Ja maar dan komt ie niet door de dopingtestquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef skippy22 het volgende:
Zie die negers dan sjokken. Geef ze een ak-47 en wat pep en zie ze dan lopen.
Het is dat of je gaat weer beginnen met Zuid Korea ondermijnen en dat zou niet slim van je zijn na die fantastische wedstrijd gisternacht tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan je niet concluderen uit wat ik heb gezegd.
Zelfde hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:10 schreef bjanaan het volgende:
Laat het deze stand maar blijven heb dit voorspeld
2-2 is daar de eigenlijke uitslag met een fatsoenlijke scheidsrechter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is ze gegund, zwaar genaaid door die jap
1-3 hier voor Kroatië. Het kan nogquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
maarja dat zit in die afrikanen he dat schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Hopelijk welquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Ze mogen best nog 5 keer op de lat schieten. Graag zelfs. Alleen niet in het netje, want met 2-0 loop ik uit en in. Ben de enige met een overwinning voor Kroatië en de enige die Kameroen niet laat scoren, de uitslag goed zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
Misschien wel beter voor onsquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk wel, beter voor Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Afgezien van die domme rode kaart spelen ze het hele toernooi al vrij netjes, dus ik verwacht 't niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, scheelt weer een speler of 3-4quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wel, beter voor Nederland
Spelen wel op 50% in het uberbenauwde Manaus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Blik het volgende:
Matige wedstrijd, voor dit Kroatie ben ik niet bang
maar zij zij wheeeeeeeehhhquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef silverhill het volgende:
Voor zo'n handsbal kreeg Nederland dus een penal tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |