abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141247289
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_141247294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, aapieannie, ik lees nu pas van het ongeluk :o Heftig! En wat een belachelijke reactie van je werk! Heb je daar inmiddels al contact over gehad? Edit: Ah, ik lees dat de operatie in ieder geval goed is gegaan, fijn.

Klaproos, wat tof, een recreatiehuisje kopen O+ Waar ergens? Hoe was de bezichtiging?

Leuke vaderdagen* allemaal :Y En dat boek wil ik ook hebben!
* dat meervoud kan best, toch? :+

Ohhhh, Limone! Dat vingerverfvingerafdrukwerkje is fantastisch leuk *;

Franny, wat een schattig ringetje O+
TAP, benieuwd hoe het cosleepen gaat :)
Naamarmbandjes vind ik zo schattig om die (vaak) mollige polsjes/armpjes heen O+

Nikki, fijn dat werken weer bevalt :)

Ach aapie, wat sneu voor je meisje ook. Wel fijn dat jullie zoveel steun krijgen uit de omgeving.

Skip, succes met de plakbaby ;)

Ow, en Dot, ik ben benieuwd of de omgekeerde fokwet ook werkt :+
Aaaw Coco! Positiviteitspost. O+ Met je lekkere omnomtom :9

Succes met de verhuizing: 2x zoveel kinderen, 2x zoveel ruimte. ;)

Lily! wat is ze mooi gestyled! En mooi van zichzelf natuurlijk ook! ;) Volgens mij lijkt zij best wel op haar broer, toch? Weet ik van het lurken. :@

Dot, misschien kan je het op zijn eigen kamer slapen testen? :+ Hij is zo weer teruggehaald natuurlijk.

Praat met je vriend, JJ, waarschijnlijk vindt hij dat hij al heel veel doet.. Even verwachtingen levelen kan al heel veel doen!

Ja Burd, die dromen waren echt zo gek en verwarrend. ik wijtte het aan het licht slapen. Helemaal kapot gedroomd was ik dan de volgende ochtend. Nu minder last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 18-06-2014 21:30:32 ]
pi_141261030
Dromen waren heel heftig maar dat begint af te nemen. Je dromen klinken zo vooral erg grappig, Burdie! :D .

Ik ben vandaag een paar uurtjes alleen op pad geweest voor een bruiloft + receptie van een collega. En daar heb ik met een paar andere collega's even flink over werk kunnen praten. Dat heeft me goed gedaan. Ook dat ze me missen en me graag op de hoogte houden en mijn mening willen horen over dingen. O+ .

Leuk van je verhuizing Coco!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:04:27 #4
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141262306
Hihi, dromen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:07:09 #5
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_141262453
Ik zag hier veel blije kindjes voorbij komen!

Hier een meisje dat lekker in haar velletje zit (afgezien van haar 12 weken sprong vandaag)! Ze heeft nu een boog boven de box waar flink tegenaan wordt gemept, probeert ze dingen te pakken die we voor haar houden, doet ze geluidjes na die wij maken (ugh, aaah, oeee, ehhh) en is ze heel erg lacherig O+

En werken.. Ik mag maandag weer aan de slag :X ook eventjes over andere dingetjes praten dan mijn meiske!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:36:01 #6
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141264202
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141264479
Franny dank voor het delen van je beauty regime. Soms heb ik het idee dat Jaap meer smeersels heeft dan ik: sudo voor billen, wolvet voor liezen, hormoonzalfje voor eczeem, weleda gezichtscrème en/of bepanthen voor tussendoor. :') cetamadinges creme moet ik idd eens gaan halen.

Burd, x-nay on the sex dreams btw.
Babyzwemmen wil ik ook gaan doen, maar doe even rustig gelet op eczeem, en ws pas na de zomervakantie als Sjaak lekker op school zit. *O*

Werk... :{w vond t wel prima thuis. Maar helaas. Betaalt de rekeningen niet! Gezellig ook, 2e week dat ik er was reorganisatie aangekondigd. 130 man er uit. (Rara waar werk ik...)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141266357
Rijst wat heerlijk dat het zo goed gaat met je meisje. :) En volgende week weer werken komt vast goed hoor. Nu nog even extra genieten met je meisje. :*

Skips wat is M toch leuk! O+

Momo wat ruk van je werk. :*

Mijn man gaat vrijdag voor het eerst een hele dag alleen met de kindjes zijn en hij vindt het best spannend. Vrijdag is zijn vrije dag, dus hij zal er toch aan moeten wennen om ze op die dag alledrie te hebben. En L. moet gewoon netjes op tijd gebracht en gehaald worden van school en hij is bang dat hij dan net de baby's moet voeden enz. enz. Een beetje koudwatervrees denk ik. Ik ben echt benieuwd wat ik hier aan ga treffen als ik vrijdagmiddag thuiskom. :X
pi_141267012
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets? :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141268501
Komt vast goed Nikki!

Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.

Skips, wat is ze leuk O+. Ze lijkt zo op je!

Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...

Mijn baby heeft haar eerste boventand door! :o
Home is where the O+ is...
pi_141274045
Ineens Cwen? Of heeft ze er wel last van gehad? Hier is het tweede ondertandje door en dat was een stuk minder dramatisch dan de eerste!

Ach miniskipje! Mijn M. kan ook precies zo kijken. :D O+

Klinkt goed, Franny! Weer even een stukje van je oude leven herpakken.
pi_141276134
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:
Komt vast goed Nikki!

Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.

Skips, wat is ze leuk O+. Ze lijkt zo op je!

Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...

Mijn baby heeft haar eerste boventand door! :o
Wow nog meer tanden.

En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden :X ;) :D :')
pi_141277566
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets? :D .
Zoiets zou het zomaar kunnen zijn ja. :D Nouja, zolang de kindjes het fijn hebben maakt het me verer niet zoveel uit wat er met mijn huis gebeurt die dag, die rommel ruim ik wel weer op als ik thuiskom. :')
pi_141278189
M O+

Ellie met boventandje!

Haha gekke dromen :D Loj, hopelijk geen voorspellende droom!

Hier vannacht een goede nacht gehad! M sliep van 00.10 tot 5.12 ( :P ) !!!! Gewoon 5 uur geslapen, wauwie! Hij zal wel moe zijn van het ontwikkelen. Kruipen gaat ineens heel goed en gisteren zat hij in de box ineens op z'n knietjes en probeerde hij te gaan staan, dat laatste lukte nog niet maar :o Box maar vast omlaag gezet.
pi_141278254
Ja Mabawa, daar zou ik ook moe van zijn. Woei! *O*
pi_141278503
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:

SPOILER
O+
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:07:44 #17
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141279232
Thanks all! O+

--

Oh Nikki, het komt vast goed! Er komt vast wel een of ander instinct los ofzo en dan lukt het.

Of hebben mannen dat niet en ratel ik nu onzin? :@

Hoe dan ook: komt goed!

--

Ohhhh SnEllie met een boventandjes!

Verder nog altijd een :* voor je nachten Cwen..

--

Hihi M.axim gaat ook ineens op warpspeed! O+ En 5 uur. Wat heerlijk kan dat zijn hè?

Ik kreeg er hier bij M.aud voor het eerst een soort droomvoeding in gisteravond. Ze sliep vervolgens van 23.30 tot 04.15. Ook bijna 5 uur. Maar ohhhh, ploftetten! :X

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 19-06-2014 10:24:57 ]
pi_141279853
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:

[..]

Wow nog meer tanden.

En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden :X ;) :D :')
_O- Sorry, denk ik... _O-

Uhm ja, tandje gaat niet zonder slag of stoot, zeg maar... Het was vannacht 05.00 uur + paracetamol voor ze langer dan 3 kwartier sliep :O.

Wauw, Mabawa, wat gaat 'ie hard!

Skip, lekker!
pi_141280261
Mabawa en Skippy wat lekker (bijna) 5 uur slaap
En bijna gaan staan Mabawa wat snel!

Ellie een boventandje!

Nikki gaat vast goed komen vrijdag!

Dromen heb ik na m'n bevalling gelukkig geen last meet van gehad (tijdens m'n zwangerschap wel, was daar ook wel klaar mee toen)

Rijst wat fijn dat ze zo lekker in haar vel zit! En succes met werken volgende week

Hier ook een over het algemeen vrolijkerd. Lekker overal aan het staan en kan zich momenteel heerlijk zelf vermaken met speelgoed (als grote broer niet in de weg loopt om ALLES af te pakken waar ze mee aan het spelen is :{ wordt daar momenteel wel een beetje simpel van maja ook dat zal vast een fase zijn)

En ik denk ook dat we het mysterie van het absoluut niet willen tandenpoetsen hebben opgelost.. Zijn ineens drie tanden tegelijk doorgekomen en tandje 8 staat ook op doorbreken. En het minder goede eten zou daar misschien ook wel mee te maken kunnen hebben, al wijt ik dat ook wel aan de warmte van afgelopen tijd en is gelukkig ook al weer goed
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:00:18 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_141280363
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos :o. Al komt er wel wat aan hoor ;)
pi_141280386
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos :o. Al komt er wel wat aan hoor ;)
+1
pi_141280388
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het zit er vast wel ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:04:07 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141281835
Oh ja, tandenpoetsen :o Hoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini? :+
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:05:57 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141281873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Oh ja, tandenpoetsen :o Hoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini? :+
Net als bij jezelf, maar dan met een kleinere tandenborstel en kindertandpasta :+.
KuikenGuppy
pi_141283670
Geen idee, ik vergeet het steeds. Het helpt ook niet dat ik haar tandenborstel (die ik nooit heb gebruikt) gister kapot gemaakt heb. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')