Voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Lol@TT.
Waar is iedereen? Ik vind jullie zo stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ja, maar niet deze week hoor. Nr 27 ofzo, geen idee wanneer dat is. En gewoon met een kort verhaal en geen foto ofzo gelukkig.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:35 schreef Voxs het volgende:
Gefeliciteerd Liesje.
Dank je, ik verklaarde mijn moeder voor gek dat ze het op wilde sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen knuffelbeer en een riempje ergens liggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Jian het volgende:
Jammer dat ik geen hond heb, anders ging ik die nu uitlaten
Volgens een Haagse kenner fluit de scheidsrechter ook behoorlijk anti-Nederlandquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Punkman het volgende:
Het is nog niet best wat Nederland laat zien.
Had ze toch mooi gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar niet deze week hoor. Nr 27 ofzo, geen idee wanneer dat is. En gewoon met een kort verhaal en geen foto ofzo gelukkig.
[..]
Dank je, ik verklaarde mijn moeder voor gek dat ze het op wilde sturen.
Ik sta met mijn mond open te kijken hoe ze nu toch een beetje worden weggespeeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Lol@TT.
Waar is iedereen? Ik vind jullie zo stil.
Gaaf! En het is iets met kangoeroes?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar niet deze week hoor. Nr 27 ofzo, geen idee wanneer dat is. En gewoon met een kort verhaal en geen foto ofzo gelukkig.
Het zal niet zo zijn ....quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens een Haagse kenner fluit de scheidsrechter ook behoorlijk anti-Nederland
Valt me nog mee dat hij niet loopt te kankeren over de Feyenoord achterhoedequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze motte ons niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha ok, daâh agtâh de duìnuh...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over het voetbal denk ik. Het gaat over zomer en strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |