Doelsaldo is voor Kroatië niet meer belangrijk. Ze zullen sowieso van Mexico moeten winnen maandag (ervan uitgaande dat Brazilië toch wel minstens een punt pakt tegen Kameroen).quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef plerda het volgende:
En toch heb ik het idee dat Kroatie het rustig aan doet
Dat verdienen ze toch ook met zo'n instelling.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat valt daar nou mee te winnen man.
Ik heb medelijden met Kameroen
Wordt hun familie weer gemarteld, worden ze weer vastgehouden in een oude legerbasis, etc.
Heb je het nou over een spanje ofzo, ja, die wil je graag vernederen, maar dit is als een puppie schoppen. Ik hoop dat het nog 4-2 wordt.
Tegen Brazilië waren ze ook al goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:32 schreef OllieWilliams het volgende:
op basis van deze wedstrijd kroatie favoriet voor de wereldtitel
Ook de twee negers werden uit de groepsfoto gehaald. Allemaal Blatter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Alex Song, dames en heren:
[ afbeelding ]
tijd zatquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
Tot nu toe zijn 5-1 en 4-0 de grootste uitslagen op dit toernooi. Als Kroatië er nog eentje inprikt.....
Ze trainen nu alvast voor die wedstrijd, elkaar vinden enzo, driehoekjes maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doelsaldo is voor Kroatië niet meer belangrijk. Ze zullen sowieso van Mexico moeten winnen maandag (ervan uitgaande dat Brazilië toch wel minstens een punt pakt tegen Kameroen).
Die gasten kunnen er ook niets aan doen dat ze er geen flikker van kunnen joh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat verdienen ze toch ook met zo'n instelling.
Opa Marquez en Maza .quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:35 schreef bjanaan het volgende:
Maar goed Ochoa keepte dus een prima pot gisteren maar waar de fuck was die verdeging van Mexico mee bezig?
Casilias zat er bij die tweede vandaag tegen Chili weer goed naast jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een boel matige keepers hebben we al gezien zeg. Itandje, Casillas, Akinfejev...
Marquez is wel een baas heeft nog best lang bij Barcelona gevoetbald toch? Maza zegt me niks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Opa Marquez en Maza .
Verwacht je iets beters van die 2 ?
quote:
nee want ze hebben nog niet van NL gewonnenquote:
Dat ze er geen fuck van kunnen is één, maar die instelling waarmee ze spelen moet afgestraft worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die gasten kunnen er ook niets aan doen dat ze er geen flikker van kunnen joh.
Hoe kut moet dat zijn dan, geselecteerd worden terwijl je weet dat je geen kut kan, en weet dat je er voor wordt bestraft als je het weer bewijst. Hoop je toch ook dat je gewoon thuis mag blijven.
Inderdaad, en tegen Nederland ook heel erg zwak. En in de Champions League-finale ook, en ga zo maar door. Die moet lekker zijn schoenen aan de wilgen hangen en van zijn pensioen gaan genieten voor iedereen hem alleen nog maar kent als die grabbelaar in plaats van de baas die hij eeuwen geleden was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Casilias zat er bij die tweede vandaag tegen Chili weer goed naast ja
Vida zit op de bank de boekhouding te doen. Daar is ie ook voor meegenomen naar Brazilië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Beetje dubieus doelpunt. Lijkt me een gevalletje matchfixing. Afrikanen en Kroaten, dikke kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |