SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En de goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
1equote:Op donderdag 19 juni 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
Tim
'luie negers'
pleonasme
En de 2de goal van MandzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thadquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
Tim
'luie negers'
pleonasme
En de 2de goal van Mandz
1e![]()
hoeren ik let niet op
Komt door de commentatorDie zei eerder: Mandzukic laat wel zien waarom hij de grote man is bij Kroatie
![]()
Perisic wel goal en assist, dus nog fav om MOTM te worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
peerke
Eduardo![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aboubakar heeft echt een Afrikaans schot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een like gegeven? Je weet nooitquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom net mijn nicht (hihi) tegen op Tinderawkward.
![]()
![]()
als je de verkeerde kant op swiped wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom net mijn nicht (hihi) tegen op Tinderawkward.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen MOTM Mandz godver
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mandzukic is wel een moeilijk harde baas in dat fitnessteam dat jij een half jaar geleden voor me had verzonnenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:30 schreef Zhano het volgende:
Not sure if happy... Beter voor mn Scorito deze goal, maar wel MotM kans minder voor Peerske.![]()
![]()
Pic? Geen idee meer namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mandzukic is wel een moeilijk harde baas in dat fitnessteam dat jij een half jaar geleden voor me had verzonnen![]()
![]()
Header cheddarquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mandzukic is wel een moeilijk harde baas in dat fitnessteam dat jij een half jaar geleden voor me had verzonnen![]()
WC mode is ook nog verneukter denk ik. Ik kwam in ieder team al cross abusers tegen met Mandz..als die man een MOTM krijgt is hij niet te stoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:30 schreef Zhano het volgende:
Not sure if happy... Beter voor mn Scorito deze goal, maar wel MotM kans minder voor Peerske.
Niet dat ik die mode nog speel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ok. Die spits van Sevilla niet zo kut als ik m vind dus?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hij is ook belachelijk sterk![]()
![]()
nee Kevin Gameiro is ook wel een baasje, iets minder dan Mandz alleenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ok. Die spits van Sevilla niet zo kut als ik m vind dus?![]()
![]()
Peerke wissel. Homo's.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus Rakitic
Matig uitgespeeld ook wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar heb je je kaartAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samenvatting terugkijken want door de zon was het televisiescherm niet al te best te zien. Heb eigenlijk alleen maar gereageerd op het commentaar en het juichen van andere mensen![]()
Beetje net als in mijn jeugd, toen we alleen nog NOS Radio langs de lijn hadden.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)n_haag_eist_lev.html
Poker, laat ff wat horen ok? Paps en mams zijn ongerust.![]()
Nog even lekker knokken onderling
Even met het gewei in elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dalai lama gespotAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha ja die zocht ik eigenlijk toen ik het postte. Maar geen idee hoe dat ding heet dus kon het niet vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Vind Nounkeu trouwens meer op deze versie van Squiddie lijken![]()
Dat is hem precies
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Tim, doorposten. Anders lijkt het alsof dit mijn persoonlijke topic is
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja die zocht ik eigenlijk toen ik het postte. Maar geen idee hoe dat ding heet dus kon het niet vinden![]()
Dat is hem precies![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja die zocht ik eigenlijk toen ik het postte. Maar geen idee hoe dat ding heet dus kon het niet vinden![]()
Dat is hem precies
Deze is pas eng, Pierre Webo.
twitter:oluwashina twitterde op donderdag 19-06-2014 om 02:17:36Assou-Ekotto is still in a blind rage. Samuel Eto'o is having to hold him back in the tunnel to prevent him chasing after a team-mate. ~ BBC reageer retweet
![]()
Niet iedereen was het eens met het feit dat Kameroen de wedstrijd maar heeft verkocht na de rust.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:oluwashina twitterde op donderdag 19-06-2014 om 02:17:36Assou-Ekotto is still in a blind rage. Samuel Eto'o is having to hold him back in the tunnel to prevent him chasing after a team-mate. ~ BBC reageer retweet
Zijn best veel alarmbellen afgegaan, bij bookies, bij traders. En bij mij ook al. Kwartier voor tijd -0.5 @ 1.62
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjah, die premies moeten toch ergens vandaan komen hequote:Op donderdag 19 juni 2014 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet iedereen was het eens met het feit dat Kameroen de wedstrijd maar heeft verkocht na de rust.
Zijn best veel alarmbellen afgegaan, bij bookies, bij traders. En bij mij ook al. Kwartier voor tijd -0.5 @ 1.62![]()
![]()
Fit om te starten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:38 schreef Zhano het volgende:
Odd van Uruguay op 3.70 tb Engeland, hmmm....
Wat is de status van Luis?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de Rakitic fappers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En opdat wij niet vergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O ja, dit is een FUT-topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:22 schreef Rijst het volgende:
Mandzukic motm lijkt me. Alsof hij al niet OP genoeg was in het spelIk heb hem yess
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:15 schreef Revontulet het volgende:
Man U wil 50 miljoen voor Robben betalenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Watskeburt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:22 schreef Zhano het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Watskeburt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Samenvatting van die wedstrijd van vannacht gekeken...KameroenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die rode kaart van Song was al kansloos: zet zomaar in een sprintduel (bal niet eens in de buurt) zijn elleboog in de rug van Mandzukic. Paar minuten voor tijd geeft Ekotto een kopstoot aan Moukandjo. Niet gezien door de scheids. Etoo moest Ekotto na het fluitsignaal tegenhouden en rustig afvoeren naar de kleedkamer.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik Man Utd was zou ik dat ook nooit betalen voor een 30 jarige met een aardige CV als het om blessures gaat. Ookal is hij in wereldvormquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik Robben was zou ik lekker bij Bayern blijvenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ook dat ja. Het is puur opportunisme; hij is nu in wereldvorm (dus betaal je de hoofdprijs), maar dat zegt niets over zijn vorm en mentale gesteldheid in september.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als ik Man Utd was zou ik dat ook nooit betalen voor een 30 jarige met een aardige CV als het om blessures gaat. Ookal is hij in wereldvorm
Als United echt goed wil investeren, kopen ze Depay. Dan zitten ze geramd op de flanken met Memvis en Januzay voor de komende 10 jaar, en besparen ze ook nog eens 35 miljoen euro.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou gewoon heel Feyenoord 1 overkopen voor 120 miljoen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja. Het is puur opportunisme; hij is nu in wereldvorm (dus betaal je de hoofdprijs), maar dat zegt niets over zijn vorm en mentale gesteldheid in september.
Als United echt goed wil investeren, kopen ze Depay. Dan zitten ze geramd op de flanken met Memvis en Januzay voor de komende 10 jaar, en besparen ze ook nog eens 35 miljoen euro.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit riekt naar belangenverstrengeling.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel Feyenoord 1 overkopen voor 120 miljoen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt wel gelijk ik zou liever mijn geld investeren in jonge talentvolle spelers (en volgens mij is generaal van Gaal goed in het begeleiden van die spelers) zoals Memphis.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit riekt naar belangenverstrengeling.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het United-publiek zal wel "aansprekende namen" willenquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ik zou liever mijn geld investeren in jonge talentvolle spelers (en volgens mij is generaal van Gaal goed in het begeleiden van die spelers) zoals Memphis.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie is de vriendin?quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:59 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Doe mij z'n vriendin maar.
[ afbeelding ]
Lelijke kutbaby er wel uit shoppen, natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedankt, de naam had ik nodig voor "onderzoek".quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Depay op links, Boetius op rechts.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel Feyenoord 1 overkopen voor 120 miljoen.![]()
![]()
Brazilië gaat eruit vliegen maandag....
Ze verliezen van Kameroen terwijl Mexico en Kroatië gelijkspelen.![]()
Dit klinkt als iets dat ik zou zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt, de naam had ik nodig voor "onderzoek".![]()
Morrie![]()
Nachtbets waren weer lekker jongensnog even gefapt op iMOTM depay en het feit dat fellaini lekker zakt.
nu even kijken of er nog wat te halen is bij COL-IVO en URU-ENG. wat zijn de verwachtingen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wtf die kaart voor song.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Uruguay altijd kaartenbetsquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
Nachtbets waren weer lekker jongensnog even gefapt op iMOTM depay en het feit dat fellaini lekker zakt.
nu even kijken of er nog wat te halen is bij COL-IVO en URU-ENG. wat zijn de verwachtingen?![]()
heb een combitje staan op Colombia winst en England winst.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewaagd wel. Ik ga voor een combi Colombia - Ivoorkust over 2.5 en de booking point bij Uruguay - Engeland. 4.26 quotering. ¤ 5 er op. Want meer heb ik niet meer op unibet staanquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb een combitje staan op Colombia winst en England winst.![]()
![]()
nou Colombia speelde heel degelijk voetbal, al heb ik ivoorkust niet gezien vorige keer is dat miss een gokje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewaagd wel. Ik ga voor een combi Colombia - Ivoorkust over 2.5 en de booking point bij Uruguay - Engeland. 4.26 quotering. ¤ 5 er op. Want meer heb ik niet meer op unibet staan
Uruguay was gewoon ronduit slecht, daar zie ik Suarez geen verandering in brengen. En Engeland vond ik best aardig spelen, hitte wat verkeerd ingeschat waardoor ze gewoon echt leeg waren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind die landen shirts altijd kansloos duur.quote:Dit is een oranje t-shirt met alleen nike en een KNVB logo.
Maar je krijgt wel 12 euro korting...quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind die landen shirts altijd kansloos duur.Dit is een oranje t-shirt met alleen nike en een KNVB logo.
Uitshirt is wel gewoon nissaquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel 12 euro korting...
[ afbeelding ]
gewoon bij de ING bestellen die handelken je tenminste met die pleuris punten betalen die je toch niet gebruikt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Click the link in the description below.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
LW en RW beide 5* WFNu nog kijken how to pay hiervoor.
Que?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Click the link in the description below.![]()
Dat zeggen ze altijd in die youtube filmpjes als je coins wil kopen..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
For 5% off, check the link in the description... beeeeloowww. #coinsellers.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
boksquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
For 5% off, check the link in the description... beeeeloowww. #coinsellers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is geen vuistje bij de smileys.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
#CUT4fistbumpsmileyquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is geen vuistje bij de smileys.
Trouwens, wie is die LW in je team?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
http://wefut.com/en/player/4307quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trouwens, wie is die LW in je team?![]()
Geen verkeerde stats, maar jammer dat hij geen 4* skills heeft.quote:
quote:![]()
Zet daar gewoon SIF Pedro neer of RodriguezRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rodriguez? Tevens zie ik het probleem niet..quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Zet daar gewoon SIF Pedro neer of Rodriguez![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rodriguez? Tevens zie ik het probleem niet..
Pace, shot, 4* skills en sexyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
not sure if serieus or.....quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:49 schreef Kiid het volgende:
LM Rodriguez, swap wings en dan voorzetten naar Gomez
CR7 moet ff goed spelen en er 3 injagenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan eventueel alsnog, mocht Ilicevic niet voldoen. Dan kan ik alsnog voor blinde pace kiezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pace, shot, 4* skills en sexy![]()
Blinde pacequote:Op donderdag 19 juni 2014 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan eventueel alsnog, mocht Ilicevic niet voldoen. Dan kan ik alsnog voor blinde pace kiezen.Is een bosso man.
Welke punten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon bij de ING bestellen die handelken je tenminste met die pleuris punten betalen die je toch niet gebruikt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rentepunten jonguhhhquote:
@Kiidd ronaldo komt waarschijnlijk niet meer aan spelen toe
#FreeTrapz![]()
Ronaldo heeft een "blessure" die ziet het WK al falen en dekt zichzelf in..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies, welke punten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rentepunten jonguhhh
@Kiidd ronaldo komt waarschijnlijk niet meer aan spelen toe
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb maar een paar honderd van die punten. Hoe werkt dat dan precies? Hoeveelheid geld per maand op je spaarrekening gedeeld door 100 ofzo?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
per euro spaarrente die je ontvangt krijg je ook 100 van die punten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar honderd van die punten. Hoe werkt dat dan precies? Hoeveelheid geld per maand op je spaarrekening gedeeld door 100 ofzo?
net even gekeken maar shirtje is 50 eu en 2500 rentepunten dat moet toch nog wel lukken
#FreeTrapz![]()
Kun je niet alleen met rentepunten betalen? Ik heb er 60kquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
per euro spaarrente die je ontvangt krijg je ook 100 van die punten.
net even gekeken maar shirtje is 50 eu en 2500 rentepunten dat moet toch nog wel lukken![]()
![]()
Oja, dat is waar ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rentepunten jonguhhh
@Kiidd ronaldo komt waarschijnlijk niet meer aan spelen toe![]()
Dan had beter Zweden door kunnen gaan. Ook lekker voor mijn pool aangezien ik Portugal op doorgaan heb staan![]()
![]()
https://www.ing.nl/partic(...)50k_wk25_VGA2014_BB1quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
per euro spaarrente die je ontvangt krijg je ook 100 van die punten.
net even gekeken maar shirtje is 50 eu en 2500 rentepunten dat moet toch nog wel lukken
weer zo'n actie nu dat je 2.5k van die punten kan krijgen.
met sparen alleen schiet het idd geen moer op, maar soms van die acties
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet alleen met rentepunten betalen? Ik heb er 60k
nee was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet alleen met rentepunten betalen? Ik heb er 60khier 95K
#FreeTrapz![]()
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik heb...
234kquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik heb..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |