Had, begrijp er niets van. Nu naar 2 uur nog maar 2 matchesquote:
Dat klinkt bekend. Voordat ik resette had ik ook vaker een match dan nu. Die update heeft tinder geen goed gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had, begrijp er niets van. Nu naar 2 uur nog maar 2 matchesVorige reset stroomden ze direct binnen. Zelfde foto's
Geen matches meer, liep continu vast. Nu reset, alles eraf. Het vastlopen is niet meer gebeurd maar matches willen nietquote:
Omdat hij continu vastliep, berichten niet of nauwelijks aan kwamen en matches niet aangekondigd werden en in het niets verdwenen.quote:
Nee jij bent interessantquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Och mijn hemel. Een gesprek over het weer... meh geen zin in, next!
Hoe begin jij een gesprek?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou beter dan dat als gespreksopener.
Ik overdrijf een beetje, maar hij ging er maar over door en pfff.quote:
Nee heb het niet over het weer gehad. Wel over m'n haarquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar hij ging er maar over door en pfff.
Jij bent het niet toevallig he?
Ook een leuk onderwerp.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb het niet over het weer gehad. Wel over m'n haar
Mehquote:
quote:
Rawr.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou dan eerder zeggen. Crewbash. Tot vanavond
Waarom wil je dat lezen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef LesMiserables het volgende:
Ik dacht dat ik hier moest zijn om mensen te zien opscheppen over hoeveel tinder-kut ze krijgen. Ben beetje teleurgesteld ...
Je krijgt eerst degene die jou geliked hebben jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Klopt het nou eigenlijk dat je als eerst gematched wordt aan mensen die jou al geliked hebben, tot je daar doorheen bent en dan zelf de eerste bent die mensen liked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |