SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
@DS2 laat ik die nou net niet hebben ....
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben net gewoon even in m'n bips geknepen door twee meisjes van 13 of 14. Ik voel me vies en ga de hele nacht douchen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Aldrete en Fuentes kun je nu vast wel voor wat meer verkopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
@DS2 laat ik die nou net niet hebben ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het moment dat je torres moet gaan gebruiken om doelpunten te maken weet je dat je gefucked bent.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aldrete en Fuentes kun je nu vast wel voor wat meer verkopen.
deze baas vast ook
#FreeTrapz![]()
jup. Voor het toernooi dachten ze dat hij basisspeler zou worden.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
laten we eerlijk zijn. nederland was gewoon slecht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Chili heeft een ander type speler nodig. Eentje die een actie durft te maken, die de tegenstander voor gek durft te zetten. Eentje die wellicht een beetje.... Cocky is. YEEEEEAAAAAH![]()
![]()
Wat lul jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
laten we eerlijk zijn. nederland was gewoon slecht.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Chili heeft een ander type speler nodig. Eentje die een actie durft te maken, die de tegenstander voor gek durft te zetten. Eentje die wellicht een beetje.... Cocky is. YEEEEEAAAAAH
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
oh nee dan moet ik helemaal m'n ps3 aanzetten de groeten![]()
hij speelt niet afquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfaids. Wedden dat ze hem een MotM geven ipv Depay?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rond de 900 spelers in wc fut, en alleen Robben en Pirlo met een upgrade
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
opbouwend gewoon slecht. janmaat en de vrij hebben me 3 hartverzakkingen opgeleverd.quote:
lange bal en geluk voetbal. slecht gedekt. om over sneijder nog maar niet te praten.
stuk beter toen depay erbij kwamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee joh, ze hadden van Persie naar die wereldgoal ook geen MotM kaart gegeven en een speler van het verliezende team zie ik ook geen kaart krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfaids. Wedden dat ze hem een MotM geven ipv Depay?![]()
![]()
Lijkt me wel, ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
xd
Wat gaan we doen voor #camcro boys? (geen samcro) Kro gaat sws winnen toch>?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
all in op gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
xd
#poulechickvanSuarez'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je hem wel eens skillz zien doen in het echt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Chili heeft een ander type speler nodig. Eentje die een actie durft te maken, die de tegenstander voor gek durft te zetten. Eentje die wellicht een beetje.... Cocky is. YEEEEEAAAAAH![]()
Odds zijn maar mehhh, maar ik denk dat Iwan's boys wel winnen ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
xd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja das het kutte, dan neig ik te snel naar handicapsquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Odds zijn maar mehhh, maar ik denk dat Iwan's boys wel winnen ja.![]()
![]()
nachtje ter observatie in het ziekenhuis, heeft een hersenschuddingquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
precies goed zelfsquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klein betje nog op Chili DNB bij deze stand. @ 2.66
Alle dreiging van de Chileen joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die wedstrijd tegen Chilly mag hij missen. Mits het geen zware hersenschudding is gaat hij de achtste finale halen toch? Martin wil namelijk ook geld zien.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
to score neem ik aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Klein betje nog op Chili DNB bij deze stand. @ 2.66
Alle dreiging van de Chileen joh
#FreeTrapz![]()
Staat een week voor volgens nu.nlquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Chilly mag hij missen. Mits het geen zware hersenschudding is gaat hij de achtste finale halen toch? Martin wil namelijk ook geld zien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben net gewoon even in m'n bips geknepen door twee meisjes van 13 of 14. Ik voel me vies en ga de hele nacht douchen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |