SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
@DS2 laat ik die nou net niet hebben ....
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben net gewoon even in m'n bips geknepen door twee meisjes van 13 of 14. Ik voel me vies en ga de hele nacht douchen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Aldrete en Fuentes kun je nu vast wel voor wat meer verkopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
@DS2 laat ik die nou net niet hebben ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Het moment dat je torres moet gaan gebruiken om doelpunten te maken weet je dat je gefucked bent.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Aldrete en Fuentes kun je nu vast wel voor wat meer verkopen.
deze baas vast ook
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jup. Voor het toernooi dachten ze dat hij basisspeler zou worden.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
laten we eerlijk zijn. nederland was gewoon slecht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Chili heeft een ander type speler nodig. Eentje die een actie durft te maken, die de tegenstander voor gek durft te zetten. Eentje die wellicht een beetje.... Cocky is. YEEEEEAAAAAH![]()
![]()
Wat lul jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
laten we eerlijk zijn. nederland was gewoon slecht.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Chili heeft een ander type speler nodig. Eentje die een actie durft te maken, die de tegenstander voor gek durft te zetten. Eentje die wellicht een beetje.... Cocky is. YEEEEEAAAAAH
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
oh nee dan moet ik helemaal m'n ps3 aanzetten de groeten![]()
hij speelt niet afquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfaids. Wedden dat ze hem een MotM geven ipv Depay?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |