Irritant he. Ik was de eerste die daarover schreef op den Fok!squote:Op woensdag 18 juni 2014 19:31 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie heel die bal niet door dat lichtverschil in het stadion.
Ik moet je eigenlijk nu zo hard uitlachen, maar jammer genoeg zit ik niet zo in elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer schitterende tricks van Memphis.
beter dan ik vooraf had verwacht.quote:
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet je eigenlijk nu zo hard uitlachen, maar jammer genoeg zit ik niet zo in elkaar.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
Hé, die klootzak van Heineken kwam in beeld
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef donald_dick het volgende:
over 20 jaar bij Zembla horen we dat ie omgekocht is
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef starla het volgende:
Vind ik dan wél positief vind is dat Nederland flexibiliteit vertoont. 2 - 1 achter door een onterechte pingel en dan tóch door klasse voorkomen.
Dat zijn ook eigenschappen waarmee je ver kunt komen in een toernooi.
MAFFIFAquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker als UEFA.
thats what she saidquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Lkw het volgende:
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
En Brazilië doping heeft gebruikt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef donald_dick het volgende:
over 20 jaar bij Zembla horen we dat ie omgekocht is
Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef starla het volgende:
Wat ik dan wél positief vind is dat Nederland flexibiliteit vertoont. 2 - 1 achter door een onterechte pingel en dan tóch door klasse voorkomen.
Je buurman wil vast wel even bukkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Lkw het volgende:
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
HIJ MOET ERIN!
Vond Brazilië - Mexico leuker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Hetbanaantje het volgende:
Leukste wedstrijd tot nog toe op het WK
Strunz voor jequote:
Aan een nederlaag hebben ze niet veel hè.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
aussie gaat door op de aanval met die wissels
Eens. Je wordt geen kampioen zonder dit. Klasse alleen is niet genoeg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef starla het volgende:
Wat ik dan wél positief vind is dat Nederland flexibiliteit vertoont. 2 - 1 achter door een onterechte pingel en dan tóch door klasse voorkomen.
kan wel weer zorgen dat het achter bij hun nu open breektquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan een nederlaag hebben ze niet veel hè.
Die moeten alles of niets spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan wel weer zorgen dat het achter bij hun nu open breekt
Niet winnen is niet doorgaan. Wat hebben ze te verliezen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
Het verbaast me hoe vrij en aanvallend Australië nog kan en durft te spelen. Zoveel mensen op Nederlandse helft.
jij durft je kat te wassen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier begint m'n poesje wel van te soppen hoor
dat klopt, maar het 4-3-3 komt beter uit de doeken dan 5-3-2quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
jammer dat je een man bentquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wees niet bangquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Hier kom ik op terug als hij een goal maakt
zitten slecht in de wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:37 schreef Shreyas het volgende:
Waarom blijft Nederland onnodige DOMME overtredingen maken rond de zestien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |