moet je werken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
Nee, naar mn jobcoach om 11 uur, en moet ik daarvoor nog het 1 en ander doen. Dat gaat nu niet meer lukken.quote:
God man, als je deze wedstrijd dan nog gaat kijken heb je maar 5 uur slaap ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Dilemma. Heb nog bier wat ik op wil drinken, maar ik moet er morgen weer om 08:00u uit, en ik zit nu al te gapen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef hottentot het volgende:
Ronaldo waarschijnlijk uit het toernooi door een knie blessure.
Same here, alleen staat mijn wekker op 6:30quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien scoort Mandzukic ook nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Interessant. 0-6 eindstand dus?
Net op TV, knieblessure die weer opspeelde tijdens de training, team dokter wil dat hij naar huis gaat om blijvende schade en eventueel einde carriere te voorkomen.quote:
Doe dan maar 3 x. 3 hattricks in één wedstrijd. Heerlijk. Is dit trouwens wel eens gebeurd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien scoort Mandzukic ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |