ja precies, tis al duur zat ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Flauw ook. Ik betaal toch ook gewoon voor m'n kaartje.
'HAHAH JA LIEVERD HOE IS HET IK ZAL JE EVEN AL MIJN INTIEME VERHALEN IN DETAILS VERTELLEN OVER DE TELEFOON IN DE TREIN HIIHIH'quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Sowieso zit ik ook niet te wachten op ranzige zweetlucht en vetkleppen die ranzig eten zitten te vreten in de trein.
Dat hoor ik dan weer niet, omdat ik mijn muziek altijd teringhard heb staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'HAHAH JA LIEVERD HOE IS HET IK ZAL JE EVEN AL MIJN INTIEME VERHALEN IN DETAILS VERTELLEN OVER DE TELEFOON IN DE TREIN HIIHIH'
Ik durf het nooit te hard te zetten omdat ik dan bang ben andere tot last te zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan weer niet, omdat ik mijn muziek altijd teringhard heb staan.
Bij mijn koptelefoon valt dat wel mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik durf het nooit te hard te zetten omdat ik dan bang ben andere tot last te zijn.
Ongetwijfeld, maar ik heb jouw koptelefoon niet, ik heb de mijne.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij mijn koptelefoon valt dat wel mee.
en die janken dan als je een kouwe opentrektquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:13 schreef deadprez het volgende:
Sowieso zit ik ook niet te wachten op ranzige zweetlucht en vetkleppen die ranzig eten zitten te vreten in de trein.
Joh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik heb jouw koptelefoon niet, ik heb de mijne.
Necrofielquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die janken dan als je een kouwe opentrekt
hardopquote:
quote:
ook welquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
Dacht dat ze gewoon blij waren me te zien.
Hoe dom ook om topics vol te schrijven over geld dat al lang en breed uitgegeven is. Als het al geen verzonnen verhaal is ook trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
wtf, dat ex vandoor met geld topic heeft al 4 delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |