Las een keer een artikel over een Spaanse dopingarts die verbonden was met wielerploegen, maar ook met het Spaanse voetbal.quote:
Fuentes inderdaad.. Maar lijkt me sterk dat FIFA én UEFA dit jarenlang in doofpot hebben gestoptquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Las een keer een artikel over een Spaanse dopingarts die verbonden was met wielerploegen, maar ook met het Spaanse voetbal.
Dat laatste dan weer niet, maar laat er eerst maar eens wat meer bewijs op tafel komenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fuentes inderdaad.. Maar lijkt me sterk dat FIFA én UEFA dit jarenlang in doofpot hebben gestopt
Dit was voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
Teveel Blije Chilenen in de persruimte, de muren storten in.
[ afbeelding ]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat laatste dan weer niet, maar laat er eerst maar eens wat meer bewijs op tafel komen
Dat zou wel echt een laffe actie zijn. Eén pot terecht verliezen en dan om je knie naar huisquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:23 schreef Zipportal het volgende:
Die kasthoer van een Ronaldo naar huus.
Dat was al voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Was al voor de wedstrijd volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ah sorry, my bad. Zag hem zelf net pas.quote:
De vandalenquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gun hem een eigen doelpunt hierom.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat heeft Pranjic trouwens voor belachelijk haar?
Met doping verliezen van NED en Chili is idd kulquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.
lijkt mij ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar het argument dat Spanje nu dit presteert vanwege gebrek aan doping is dus kul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |