quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Afrikaantjes moet je kort houden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat hebben al die negers heh. Duh
Wat de fuck is er mis met julliequote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat de fuck is er mis met jullie
Fok white powerquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom er bij de 00:00 uur-wedstrijden geen enkele analyse plaatsvindt. Iedereen gaat naar huis en er wordt alleen maar teruggeblikt op wedstrijden die eerder in de avond zijn gespeeld. Wat is het nut daarvan?
En waarom zit er niemand om te analyseren? Raar, dit soort incomplete verslaggeving.
Tis de waarheidquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat ze waterreus en arno vermeulen eruit kicken en van het geld dat ze besparen een paar op die late wedstrijden zettenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdMet die hoge belastingen van tegenwoordig verwacht je om 5 uur toch gewoon nog minstens 2 analisten... Wat doet de NOS anders met ons geld?
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isquote:
Afscheid nemen bestaat nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste dromen zijn bedrog.
obvious troll ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
Hoeveel extra kost het? Zet er gewoon één persoon neer tegenover de presentator, die gewoon kort wat zegt. Nu is het net alsof de wedstrijden om 00:00 uur minder belangrijk zijn. Terwijl deze wedstrijd juist heel belangrijk is, want de winnaar kan de mogelijke tegenstander van Nederland zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdMet die hoge belastingen van tegenwoordig verwacht je om 5 uur toch gewoon nog minstens 2 analisten... Wat doet de NOS anders met ons geld?
Wat? Zo'n tablet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nog knap dat ze die het stadion ingekregen hebben.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
iPadquote:
Ozin. Pepe doet dat soort debiele dingen omdat hij Portugees is. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs de zwarten die ik hier aan de ketting heb gelegd klagen niet, maar Tchock wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Troll of achterlijk, één van de twee.
Altijd weer die dark horses.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Tegen mij zeggen ze wel eens dat ik dit forum te serieus neem maar jij kan er ook wat van zeg. Tering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
bende nu serieus ofwaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arts zei dat hij meteen naar huis moest, kon ook einde loopbaan betekenen als hij nu zou gaan voetballenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Nope.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Naziquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.
En dat studeert rechten. Etsu en Paxcon draaien zich om in hun graf.
heb je ze vermoord johannes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
't Gaat hier allang niet meer over voetbal merk ik wel.
Paxcon is ook homo tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn vampiers. Vindt Etsu niet erg, die hield sowieso van zuigen.
Kroatië heeft de bal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef outtayourleague het volgende:
Het begint jongens, letten jullie wel een beetje op?
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |