Is Chai ook mocro?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haar vent was Nederlands, dus het moet toch bijna wel?
Het probleem is niet dat ze in slaap vallen, dat gun ik ze wel, is natuurlijk een energieverbruikende bezigheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef geluksuil het volgende:
vraag 10 fokkers om je te neuken kunnen ze allemaal na elkaar in slaap vallen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef -Buttercup het volgende:
Terechte klacht. Verder zijn alle reacties van fok!kers ook echt klachtwaardig, want zielige jankmannetjes die áltijd zeiken op vrouwen maar verder nog geen komma kunnen incasseren als het over mannen gaat.
Zielige jankmannetjes zijn geen echte kerelsquote:
Sowieso dat hele jongens tegen de meisjes, wat kinderachtig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zielige jankmannetjes zijn geen echte kerels
Echte kerels kunnen gewoon normaal doen
Meestal ligt het niet aan het geslacht, maar aan de persoon en zijn/haar karakter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dat hele jongens tegen de meisjes, wat kinderachtig.
Nu ben je de groep wel behoorlijk aan het inkrimpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal ligt het niet aan het geslacht, maar aan de persoon en zijn/haar karakter.
Douchebags passen bij kakhoeren.
Normaal denkende mannen passen bij normaal denkende vrouwen.
Ja het moest even in 2 zinnen passen want ik had geen zin om een heel verhaal te typen en daarmee een discussie uit te lokkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ben je de groep wel behoorlijk aan het inkrimpen.
Hehe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het moest even in 2 zinnen passen want ik had geen zin om een heel verhaal te typen en daarmee een discussie uit te lokken
Discussies met zielige jankmannetjes die het leven niet snappenquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ja nee, dat willen we nu ook weer niet.
Nogal éénzijdig inderdaad. Gaat toch alleen maar over hoe kut vrouwen wel niet zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Discussies met zielige jankmannetjes die het leven niet snappen
Denken dat het leven te snappen valtquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
Discussies met zielige jankmannetjes die het leven niet snappen
Nja, toegegeven.. Veel vrouwen zijn ook gewoon kutquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nogal éénzijdig inderdaad. Gaat toch alleen maar over hoe kut vrouwen wel niet zijn.
Gewoon je leven leven zonder gezeik en moeilijkdoenerij jatogquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Denken dat het leven te snappen valt
Het is inderdaad onzin om dat aan een geslacht toe te schrijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, toegegeven.. Veel vrouwen zijn ook gewoon kut
Maar minstens even zoveel mannen
Das Leben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Denken dat het leven te snappen valt
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is inderdaad onzin om dat aan een geslacht toe te schrijven.
Dan beter gewoon helemaal niks dan faken.quote:
Idd houd dan je bek en wees een plank.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan beter gewoon helemaal niks dan faken.
Nou ja, ze doen het zodat de man zich niet als een halfgare buffel voelt, dus eigenlijk is dat het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
Idd houd dan je bek en wees een plank.
Vrouwen zijn soms zo egoïstisch.
Lekker buffelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze doen het zodat de man zich niet als een halfgare buffel voelt, dus eigenlijk is dat het tegenovergestelde.
"Participatiesamenleving."quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
Lekker buffelen.
Maar vrouwen kunnen ook gewoon hun heupen bewegen en zulks of dingen zoals harder/zachter roepen.
Hartstikke normaal onder vrouwen, hoor. En de meeste mannen kunnen het niet eens van een echt orgasme onderscheidenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hartstikke normaal onder vrouwen, hoor. En de meeste mannen kunnen het niet eens van een echt orgasme onderscheidenHoe sneu is dat?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is inderdaad onzin om dat aan een geslacht toe te schrijven.
Dit is anders. Het is gewoon een feit dat veel mannen niet weten hoe een vrouwelijk orgasme werkt, veel vrouwen weten dat zelf niet eensquote:
Dat hoor ik voor het eerst. Kom ik aan met mijn 'blijven stimuleren tot het orgasme er is'.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is anders. Het is gewoon een feit dat veel mannen niet weten hoe een vrouwelijk orgasme werkt, veel vrouwen weten dat zelf niet eens
Mannen faken ook heel de tijd hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hartstikke normaal onder vrouwen, hoor. En de meeste mannen kunnen het niet eens van een echt orgasme onderscheidenHoe sneu is dat?
Werkt ook niet altijd. Als je dan net niet 'goed zit' en zij durft d'r bek niet open te trekken komt er geen orgasme en laat zij je maar gewoon je gang gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hoor ik voor het eerst. Kom ik aan met mijn 'blijven stimuleren tot het orgasme er is'.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
Mannen faken ook heel de tijd hoor!
Ik weet niet met wat voor passieve scharminkels jij de nobele sport beoefent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werkt ook niet altijd. Als je dan net niet 'goed zit' en zij durft d'r bek niet open te trekken komt er geen orgasme en laat zij je maar gewoon je gang gaan.
Communiceren en op elkaar inspelen
Ook niet waarquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:59 schreef smitjew het volgende:
Vrouwen zijn nooit tevreden komt het eigenlijk op neer.
De nobele sport beoefen ik niet met vrouwen, maar ik weet dat er genoeg zijn die gewoon niks zeggen als ze het niet lekker vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 03:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor passieve scharminkels jij de nobele sport beoefent.
Sommigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 04:00 schreef smitjew het volgende:
Vraagje tussendoor vrouwen .
Zijn mooie mannen slecht in bed ?
Je hebt een stel preutse vriendinnen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 04:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
De nobele sport beoefen ik niet met vrouwen, maar ik weet dat er genoeg zijn die gewoon niks zeggen als ze het niet lekker vinden
Ik ken mijn soortquote:Op donderdag 19 juni 2014 04:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt een stel preutse vriendinnen?
En dat los je op 1 manier op, laten zeiken en gewoon eigen ding doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:59 schreef smitjew het volgende:
Vrouwen zijn nooit tevreden komt het eigenlijk op neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |