Aaaw Coco! Positiviteitspost.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jee, aapieannie, ik lees nu pas van het ongelukHeftig! En wat een belachelijke reactie van je werk! Heb je daar inmiddels al contact over gehad? Edit: Ah, ik lees dat de operatie in ieder geval goed is gegaan, fijn.
Klaproos, wat tof, een recreatiehuisje kopenWaar ergens? Hoe was de bezichtiging?
Leuke vaderdagen* allemaalEn dat boek wil ik ook hebben!
* dat meervoud kan best, toch?
Ohhhh, Limone! Dat vingerverfvingerafdrukwerkje is fantastisch leuk![]()
Franny, wat een schattig ringetje
TAP, benieuwd hoe het cosleepen gaat
Naamarmbandjes vind ik zo schattig om die (vaak) mollige polsjes/armpjes heen
Nikki, fijn dat werken weer bevalt
Ach aapie, wat sneu voor je meisje ook. Wel fijn dat jullie zoveel steun krijgen uit de omgeving.
Skip, succes met de plakbaby
Ow, en Dot, ik ben benieuwd of de omgekeerde fokwet ook werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow nog meer tanden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Cwen het volgende:
Komt vast goed Nikki!
Franny, lekker hè, even eruit. Ik vind het prettig thuis, maar ik merk aan mezelf dat ik nu toch echt de uitdaging wel begin te missen. Maar ja, da's alleen maar een goed teken in mijn geval.
Skips, wat is ze leuk. Ze lijkt zo op je!
Burd, gekke dromen zijn geinig! Ik herken het niet, heb ze niet. Volgens mij slaap ik niet lang/diep genoeg daarvoor...
Mijn baby heeft haar eerste boventand door!
Zoiets zou het zomaar kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:21 schreef Franny_G het volgende:
Ontploft huis, vrolijke kindjes, beetje gestresste man met verfomfaaide kleren... Zoiets?.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh ja, kindjes showen! M. wilde laten zien dat ze d'r mond leeg gegeten had:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:
[..]
Wow nog meer tanden.
En over dromen gesproken... Je hebt me vannacht al achterna gezeten met een hakbijl... Je wou me vermoorden![]()
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos. Al komt er wel wat aan hoor
Het zit er vast welquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die baby's met tandjes. De mijnese is nogsteeds tandloos. Al komt er wel wat aan hoor
Net als bij jezelf, maar dan met een kleinere tandenborstel en kindertandpastaquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef GotC het volgende:
Oh ja, tandenpoetsenHoe doe je dat in hemelsnaam bij een mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |