Nederland speelt echt aanvallend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef BlueMage het volgende:
Griekenland vind ik idd echt slecht, gelukkig dat de tijd van verdedigend voetbal voorbij is, dit is veel leuker.
Meer naar arme stinkerdsquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Colombia - Ivoorkust / Wie zal de strijd om de onomstotelijke nummer 1 positie winnen?
Engeland - Uruguay / Wie zal zich kunnen herstellen na de eerste nederlaag?
U ziet het morgen allemaal op NEDERLAND EEEEEEEEN!
En griekenland - japan is niet echt de moeite waard omdat griekenland naar poep ruikt xDD
Sommige nachtwedstrijden zijn best interessant geblekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
En griekenland - japan is niet echt de moeite waard omdat griekenland naar poep ruikt xDD
Maar we wonnen 1-5quote:
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspelquote:
Naja bij Japan loopt alleen Honda rond die ik ken volgens mijquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sommige nachtwedstrijden zijn best interessant geblekenBeide landen willen toch beter voor de dag komen dan de eerste ronde, kan leuk worden!
Waarschijnlijk wordt het een saaie 1-0
Precies, geen enkel land [behalve NL] heeft 5 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd, zojuist de Kroaten 'bijna' met 4, maar no cigarquote:
Kroatië maakt elke wedstrijd wel 1 doelpunt en zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspel
Mehico manquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:00 schreef Lothiriel het volgende:
Kameroen
Moet nog kiezen of ik liever Mexico of liever Kroatië zie doorstoten
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Mexico heeft genoeg aan een gelijkspel
Die spelen Nederlands. Tegen Brazilië waren ze ook gewoon goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.
Ervoor of tijdens?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:06 schreef bjanaan het volgende:
Als Nederland tegen Chili moet ga ik denk ik Chili Con Carne eten
Ik ook. Bovendien is genoeg hebben aan een gelijkspel vaak een nadeel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik schat de kansen van Kroatië hoog in.
Zit maar weinig vlees aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er na. Verse stukjes Chileen in je chili-con-carne.
Echt heh. Brunettesquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:14 schreef bjanaan het volgende:
Die dames uit Chili zijn ook niet zo denderend
Ja. En trots! Walgelijk die Chileense wijven met hun donkere haar enzoquote:
Pics.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja. En trots! Walgelijk die Chileense wijven met hun donkere haar enzo
Zit jouw haar er dan ook bij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
www.google.com
En dan intikken: blond haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |