Inderdaad ontwikkeling van het gehoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:23 schreef Cholula het volgende:
Mijn vraag voor sproetjes:
Geldt bij jullie ook dat je niet meer naar de schietbaan mag ivm met de ontwikkeling van het gehoor bij de foetus?
In principe wel, maar het is ook deels je eigen verantwoordelijkheid. Ik denk dat ik het aankijk wanneer het zou lukken, mochten we geluk hebben en lukt het binnen nu en oktober: ik zit nu op school dus gebruik mijn vwp nu niet/amper. Maar als het na oktober is vind ik het ook wel een moeilijke keuze... Het liefst ga ik meteen niet meer in uniform de straat op.. maar ik wil het ook niet meteen aan mijn collega's vertellen eigenlijk... pas als het "zeker" is natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:33 schreef Cholula het volgende:
Dat betekent dus dat je, zodra het raak is, meteen je leidinggevende moet informeren?
Ja, dat is ook geen enkel probleem hoor. Ik had al niet eens verwacht dat mijn lijf het zo maar weer zou doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:56 schreef Cholula het volgende:
Je bent sinds mei gestopt met de pil? Misschien heeft je lijf even wat tijd nodig om te resetten?
Die van mij ook!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:48 schreef rammeltje het volgende:
Mijn NOD mag veranderd worden naar
12 juli
Leuk! Hoop dat er binnenkort meerderen van hier mee kunnen verhuizen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Danaa het volgende:
Meiden ik verhuis een topic verder maar lees nog alles bij jullie mee en zal ook nog wel reageren:)
Veel plezier en een hele fijne zwangerschap!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef Danaa het volgende:
Meiden ik verhuis een topic verder maar lees nog alles bij jullie mee en zal ook nog wel reageren:)
Ik duim met je mee, zou erg leuk zijn te lezen dat het in 1 keer raak is bij iemand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef Gevalletje het volgende:
Heb de bijsluiter van ovulatietesten nog niet gelezen, maar dacht bij uitleg van Stormqueen in het gesloten topic wel even "Oh.. Moet ik wel goed opletten dan"! Eens zien hoe het gaat over ruim een week!
Hier nu poging 2 van de Etos capsules. Foliumzuur en vitamine pil waren 1x daags en die van de Etos 2x. Na 2 avonden "oeps, die van vanochtend vergeten" maar een paar dagen de oude weer gebruikt. Nu 2 dagen 'S ochtends eraan gedacht!
Vriendin gaat een test kopen! Eens kijken of het ontpillen is of gewoon nu al raak!
WEEK 5quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:33 schreef Cholula het volgende:
Dat betekent dus dat je, zodra het raak is, meteen je leidinggevende moet informeren?
Risu je klachten klinken hoopgevend! Ik weet van mezelf dat ik na een goede training meer last heb van mijn borstspieren en niet echt van mijn borsten. (Niet zoals ik dat had toen ik zwanger bleek)
Misschien is er voor jou ook een verschil te merken?
Dan zou ik door mijn man nooit aan kinderen kunnen beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:41 schreef LuDann het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens die twijfel of je wel geschikt bent voor kinderen omdat je een sloddervos bent? Mijn huis is niet smerig, maar toegegeven, een rommeltje is het wel...
Jeutje, spannend! Ik zou dan toch ook wel een beetje stiekem gaan fantaseren hoor. Ik duim voor je, Risu. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef Risu het volgende:
Ik kan dat echt niet onthouden hoor als ik 2 keer per dag zo'n pil moet. Ik vind een per dag al een uitdaging.
En ja, tot zover dus het niet letten op kwaaltjes. Loop al de hele dag met vage krampjes en ik was bij een vriendin vanmiddag. Haar dochter kroop op schoot en plantte zo een elleboog in mijn borst en meteen weeroh ja, die deed zeer.
Maar ja, een 2,0 op de schaal van Risu dus![]()
Hoeft nog niks te zeggen, en ik probeer ook nergens op te hopen. Verder heb ik me vanavond heulemaal vollgepropt in een all you can eat restaurant (waar ik met die vriendin was, zonder kids gelukkig, druktemakers) dus nu heb ik maagpijn![]()
Maar wel weer leuke dag gehad. Het gaat dus weer top met mij.
En oh ja, ik ben niet zodanig een sloddervos, maar wel aardig lui ingesteld. Dus dat wordt nog wat.
Snel!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
WEEK 5
Foto2Het hoofd zal zich iets oprichten. De ogen, neus en mond beginnen zich nu duidelijk af te tekenen. De ogen zijn al zo ver ontwikkeld dat het netvlies zich begint te vormen. Ook het gehoorkanaal en trommelvliezen worden gevormd. De ledematen ontwikkelen zich verder en gaan schijfjes vormen. De beentjes en voetjes groeien iets langzamer dan de armpjes en handjes.
Week 6
Het oor is zich behoorlijk aan het ontwikkelen, zo wordt o.a. het gehoorkanaal aangelegd
dusssssssssssssssssssssss:
Dus vrij direct na streepjes plassen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |