parttimer, ben je een vrouw ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:08 schreef Q. het volgende:
Zo. Voor mezelf nog even weekje extra vrij geplanned. September is anders wel heel ver weg met de drukte van de komende weken.
Hij is "verder"quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parttimer, ben je een vrouw ofzo?.
Wie niet tegenwoordig?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig?.
inkoppertje: jij niet HW.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig?.
inkoppertje: jij niet HW.
Ik ook niet. Misschien moeten we maar in PUB gaan posten?quote:
quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb al eens een poosje vrij actief in de PUB SC gepost
Net zo tragisch als Hyvesquote:
Sorry! Ik zal ook gewoon Pvda is stom roepen! En dance is ook stom!quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He ho, nou niet de nuance opzoeken he
Je leert het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry! Ik zal ook gewoon Pvda is stom roepen! En dance is ook stom!
jonkiequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb al eens een poosje vrij actief in de PUB SC gepost
Zie je wel, ook jij bent verderquote:
En dan is Frozen zelfs uit 2013quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Het ultieme bewijs dat ik niet verder ben:
Favoriete films 2014 > Lego Movie en Frozen
De tieten heb ik inmiddels wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parttimer, ben je een vrouw ofzo?.
Tl;dr, I know, maar wel mooi stukjequote:Beste Nimby,
Rodney schrijftIk schrijf u maar even aan met de voor u geldende afkorting: Not in my backyard. Want dat is een beetje uw levensfilosofie. U woont graag in de grote stad, maar zodra het stadse leven iets te dichtbij komt dan haakt u af.
Wat wonderlijk dat u daar ooit bent gaan wonen dan. Hoe is dat zo gekomen? Was Amsterdam niet ooit de stad waar u als jong provinciaaltje heen vluchtte? Niet alleen om rechten te studeren maar ook om uit uw allejezus saaie klotedorp te ontsnappen. Want in Amsterdam gebeurde het.
Weet u nog toen u net in stad woonde? Op uw kamertje in Oost? U feestte en u zoop wat af tijdens uw studie. Lallend en brallend schuimde u tot het krieken van de ochtend elke kroeg af. Over uw studie heeft u uiteindelijk twaalf jaar gedaan. Tja, dat kon toen nog hè.
Maar goed, uiteindelijk bent zelfs u de wilde haren kwijtgeraakt. U bent serieus aan het werk gegaan, u heeft de liefde van uw leven aan de haak geslagen en zij schonk u drie helblonde dotten van kids: Vlinder, Sterre en Splinter. Zo heten alle yuppenkinderen tegenwoordig namelijk, dus die van u ook, al vond u het heel erg bijzondere namen. U vervoert uw kinderen naar school in zo’n handige bakfiets die u altijd zodanig op de stoep parkeert dat niemand er meer langs kan. Maar dat is natuurlijk niet uw probleem, dat snap ik.
Het huurhuis in Oud West voldeed helaas niet meer aan de eisen die uw gezinsomvang vroeg en dus besloot u te kopen. U wilde natuurlijk wel graag in de stad blijven. ‘Niet naar Almere of zo.’, zei u altijd stellig en dan trok u daar een hoofd bij alsof u zojuist een drol met een takje dille kreeg geserveerd. Niet naar Almere toch? Kom zeg. Immers, Amsterdam is toch he-le-maal uw stad, of niet soms?
U vond uiteindelijk uw droomhuis in de Jordaan, op de Lijnbaansgracht. Mooi stukje stad heeft u dat altijd gevonden. En zo centraal ook! Overal dichtbij. U voelde zich de koning van de stad na het ondertekenen van het koopcontract.
Maar naar mate de tijd verstreek werd uw enthousiasme over het wonen in de binnenstad tanende. Want op de Lijnbaansgracht zijn kroegen. En restaurants. En galeries. Er wonen veel mensen op elkaar gestapeld. En dan heb ik het nog niet eens gehad over woonboten. Al die bezoekers en bewoners hebben fietsen die ze daar neerzetten. Of auto’s. Koninginnedag in de lente. Er varen potenbootjes in de zomer vol met drukke dansende nichten en hun bonke-bonke-muziek! Om het maar niet te hebben over dat vermaledijde Jordaanfestival waar al die Almere-Jordanezen op af komen om die buurt waar ze ooit uit gevlucht zijn te bezingen… De kinderen kunnen soms niet slapen van al dat stadse lawaai. Het Leidseplein met al die zuipende, lallende en brallende boeren is ook nog eens om de hoek en dan wordt u op zondagochtend ook nog eens wakker gebeierd door die o zo vaak bezongen Westerteringtoren die daar pas 400 jaar staat! Daar heeft u niet al dat geld voor betaald, kom zeg! En dus begon u een meldpunt. Want dat is het Nederland van tegenwoordig: als je je van wie of wat dan ook last hebt dan richt je daar een meldpunt voor op en daar kunnen we dan netjes alle klachten verzamelen. Handig toch? En zo klom u in de pen en richtte u het meldpunt overlast Lijnbaansgracht op. Want ‘wonen op de Lijnbaansgracht en omgeving is geen pretje.’, aldus de vlammende eerste zin op de homepage.
Wel, mijn beste Nimby, ik denk dat een hoop mensen graag met u van woonlocatie in Amsterdam zouden ruilen. Mijn vriendin en ik bijvoorbeeld wel. Want hoewel ik dol op mijn buurtje in Amsterdam-West ben: ik zou ook best graag op de Lijnbaansgracht willen wonen. Maar helaas, ik heb niet de beschikking over zo’n dikke portemonnee als de uwe en dus fiets ik bijna dagelijks die tien minuten naar de Lijnbaansgracht, waar ik werk. In de Melkweg. Daar heeft u vast ook al eens klachten over gehad op uw meldpunt, als u daar zelf al niet woont. Klachten van mensen die daar een paar jaar geleden met hun volle verstand en portemonnee een woning hebben gekocht en nu ineens huiliehuilie gaan doen over het lawaai van de bezoekers. Tja, het is wat hè, koop je voor zoveel geld een huis om de hoek van het Leidseplein, werkt u zich een slag in de rondte om uw hypotheek te kunnen betalen en dan heeft u nog niet die serene rust waar u zo graag naar verlangt! En waarom moeten mensen nog zuipen na tien uur ‘s avonds doordeweeks?
U leest mijn licht cynische ondertoon, waarde Nimby, maar ik ben bloedserieus: wij zijn u en uw medezeurpieten zat. Wat doet u hier nog in de stad, behalve de sfeer verzieken met uw vervelende aanwezigheid? Waarom woont u niet al lang in een hutje op de hei in een mooi vrijstaand huis? Serieus, Nimby: verkoop de toko op de Lijnbaansgracht en voor de helft van het geld koopt u iets leuks in Drenthe of Friesland. Rust en ruimte, dat wilt u toch? En alle ruimte voor de bakfiets gevuld met Vlinders, Sterretjes en Splintertjes. O nee, maar daar heeft u natuurlijk ook hooglopende bezwaren tegen: want op het platteland stinkt het naar mest en koeien en natuur en zo! En de kerkklokken luiden daar nog elke dag. En de mensen praten er gek. En er is geen ene flikker te doen. En het is ver weg van alles. En er zijn maar drie winkels in zo’n dorp: de bakker, de slager en als je mazzel hebt een minisupertje. En de bussen rijden daar maar een keer in het uur.
Dus dat vindt u ook weer niet leuk. Eigenlijk bent u gewoon een beetje een notoire zeikerd.
Wat vindt u dan wel leuk?
Juist. Wonen op de mooiste plek van Nederland in een ruime woning met alle rust om u heen. Waar u van niemand enige vorm van stadse overlast ondervindt.
Ik weet wel een plek waar een hoop echte oude Jordanezen jaren geleden massaal naar toe trokken omdat ze zo graag groter wilden wonen met veel rust en groen om zich heen, wellicht is het ook wel iets voor u:
Almere.
Op een half uurtje van Amsterdam.
U liever dan ik trouwens, maar ik heb dan ook niks te zeiken over het wonen in Amsterdam.
Wij, normale stadsmensen die trots zijn op Amsterdam met alles wat daarbij hoort, zijn uw zeurderige soort zo zat als een bord koude pap. Echt meer dan zat. En daarom hebben wij, omdat het zo hip is om dat te doen dezer dagen, het meldpunt klaarmetdezaaikendeyuppeninamsterdam opgericht.
Want wij zijn klaar met uw gezeik
Mazzel ouwe,
uit naam van het Meldpunt Klaarmetdezaaikendeyuppeninamsterdam,
Rodney Rijsdijk
Meldpunt klaarmetdezaaikendeyuppeninamsterdam
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
u heeft de liefde van uw leven aan de haak geslagen en zij schonk u drie helblonde dotten van kids: Vlinder, Sterre en Splinter. Zo heten alle yuppenkinderen tegenwoordig namelijk, dus die van u ook, al vond u het heel erg bijzondere namen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tl;dr, I know, maar wel mooi stukje
Ach ja, wel een mooie dood danquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
HW heeft het topic vermoord met Amsterdam
Over Amsterdam gesproken, wat een k-weer hier zeg!@
Geen idee, die begint pas zaterdag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, wel een mooie dood dan.
Idd, wat vonden jullie van de zomer?
Nope, dit was hemquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, die begint pas zaterdag.
Detail, alsof de natuur zich iets van onze cijfertjes aantrektquote:
Jij blijkbaar ook niet. Als je zegt dat een mooie lente de zomer is geweest. Irritante negatieve geneuzel over slechte zomer elke keer dat het een paar dagen minder mooi weer isquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Detail, alsof de natuur zich iets van onze cijfertjes aantrekt.
Butt hurt much vandaag?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet. Als je zegt dat een mooie lente de zomer is geweest. Irritante negatieve geneuzel over slechte zomer elke keer dat het een paar dagen minder mooi weer is
Nee, harder werken moeten ze! Tot ze er bij neer vallen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Wordt iets geescaleerd omdat het niet loopt.. Willen ze ze nog meer werk geven![]()
Zorg eerst eens dat het werk dat er ligt gedaan wordt
Heb jij ook een dikke neger op kantoor die op een trommel het werktempo aangeeft?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, harder werken moeten ze! Tot ze er bij neer vallen!
Niks met butt hurt te maken, niks met alleen vandaag.quote:
Holy crap! What happened?quote:
Ok, tijd voor koffie en cake dus.quote:
Nog niet, ik verwacht die wel binnenkort aan te treffen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ook een dikke neger op kantoor die op een trommel het werktempo aangeeft?
En zweepslagen of electrocutie als "aanmoediging"quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet, ik verwacht die wel binnenkort aan te treffen.
En als er niet genoeg gepresteerd wordt, wordt diegene zonder pardon het raam uit geknikkerd vanaf de 10e verdieping.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zweepslagen of electrocutie als "aanmoediging"
10? We hebben 25 verdiepingen hoor. Stel je een veel beter voorbeeld. En dan blijft er minder over.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als er niet genoeg gepresteerd wordt, wordt diegene zonder pardon het raam uit geknikkerd vanaf de 10e verdieping.
Ok, ok, van de 24e verdieping dan. De 25e is gereserveerd als penthouse voor de directie en bijbehorende harem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
10? We hebben 25 verdiepingen hoor. Stel je een veel beter voorbeeld. En dan blijft er minder over.
De trein naar Amsterdamquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Utrecht is hier toch oververtegenwoordigd? Waar zitten de leukere datecafé's? Om nou weer in de Stairway te eindigen is ook weer zo wat.
Gaat 'm waarschijnlijk wordenquote:
Ik ben niet echt de leading expert op schattigquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaat 'm waarschijnlijk worden. Vertel, waar zitten daar de leuke stekkies? Ik vind de Tara altijd wel leuk voor een grotere groep, maar heb er nooit echt een schattig en fatsoenlijk bereikbaar tentje gevonden.
Nee maar je kan vast een succesvolle datelocatie verzinnenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de leading expert op schattig.
Badum-tssjjj....quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Er zitten hier 2 mensen uit Utrecht en als die wisten waar de goede datecafés zaten, waren ze allang geen vrijgezel meer...
Sja, ligt aan de andere persoon natuurlijk. Ik hoef persoonlijk geen date met iemand die het in een ierse pub niet gezellig vindtquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar je kan vast een succesvolle datelocatie verzinnen
Ja! Een goede Ierse pub! Waar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ligt aan de andere persoon natuurlijk. Ik hoef persoonlijk geen date met iemand die het in een ierse pub niet gezellig vindt.
Bij lekker weer, vondelpark is altijd goed.
Molly's uiteraard, de nieuwe FOK!ForumCrewMeetingPlek!quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Een goede Ierse pub! Waar?
wat versta je onder datecafé?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Utrecht is hier toch oververtegenwoordigd? Waar zitten de leukere datecafé's? Om nou weer in de Stairway te eindigen is ook weer zo wat.
Ierse pubsquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ligt aan de andere persoon natuurlijk. Ik hoef persoonlijk geen date met iemand die het in een ierse pub niet gezellig vindt.
Bij lekker weer, vondelpark is altijd goed.
Twee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Er zitten hier 2 mensen uit Utrecht en als die wisten waar de goede datecafés zaten, waren ze allang geen vrijgezel meer...
Geen moeilijke vragen stellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Wonen er uberhaupt nog vrouwen daar sinds jij er woont?quote:
Ben wel een fan van 't Neutje op de Neude.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs. De wat minder massale tentjes, zeg maar.
Ze zijn nog steeds niet allemaal gevlucht. Ik weet ook niet waarom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wonen er uberhaupt nog vrouwen daar sinds jij er woont?
apply cold water to burned areaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wonen er uberhaupt nog vrouwen daar sinds jij er woont?
Logisch. Stockholm syndroom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet allemaal gevlucht. Ik weet ook niet waarom.
GHB FTW.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet allemaal gevlucht. Ik weet ook niet waarom.
Florinquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon iets gezelligs. De wat minder massale tentjes, zeg maar.
Al mis ik m'n sociale leven welquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutstad.
Klotewijk.
Allemaal klootzakken!
Heul nie, Utrecht is best leukquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutstad.
Klotewijk.
Allemaal klootzakken!
Bongu sabihquote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sociale levens zijn voor alfa's
quote:
Met mij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ga eens een sociaal leven krijgen jij!
Je wordt gemist.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutstad.
Klotewijk.
Allemaal klootzakken!
Leven is al overrated, laat staan sociaal leven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ga eens een sociaal leven krijgen jij!
Zolang er maar bier is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leven is al overrated, laat staan sociaal leven.
Ja, moet ik nog moeite gaan doen ook enzoquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leven is al overrated, laat staan sociaal leven.
Ik sla ff een dagje over hoor...quote:
Bierquote:
Jij bent pas bejaard, met je vanachter de geraniums naar ander leven kijken!quote:
Nietes, want om bij m'n geraniums te komen moet ik eerst m'n balkon opquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent pas bejaard, met je vanachter de geraniums naar ander leven kijken!
Ocharme. We zullen je op gezette tijden water geven en naar het licht draaien dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes, want om bij m'n geraniums te komen moet ik eerst m'n balkon open dan moet ik naar buiten enzo.
Straks, ik ga met 2 Britten voetbal kijkenquote:
Buiten is eng. Nooit naar toe gaan. En het regent er ook nog. Ik blijf binnen. Voor altijd en eeuwig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nietes, want om bij m'n geraniums te komen moet ik eerst m'n balkon open dan moet ik naar buiten enzo.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks, ik ga met 2 Britten voetbal kijken
Mwah, ik ken niet zoveel mensen die 3 dagen achter elkaar rechtstreeks uit hun werk, zonder eten, de kroeg/concertzaal induiken.quote:
Maar jij bent dan ook nog lang niet "verder"quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ken niet zoveel mensen die 3 dagen achter elkaar rechtstreeks uit hun werk, zonder eten, de kroeg/concertzaal induiken.
Dus ik hou het op 2 avonden achter elkaar.
Dat krijg je als je het bejaardentehuis nooit uit gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ken niet zoveel mensen die 3 dagen achter elkaar rechtstreeks uit hun werk, zonder eten, de kroeg/concertzaal induiken.
Nee, niet geheel vrijwillig maar soitquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog lang niet "verder"
Initiate extreme good manners mode.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezierIk heb een familiedineetje....
Jawel want verder zijn is voor mietjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet geheel vrijwillig maar soit.
Alsof mijn Ghetto op een bejaardentehuis lijktquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het bejaardentehuis nooit uit gaat.
Nee oké, dan mag hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt veul gadgets, so at least you've got that going for you, which is nicequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet geheel vrijwillig maar soit.
Ik blijf nog lekker even op het werk zitten, uurtje nog wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt veul gadgets, so at least you've got that going for you, which is nice![]()
Ik ga ervandoor, naar buiten, interactie met andere mensen dit dat
Iedereen aldus Q.quote:
ja, daar heb ik het ook overquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij is uit de bron toch nog het verst
ik ook?quote:
Vaak doe ik er nog een diner en wat drankjes op de kop toe bijquote:
Je zal het wel druk hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Vaak doe ik er nog een diner en wat drankjes op de kop toe bij.
Die bij mij in de buurt!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Welke snackbar zal ik vandaag eens opvrolijken met mijn kortstondige aanwezigheid...
quote:
0 betalen 2 halen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet was het nog gratis, dus dat werkt niet
ja echt hè!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je voor niks zo hard gestudeerd
Lekker verfrissend!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Vietnamees ja? Krijg ik dan ook frituurvet in m'n gezicht?
Ik zal het eens proberen binnenkortquote:
Let me know the results!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen binnenkort.
maar ikquote:
Gewoon even lief knipogen naar Q en je krijgt vast amnestie.quote:
Wij hadden pitchersquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren glazen van 0,8 liter.
Je wordt te oud.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden pitchers![]()
Misschien is het verstandiger als ik volgende keer niet mee doe met de bierpot, het tempo was wel heel enthousiast
Dat hoop ik niet, komende 3 dagen naar http://www.bestkeptsecret.nl/ en maandag weer acte de présence geven bij NL-Chili.quote:
Rhuby blijft eeuwig leven!quote:
Ik ben zondag bij BKS. Zal naar je zwaaien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, komende 3 dagen naar http://www.bestkeptsecret.nl/ en maandag weer acte de présence geven bij NL-Chili.
Gelukkig gaat de wekker dinsdag pas om 5:15
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zondag bij BKS. Zal naar je zwaaien.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:52 schreef Q. het volgende:
Interessant om er eens langer te zitten. Al die mensen die elke dag rond 9:30 / 10:00 een keer binnen komen kakken en klagen dat ik om 16:00 weg ga waren om 17:00 al weg. Zo kan ik het ook wel.
Zeker een boeiend fenomeen. Hebben erg veel mensen last van, "Jij bent vroeger klaar, dus jij hebt het goed (of het iig beter voor elkaar dan ik)" zonder te kijken naar je begintijd of totale hoeveelheid uren die je gewerkt hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:52 schreef Q. het volgende:
Interessant om er eens langer te zitten. Al die mensen die elke dag rond 9:30 / 10:00 een keer binnen komen kakken en klagen dat ik om 16:00 weg ga waren om 17:00 al weg. Zo kan ik het ook wel.
Je mist een leuke actie bij the simpsons btwquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
Ben eerste aflevering van Orange is the new Black aan het kijken.
Heb het door drukte nogal laten verslonzen de afgelopen tijd. Maar ik ga van het weekend wel eens kijken, dank voor de tip!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je mist een leuke actie bij the simpsons btw
Het gaat om een geheim genootschap waar Homer bij zitquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb het door drukte nogal laten verslonzen de afgelopen tijd. Maar ik ga van het weekend wel eens kijken, dank voor de tip!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
Ik de laatstequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef Sinceria het volgende:
Idem.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik ben gewoon aan het werk, zoals het hoort fucking hippie proletariaat.
Morgen werken is natuurlijk weer voor losersquote:
De luie plebejersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Arbeit macht frei!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Morgen werken is natuurlijk weer voor losers.
Het is vrijdag, dus ik ookquote:
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:52 schreef Q. het volgende:
"Omelette du fromage"quote:
Nee, idd. Nog laaaaaaaaaang niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Enniewee, doet eens entertaining zijn, het is nog lang geen weekend.
Wat een baas was datquote:
Tijdens werkuren? Een stuk of 45.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:57 schreef Barbusse het volgende:
Hoeveel dagen zitten er in jouw 24 uur dan?
Das best veel taart dan. Nog even en CL heeft haar eigen satelieten in een baan om haar heen draaien...quote:
GPS?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das best veel taart dan. Nog even en CL heeft haar eigen satelieten in een baan om haar heen draaien...
Als je nou heel veel bruine bonen eet, word je dan een gasreus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das best veel taart dan. Nog even en CL heeft haar eigen satelieten in een baan om haar heen draaien...
Jawel en zo festival!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Enniewee, doet eens entertaining zijn, het is nog lang geen weekend.
Vooral je tekstquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik ermee moet, maar had ik blijkbaar ooit eens besteld.
Vliegenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik ermee moet, maar had ik blijkbaar ooit eens besteld.
Duurde blijkbaar een tijdje voordat ie geleverd werdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Blijkbaar meebesteld tijdens een iBoodhunt, vergeten eigenlijk.
Idd, ach kost nog geen 20 euro, dus kan welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duurde blijkbaar een tijdje voordat ie geleverd werd
Jij hebt toch zakken vol goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ach kost nog geen 20 euro, dus kan wel.
Godverquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je nou heel veel bruine bonen eet, word je dan een gasreus?
Mini-cameraatje d'rop (want die heb je vast wel, jij vuige gadget-geilerd), en lekker het Vondelpark dronenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Hij werkt ook nog, al is het wel lastig besturen.
Niet eens, maar we verzinnen wel ietsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mini-cameraatje d'rop (want die heb je vast wel, jij vuige gadget-geilerd), en lekker het Vondelpark dronen
Het is nog geen weekend ook al is het dat in Thailand wel alquote:
Stom hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Het is nog geen weekend ook al is het dat in Thailand wel al.
Neuh, beetje WK kijken her en der, verder niets. Jij wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom he![]()
Beetje plannen voor het weekend dan?
Vanavond niets, morgen heb ik een afspraak staan en voor de rest ook rustig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, beetje WK kijken her en der, verder niets. Jij wel?
Ik zal mijn PS4 weer eens aanzetten, die staat al 2 weken niets te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond niets, morgen heb ik een afspraak staan en voor de rest ook rustig.
Arme PS4.. zomaar laten versloffenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal mijn PS4 weer eens aanzetten, die staat al 2 weken niets te doen.
Zielig he? Red ik hem helemaal uit de klauwen van een Duitser, laat ik hem verstoffen...quote:
Je bent bijna niet beter dan die Duitserquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zielig he? Red ik hem helemaal uit de klauwen van een Duitser, laat ik hem verstoffen...
Dat heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent bijna niet beter dan die Duitser
Ik zal eens iets aan jouw enkel bevestigenquote:
Och, als het een lekkere kerel is, heb ik daar geen probleem meequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal eens iets aan jouw enkel bevestigen.
Uiteraard, een grote brede neger.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och, als het een lekkere kerel is, heb ik daar geen probleem mee
Ja, nou opeens weer niet?quote:
Oh ja, dat was het. Ik let nooit zo goed op wat mensen zeggen tijdens voetbalquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil die.. Beetje in de war meneer?
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, dat was het. Ik let nooit zo goed op wat mensen zeggen tijdens voetbal.
Jij bent zo begripvol he?quote:
Nou ja, je zit op FOK! dus dat ben je hier al snel, je bent er namelijk eenquote:
Het leven is soms zooo simpelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je zit op FOK! dus dat ben je hier al snel, je bent er namelijk een.
Acties lopen zolang de voorraad strektquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat me doet denken.. hoe staat het met die 2 halen, 0 betalen actie?
Eindeloze voorraadquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Acties lopen zolang de voorraad strekt.
Soms wel een pauze ertussen hoorquote:
Lichte zoute snackquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vruow moet ook af en toe eten hoor.
Uhm.. drinken? of waar valt het eig onder?
Dan kan je er dus niet op leven als je ergens op een verlaten eiland komt te zitten zonder water/etenquote:
Nee, maar dat was ik voorlopig nog even niet van plan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je er dus niet op leven als je ergens op een verlaten eiland komt te zitten zonder water/eten
Je kon het anders misschien als extratje geven. Zo van 'ik heb niets in huis, behalve..."quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar dat was ik voorlopig nog even niet van plan.
Het is een amuse, jij komt ook te weinig in topklasse restaurantsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kon het anders misschien als extratje geven. Zo van 'ik heb niets in huis, behalve..."
Ik heb geen kerel die me mee wil nemenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een amuse, jij komt ook te weinig in topklasse restaurants.
Ja, kanskaart:quote:
Eensquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, kanskaart:
Flikker dit stomme spel uit het raam en ga iets leuks doen!
Nog nietquote:
Je bent toch ook een broekiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Belsezar het volgende:
Ga je bier kopen wordt je op je 34ste naar je ID gevraagd
Nou ja zegquote:
Ja ok, je hebt een punt als ik nu op jonger dan 18 geschat wordt dan straks als ik 40 ben lijk ik op iemand van begin 20quote:
Nee je wordt 25 min geschatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:36 schreef Belsezar het volgende:
Ja ok, je hebt een punt als ik nu op jonger dan 18 geschat wordt dan straks als ik 40 ben lijk ik op iemand van begin 20
Fuck time, you have no power over me!
Hmm, dus 10 jaar verschil. Primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
* Belsezar doet vreugdedansje.quote:
Wordt je....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:47 schreef Belsezar het volgende:
Ga je bier kopen wordt je op je 34ste naar je ID gevraagd
Shit happensquote:
We wachten vol spanning afquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:43 schreef KomtTijd... het volgende:
www.onlinecontest.org/olc(...)fo.html?dsId=3815818
Gefinished
Ben benieuwd naar de scores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |