Ze komt over als 13...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze afgestudeerd is dus ze zal wel rond de 21 zijn.
Goede leeftijd voor je Fax?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo moeilijk met leeftijden
niet jaloers zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]![]()
Weer wat extra gemeen. We willen haar gelul allebei niet aanhoren.
Na wat sherlocken is ze 28 of 19quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komt over als 13...
Ach ik ben niet zo moeilijk met leeftijden. Hoe oud was jij ook alweer?
Is jurrgirl zo oud?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Na wat sherlocken is ze 28 of 19Maar ze lijkt idd 13
Ik zeg volwassen met een mentale retardatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Is jurrgirl zo oud?Ik zeg hooguit 14.
Je geeft geen antwoordquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Na wat sherlocken is ze 28 of 19Maar ze lijkt idd 13
28 lijkt me niet reëel. Dan spreek je tich niet meer van 'jongens?' Oké, met een mentale retardatie kan het misschien, maar dat is wel een minieme kans.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zeg volwassen met een mentale retardatie.
41, moeder van 3 kinderen. Fulltime huis mama.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben![]()
Waarom wil je dat niet zeggen?
Serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
41, moeder van 3 kinderen. Fulltime huis mama.
Als dat je niet uitmaakt DM dan. *wink wink*
Ja, ik weet niet, het is ongetwijfeld fantastisch om je zo rijk te rekenen, een roze wolk onder je reet geparkeerd te hebben en al te soppen bij een appje, maar misschien zou je dat laatste eerst eens even moeten doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben ik weer!
Weten jullie die ene jongen waar ik het over had en een beetje over twijfelde?
Inmiddels praten we op whatsapp, hij had heel netjes en voorzichtig mijn tel gevraagd. Het gaat zo goed!!! we hebben zoveel gemeen, hij appt me gewoon de hele dag door, letterlijk. Hij stelt zeer veel geinteresseerde vragen, vertelt veel persoonliijke dingen over zichzelf en zijn fam, wilt alles over mij weten en is gewoon heel begripvol. Verder vraagt hij wat ik op een dag ga doen en en wenst me succes etc en vraagt weer hoe het gaat. Hoewel we nog niet een date hebben, lijken we nu al in een relatie te zitten.
Oh oké. Maar te oud voor jou dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat was niet de indruk die ik kreeg
Niet persequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh oké. Maar te oud voor jou dus?
Ik ben fulltime huis mama dus die van mij zijn goed opgevoed. Ik kan ze natuurlijk ook naar hun vaders brengen wanneer je langskomtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet perseMaar ik ben bang voor kinderen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben fulltime huis mama dus die van mij zijn goed opgevoed. Ik kan ze natuurlijk ook naar hun vaders brengen wanneer je langskomt
Ik vind je wel een lekker snoepje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |