abonnement Unibet Coolblue
pi_152100897
Ik vond het allemaal maar troep. Echt de dingen die ze niet kwijt konden.
  woensdag 29 april 2015 @ 12:38:16 #202
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_152120578
Ah kut zeg, echt een super tof item gezien in de Conscious collectie, maar teeeering wat raakt die shit snel uitverkocht :')
Door bellen nog wel een maat 38 kunnen scoren, maar heb 34, soms 36 :') Dus hoop dat dat ding klein valt en mijn moeder er nog wat aan vernaaien kan :P Ben benieuwd..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 3 mei 2015 @ 16:54:57 #203
123170 alors
zlata1234
pi_152237242
Wat irritant dat al die best aardige H&M Club acties alleen in de winkel geldig zijn. Ook bv voor Home artikelen die bijna nergens in fysieke winkels te koop zijn -O-
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:19:32 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_152490953
Ligt het aan mij of krijgen we steeds vaker een kortingscode per mail toegestuurd? Nu eentje die de hele week geldig is.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:25:21 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152491108
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 15:19 schreef Mylene het volgende:
Ligt het aan mij of krijgen we steeds vaker een kortingscode per mail toegestuurd? Nu eentje die de hele week geldig is.
Lijkt erop dat ze terug beginnen te lopen in omzet ja, laatst 20% karting op bestellingen boven de ¤100, nu weer gratis verzenden. Als ze dat laatste nu eens standard maken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152671596
Hm. Gister een bestelling geplaatst, met de gratis verzenden kortingscode. Ik krijg geen nieuwsbrief meer, de code heb ik online gevonden.

Vandaag een mail van H&M dat ik ze moet bellen omdat ze vragen over mijn gegevens hebben :') Bel ik niet, dan annuleren ze de bestelling.

Gaan ze zeiken over die code zeker? Ik heb écht geen zin om te bellen daarover.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_152671623
En afgemeld voor de nieuwsbrief omdat ze die voor elke scheet sturen. Idem voor Steps, Esprit etc.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_152671639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hm. Gister een bestelling geplaatst, met de gratis verzenden kortingscode. Ik krijg geen nieuwsbrief meer, de code heb ik online gevonden.

Vandaag een mail van H&M dat ik ze moet bellen omdat ze vragen over mijn gegevens hebben :') Bel ik niet, dan annuleren ze de bestelling.

Gaan ze zeiken over die code zeker? Ik heb écht geen zin om te bellen daarover.
Wat een gedoe!
pi_152671852
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hm. Gister een bestelling geplaatst, met de gratis verzenden kortingscode. Ik krijg geen nieuwsbrief meer, de code heb ik online gevonden.

Vandaag een mail van H&M dat ik ze moet bellen omdat ze vragen over mijn gegevens hebben :') Bel ik niet, dan annuleren ze de bestelling.

Gaan ze zeiken over die code zeker? Ik heb écht geen zin om te bellen daarover.
Die gratis-verzenden code staat gewoon op de homepage van hm.com, dat zou raar zijn als het daar aan ligt... :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_152672049
Ik heb verder alleen credit card uitgevinkt en betalen per acceptgiro aan, omdat ik altijd bestel met acceptgiro.
Hmprf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 17 mei 2015 @ 11:39:44 #211
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_152672223
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hm. Gister een bestelling geplaatst, met de gratis verzenden kortingscode. Ik krijg geen nieuwsbrief meer, de code heb ik online gevonden.

Vandaag een mail van H&M dat ik ze moet bellen omdat ze vragen over mijn gegevens hebben :') Bel ik niet, dan annuleren ze de bestelling.

Gaan ze zeiken over die code zeker? Ik heb écht geen zin om te bellen daarover.
Kan me niet voorstellen dat het over die code gaat.

Mij hadden ze ook eens gemaild, dat ik moest bellen over mijn gegevens. Toen ging het over mijn adres, had namelijk eerst altijd een ander adres opgegeven.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152712402
Volgens mij is mijn pakketje zoek. :') Al 4 dagen onderweg maar untraceable.
  maandag 18 mei 2015 @ 19:42:39 #213
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_152723612
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hm. Gister een bestelling geplaatst, met de gratis verzenden kortingscode. Ik krijg geen nieuwsbrief meer, de code heb ik online gevonden.

Vandaag een mail van H&M dat ik ze moet bellen omdat ze vragen over mijn gegevens hebben :') Bel ik niet, dan annuleren ze de bestelling.

Gaan ze zeiken over die code zeker? Ik heb écht geen zin om te bellen daarover.
En heb je al gebeld? :P
Ze zijn echt dramatisch geworden met die codes... Ik had wat codes geprobeerd via internet, die die dus allemaal niet pakte omdat het persoonlijke codes waren.
Vervolgens had ik me aangemeld voor de nieuwsbrief op m'n andere e-mailadres :') en die gebruikt, maar blijkbaar blokkeert ie na een paar pogingen. Dus ik gebeld, zei ze dus dat je niet die codes gebruiken mag, dat het persoonlijke codes waren en dat die dus niet geaccepteerd worden als ze niet voor jou bedoelt zijn. Heeft zij maar mijn 'eigen' code ingevoerd en alsnog dus die korting eraf gehaald, gelukkig :P



Deze top van de H&M Conscious lijn ermee besteld, ben helemaal in love ermee O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_152727540
Niet gebeld, gemaild :+ Geen zin om met m'n mobiel een 0900 nummer te bellen. Ik heb al mijn gegevens nagekeken, alles klopt. Ben benieuwd. En anders laten ze het maar :6
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_152785081
Mail terug. Het kan niet worden afgehandeld over de mail :') Als tegenprestatie hebben ze MIJ gebeld. En die oproep heb ik kennelijk gemist, want ik ben op mijn werk.

Ik heb de klantcontact-enquete ingevuld en daarna zelf m'n bestelling geannuleerd.
Ga toch fietsen zeg :6

:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_152785607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:48 schreef Syrena het volgende:
Mail terug. Het kan niet worden afgehandeld over de mail :') Als tegenprestatie hebben ze MIJ gebeld. En die oproep heb ik kennelijk gemist, want ik ben op mijn werk.

Ik heb de klantcontact-enquete ingevuld en daarna zelf m'n bestelling geannuleerd.
Ga toch fietsen zeg :6

:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje kansloos ja. :') Ik had per ongeluk mijn naam gewijzigd in hun systeem ipv het afleveradres, kreeg dezelfde dreigende mail. Ik denk ik bel maar eventjes, sta ik 6 min in de wachtrij om in gebrekkig Nederlands streng toegesproken te worden dat dit niet nogmaals mag gebeuren. :') Ze vroeg om mijn gegevens en vervolgens was er niets aan de hand en is ie goedgekeurd. Vage zooi.

Maar H&M mag sowieso wel eens opschieten met het verbeteren van hun online bestelproces. Waarom moet je alsnog een week of wat wachten tot je bestelling eindelijk bij elkaar is geraapt en onderweg is.
pi_152786079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:10 schreef Crientj het volgende:

[..]

Maar H&M mag sowieso wel eens opschieten met het verbeteren van hun online bestelproces. Waarom moet je alsnog een week of wat wachten tot je bestelling eindelijk bij elkaar is geraapt en onderweg is.
Precies! Ze kunnen nog heel wat leren van bv Zara. Ongelooflijk eigenlijk he, dat dat allemaal zo lang moet duren.
Met een meidenkwartet
pi_152787090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:30 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Precies! Ze kunnen nog heel wat leren van bv Zara. Ongelooflijk eigenlijk he, dat dat allemaal zo lang moet duren.
Cos is van h&m en daar duurt het 3-4 dagen voor je het in huis hebt. Gaat ook een stuk sneller.
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:07:30 #219
16715 Mylene
*schatje*
  zaterdag 23 mei 2015 @ 16:38:59 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152884338
OMG ik heb deze gekocht:

De Shaping Skinny Regular Jeans. I have one fine ass in it O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_152888404
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
OMG ik heb deze gekocht:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/4FT_0668_008R.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3327]&set=key[height],value[3891]&set=key[x],value[926]&set=key[y],value[883]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
De Shaping Skinny Regular Jeans. I have one fine ass in it O+
In dat plaatje is geen ass te zien, dus als t meer is dan dat: ^O^
pi_152927708
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
OMG ik heb deze gekocht:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/4FT_0668_008R.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3327]&set=key[height],value[3891]&set=key[x],value[926]&set=key[y],value[883]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
De Shaping Skinny Regular Jeans. I have one fine ass in it O+
die meid op de foto krijgt heeft ofwel zelf een platte kont of de broek zorgt ervoor dat haar kont zo plat als een dubbeltje is. Ik hoop voor jou dat het eerste het geval is.
pi_152928175
1304 werkt trouwens weer ;)
pi_154495361
Klopt het dat er nu geen enkele kortingscode werkt? Ik weiger verzendkosten te betalen op sale items die minder kosten dan de verzendkosten :')
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 08:47:21 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154506746
Ik heb 4 broeken aangeschaft bij H&M. Tientje per stuk. Super kwaliteit. Paar jaar geleden kocht ik deze ook al. Straight regular jeans. Eerst was ik sceptisch over de kwaliteit i.v.m. de prijs. Nu blijkt dat de levensduur van deze broeken met gemak de levensduur van mijn PME's en G-star's overstijgt.

Hoe bizar is dat, broeken van een tientje die broeken van 80 tot 110 euro gewoon overleven? :)

Enige punt van zorg voor mij is, wat is er bekend over kinderhandjes bij H&M? Want de verkoopprijs van 10 euro bezorgt mij een nare gedachte dat hier weleens kinderhanden aan hebben gezeten..

Iemand enig idee? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')