Ach ja, ook dat nog!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De diagnaal van een 70mm hasselblad is grofweg 100mm, wat vergeleken met de 28mm van een moderne APS-C DSLR camera op een cropfactor van ongeveer 3.5 uitkomt.
Ik keek stiekum ook nog eens verder op je flickr account.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nice
Dit was een poging van mij bij zeer laag staande maan. Moet ik nog eens beter doen, want de lucht trilde wel heel erg.
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:42 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik keek stiekum ook nog eens verder op je flickr account.
Echt mooie foto's die maakt!!!!
Heb ervan genoten om ze te bekijken
Heb je nog wat te zeggen over de foto's, of is het ondertussen wel duidelijk dat je het fout had?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, een tegenclaim op 1 foto is geen bewijs. ALLE foto's uit dezelfde serie moeten dezelfde vervorming kennen, anders is die niet geldig.
En de enige mogelijkheid mijn punt helemaal te bewijzen zou dezelfde camera met lens kopen en foto's van de Maan maken.
Dat ga ik niet doen, jammer voor je.
De fysica klopt niet, de zwaartekracht niet (40 cm) en van de maanstenen ook niets. Dat ga ik tot op de maanbodem uitzoeken.
Jammer dat je er niet van mee zal genieten.
Filmpje gaat nogal snel maar als ik het goed begrijp zijn alle foto's fake?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je WEIGERT echt om me te begrijpen he, ik stel dus met "serie"; alle foto's die WEL met dezelfde camera en lens zijn gemaakt.
[..]
-edit-
ja!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Mata wordt dus boos omdat zijn bewijs niet voor zoete koek wordt geslikt?
Of alleen al het simpele feit dat vele honderden tot duizenden mensen betrokken zouden zijn bij dit complot die stuk voor stuk decennia lang hun bek zouden moeten houden. Geen van die mensen zou zelfs maar op hun sterfbed enige wroeging hebben gehad....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tel daarbij op: het feit dat onafhankelijke bronnen bevestigen dat er spulletjes op de maan staan en het feit dat twee grootmachten die een koude oorlog en een wapenwedloop voerden achter de schermen kennelijk dikke vriendjes waren en het feit dat alle pro-hoax argumenten door de eerste de beste amateurfotograaf opgemerkt zouden moeten zijn.
Mata, die foto's zijn gemaakt door een missie die dat er even bij deed en zo toevallig leuk extra bewijs opleverden dat je ui je nek lult. Men gaat geen aparte raket sturen om die tien doorgedraaide complotgekkies te overtuigen, immers die zijn toch niet gevoelig voor rationele argumenten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel.
En dat zijn geen "onontkenbare feiten".
Die spullen op de Maan, geef me een OVERDUIDELIJKE foto. Geen witte blobjes met 2009 cameratechnologie
Daartoe is Mata in geen enkele discussie in staat. Als de 'argumenten' op zijn is het altijd dom schelden met die knul.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik doe dat tenminste zonder schelden.
En zo heeft hij weer een mooi excuus om het hazenpad te kiezen; het initiële respect mist bij de tegenpartij, hij wordt buitenproportioneel boos en naar verdere opzienbarende onthullingen mag de hele wereld fluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:42 schreef 99.999 het volgende:
Daartoe is Mata in geen enkele discussie in staat. Als de 'argumenten' op zijn is het altijd dom schelden met die knul.
Zo onheilspellend, die laatste zin van je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo heeft hij weer een mooi excuus om het hazenpad te kiezen; het initiële respect mist bij de tegenpartij, hij wordt buitenproportioneel boos en naar verdere opzienbarende onthullingen mag de hele wereld fluiten.
De hoogmoed was grappig om te lezen, de val voorspelbaar.
Opdat het voor altijd stil mag blijven.
Vermakelijk is het zeker. Vooral omdat ik weet dat hij mijn bijdragen leest en daar heel boos over wordt maar weigert op mij te reagerenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo heeft hij weer een mooi excuus om het hazenpad te kiezen; het initiële respect mist bij de tegenpartij, hij wordt buitenproportioneel boos en naar verdere opzienbarende onthullingen mag de hele wereld fluiten.
De hoogmoed was grappig om te lezen, de val voorspelbaar.
Opdat het voor altijd stil mag blijven.
Geen zoomquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:59 schreef theguyver het volgende:
Even opgezocht, de camera's zijn van te voren afgesteld, ivm sluitertijd ik kom er even niet uit of er zoom funktie op zit of niet.
Maar als je een camera zou kantelen, je een ander perspectief krijgt en dan somige dingen in beeld groter worden an andere kleiner.
Sterker nog, sommige mensen zijn zo ver gegaan om de wolkenpatronen in die foto's te matchen aan het weer van die dagen. Dat klopt allemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:27 schreef theguyver het volgende:
Stel de foto's zijn nep, wat bewijst het?
Hoe maak je zo'n foto, met de techniek van toen.. ik bedoel de aarde ziet er authentiek uit dus de foto van de aarde moet toch vanuit de ruimte geschoten zijn .. lijkt me?
Dus.. dat zou betekenen dat er zeker al een somde of iets in de ruimte zou moeten zijn om een foto van aarde te maken, die dan later ge-edit word in een studio met een rotsachtige formatie? of hoe moet ik dat zien..
Hoe fake je zoiets iemand een idee?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen zoomDat is wat een enkele brandpuntsafstand betekend (80mm of 500mm in het geval van de Apollo camera's).
Dan zou het er op neer moeten komen dat de foto's zeker vanuit de ruimte gemaakt zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sterker nog, sommige mensen zijn zo ver gegaan om de wolkenpatronen in die foto's te matchen aan het weer van die dagen. Dat klopt allemaalZe hadden dus op 1 of andere manier het weer zeer accuraat moeten voorspellen toen ze die foto's allemaal aan het faken waren.
Je hebt geen RESPECT.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:34 schreef Monolith het volgende:
Heb ik het onomstotelijke bewijs dat de maanlanding een hoax was al gemist of was - edit - te druk maken met wat opmerkingen van een Unicef tutje over Colombia?
youtube filmpje paar pagin's terugquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:34 schreef Monolith het volgende:
Heb ik het onomstotelijke bewijs dat de maanlanding een hoax was al gemist of was - edit - te druk maken met wat opmerkingen van een Unicef tutje over Colombia?
Ah YouTube filmpjes, ik ben om.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
youtube filmpje paar pagin's terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |