Whahahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Stom wijf.
Stomme man ook, natuurlijk [ afbeelding ].
Dat vooral.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme man ook, natuurlijk.
Krijgt die een beugel?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Tandarts komt zo voor mijn paard. En ik zit nog in de vertraagde trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Krijgt die een beugel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stijgbeugel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
jaquote:
Ik moet er altijd wat aan doen.quote:
Doe zelf.quote:
Is dit een bedreiging?quote:
Nee, kleding. Dit ziet er niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe zelf.
[..]
Is dit een bedreiging?
wat wil je dat ik doe dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe zelf.
[..]
Is dit een bedreiging?
Nou, hier trek ik me niets van aan hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, kleding. Dit ziet er niet uit natuurlijk
JA HALLO WAT WIL JE DAT ÍK DOE DAN?!quote:
Waar kopieer jij je geintjes van? Henny Huisman?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, kleding. Dit ziet er niet uit natuurlijk
Trek er maar even aanquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, hier trek ik me niets van aan hoor.
nou nou, gelijk boos en alles, ik stel gewoon een vraagquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, hier trek ik me niets van aan hoor.
[..]
JA HALLO WAT WIL JE DAT ÍK DOE DAN?!
quote:
Ja, moet je eens mee ophouden, vervelend snotjong.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, gelijk boos en alles, ik stel gewoon een vraag
beetje respect voor de ouderen jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, moet je eens mee ophouden, vervelend snotjong.
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar kopieer jij je geintjes van? Henny Huisman?
Waar kopieer jij je geintjes van? Chloroform?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren je grapjes maar zo leuk als je uiterlijk.
Zou lahmacun met je eten als dat zo was.
Well duh. Zij is mn kloon en ik haar kloon bby :$quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar kopieer jij je geintjes van? Chloroform?
Jezus so srsquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
Hou mij eens buiten jullie liefdes-struggles.
Echt super serial jaquote:
oke. welke groente dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee geen vlees gehaald.
Gewoon vega
Ja. Eten en samen op de bank film kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga je op date met je real life liefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |