Hij kan niet veel hebben, het is een gevoelig type.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou die? Een kutwedstrijd tegen Duitsland zegt niet alles toch
Ik kan ook niet boos op jou worden hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde boos geweest. Ik ken jou toch.
strike thatquote:
Onverstandig inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook niet boos op jou worden hoor
Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Iedereen is een winnaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ben je voor Kameroen of Kroatië ?
Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
Cote d'ivorequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
ivoorkust tegen japanquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust tegenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivoorkust, enige die het ook een beetje waard zijn imhoquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust heeft gewonnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
racistquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lekker voor ze, dat zal ze leren met hun dreiging om te staken vanwege de premies. Kijk hoe slecht ze presteren en dan nog 't lef hebben om te janken over premies.
Doei doei bitches.
Die zijn al geweest hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Over en uit.
Ik ga maar eens slapen en de eerste 45 minuten van dit WK missen.
CIVquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
prima elftal hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja
Maar Japan kan er dan ook geen reet van.
mauritaniequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk afrikaans team heeft punten gepakt?
Ivoorkust heeft gewonnen, Nigeria gelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Nigeria heeft gelijkgespeeld tegen het altijd lastige Iran.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef Dibble het volgende:
Ronaldo had gewoon gescoord in zoen situatie
Iran moeten we niet onderschatten vraag maar aan Johannes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nigeria heeft gelijkgespeeld tegen het altijd lastige Iran.
Stream?quote:
Wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef outtayourleague het volgende:
Ik denk dat Elan het ondertussen wel doorheeft
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen.maar spot niet met de here vuige ketter.
dat er een Afrikaans land punten heeft gepaktquote:
Dit kan je niet concluderen uit wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iran moeten we niet onderschatten vraag maar aan Johannes.
OK, thanksquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee zat te schijten en liep weer naar de TV, en zag meteen de herhaling
Het is ze gegund, zwaar genaaid door die japquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
Kroatië kan maar zo 6 punten pakken.
Brazilie 7 waarschijnlijk.
hup naar stormfront jijquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef skippy22 het volgende:
Zie die negers dan sjokken. Geef ze een ak-47 en wat pep en zie ze lopen.
Op dit knotsgekke WK zou dat zomaar kunnen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef sig000 het volgende:
Kroatië kan maar zo 6 punten pakken.
Brazilie 7 waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je mag hier alles zeggen.maar spot niet met de here vuige ketter.
Ja maar dan komt ie niet door de dopingtestquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef skippy22 het volgende:
Zie die negers dan sjokken. Geef ze een ak-47 en wat pep en zie ze dan lopen.
Het is dat of je gaat weer beginnen met Zuid Korea ondermijnen en dat zou niet slim van je zijn na die fantastische wedstrijd gisternacht tegen Ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan je niet concluderen uit wat ik heb gezegd.
Zelfde hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:10 schreef bjanaan het volgende:
Laat het deze stand maar blijven heb dit voorspeld
2-2 is daar de eigenlijke uitslag met een fatsoenlijke scheidsrechter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is ze gegund, zwaar genaaid door die jap
1-3 hier voor Kroatië. Het kan nogquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
maarja dat zit in die afrikanen he dat schoppenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Hopelijk welquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is voor Kroatië te hopen dat Kameroen de laatste 20 minuten niet hun frustraties van zich af gaan trappen met rotovertredingen.
Ze mogen best nog 5 keer op de lat schieten. Graag zelfs. Alleen niet in het netje, want met 2-0 loop ik uit en in. Ben de enige met een overwinning voor Kroatië en de enige die Kameroen niet laat scoren, de uitslag goed zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde hierMaar dat betekent wel dat we nog bijna drie kwartier oersaaie wedstrijd krijgen.
Misschien wel beter voor onsquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk wel, beter voor Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Afgezien van die domme rode kaart spelen ze het hele toernooi al vrij netjes, dus ik verwacht 't niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Precies, scheelt weer een speler of 3-4quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wel, beter voor Nederland
Spelen wel op 50% in het uberbenauwde Manaus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef Blik het volgende:
Matige wedstrijd, voor dit Kroatie ben ik niet bang
maar zij zij wheeeeeeeehhhquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:13 schreef silverhill het volgende:
Voor zo'n handsbal kreeg Nederland dus een penal tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |