Volledig overheerst worden tijdens het vrijen heeft alleen geen reet met gewicht te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef daan0071 het volgende:
Sommige vrouwen vonden gewichtsdruk juist heel fijn. Volgens mij vinden die vrouwen het heerlijk om volledig overheerst te worden tijdens het vrijen ...
Ja, alle vrouwen vinden dat fijn. Het liefst heeft elke vrouw dat je tijdens het neuken als een zak meel op hun gaat liggen zodat ze zichzelf lekker in met matras gedrukt voelen worden. Dus ook liever neuken op een zacht matras, dat versterkt het gevoel, vinden ze allemaal lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef daan0071 het volgende:
Sommige vrouwen vonden gewichtsdruk juist heel fijn. Volgens mij vinden die vrouwen het heerlijk om volledig overheerst te worden tijdens het vrijen ...
Sommige vrouwen zullen dat vast heerlijk vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:31 schreef daan0071 het volgende:
Jawel, sommige vrouwen hebben mij gezegd dat ze het heerlijk vinden om het volle gewicht van de man te voelen.
Je zegt vonden, maar volgens mij heeft er nog nooit een vrouw seks met jou gehad, tenzij je ervoor betaalde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef daan0071 het volgende:
Kind wat leuk voor je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:31 schreef daan0071 het volgende:
Jawel, sommige vrouwen hebben mij gezegd dat ze het heerlijk vinden om het volle gewicht van de man te voelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn mannen die het prettig vinden als je hun balzak aan hun been vastniet.
Deze denigrerende houding.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn mannen die het prettig vinden als je hun balzak aan hun been vastniet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat we lui zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef daan0071 het volgende:
En waarom liggen de meeste vrouwen het liefst onder?
Of veel vrouwen willen gewoon oprecht niet 'zeer graag geplet worden'? Dat al bedacht?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef daan0071 het volgende:
Het is blijkbaar een taboe voor de meeste vrouwen om ervoor uit te komen waarom ze zeer graag geplet worden...
Dat heeft niks met pletten te maken, als je onderop ligt word je niet geplet door je partner omdat die op zijn armen steunt en dus niet met z'n volle gewicht op jou leunt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef daan0071 het volgende:
En waarom liggen de meeste vrouwen het liefst onder?
Niet per se, ik kom makkelijker klaar als ik bovenaan ben en vind het zelfs heerlijker. Verder maakt het ook niet veel uit wie boven of onder ligt, het is een "samenspel".quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef daan0071 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef daan0071 het volgende:
Het is blijkbaar een taboe voor de meeste vrouwen om ervoor uit te komen waarom ze zeer graag geplet worden...
Nee hoor, we hebben het al druk genoeg met al dat bezoekquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:18 schreef daan0071 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |