Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
Het spijt me heel erg, maar ik wil dit toch even kwijt. XM, allereerst ben ik superblij dat noor alleen een virusje heeft, maar meid, echt, doe dit soort dingen jezelf en Noor niet aan. Je bent iedere keer dat ze ziek is volledig in paniek, maar het is een kindje en ze zal vaker ziek worden, blauwe plekken en bloedneuzen krijgen, haar hoofd stoten etc. Probeer niet steeds van het ergste uit te gaan en volledig in paniek te rakenVoor jezelf en voor noor
pfoe! Maar dit virus heb je maar weer gehad. Waar ik me telkens weer over verbaas is hoe ze dagen als een dood vogeltje kunnen liggen en dan zo *poef* weer beter zijn. Hopelijk is dat bij Noor ook weer gauw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dit is een lelijkerd. Ze is al ziek vanaf dinsdag en nu nog steeds in de 39 koorts.
Je hoeft je niet te verdedigen, het was niet als aanval bedoelt. Ik vond het heel goed dat je je gevoel volgt, ik zou alleen wensen, voor jullie, dat je niet altijd zo bang bent dat haar iets ergs mankeert.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.
Waarom voel je je dan onzeker, Omen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben het ook met Spirit eens. Hopelijk knapt je meisje gauw op![]()
Hier een meisje dat maar een uurtje wilde slapen over de hele dag. Deed haar humeur niet erg goed![]()
Ik voel me op die momenten best wel onzeker
Ik zou doen exact wat jij doet. Sterker nog, bij onze oudste pakken we het zo nog steeds aan: ruimte laten voor de emotie (want hoe futiel het ook mag lijken in onze ogen, voor een kind is die emotie de enige waarheid op dat moment) en veiligheid/troost bieden. Ik denk echt dat je het geweldig doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
Hier ook zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Klinkt als een geweldige manier om met dat soort buien om te gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
eerste losse stapjes!![]()
![]()
J deed 2 stapjes en daarna moest D er overheen door 3 stapjes los te doen.
Wat TOF!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
eerste losse stapjes!![]()
![]()
J deed 2 stapjes en daarna moest D er overheen door 3 stapjes los te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |