Ik klaag niemand aan. Alleen houdt men er bij de strafmaat wel rekening mee, met dit soort aandacht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:18 schreef Globali het volgende:
[..]
FOK kan je hier niet op aanklagen. Daar mag je nieuws plaatsen dat al bestaat en daar kun je op reageren.
Ik neem aan dat je volwassen bent? Er is een verschil tussen een vervelende vent in een kroeg op zijn bek slaan op een onschuldige vrouw keihard van achteren onderuit te schoppen. Al zou dat laatste bij een man ook erg laf zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, je kan het niet uitleggen omdat er geen verschil is.
Oh, ik voel me zeer zeker verheven boven die onderbuikdoodschietprimaten hoor. Geen enkele moeite mee dat te erkennen. Graag, zelfs.quote:
Zoals gezegd, graag zelfs.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging van mijn punt.
Wat ironisch is, want daardoor snijden de mensen die hem willen ophangen aan de hoogste boom zichzelf in de vingers. Doordat zij losgaan op inet krijgt hij een lichtere straf.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik klaag niemand aan. Alleen houdt men er bij de strafmaat wel rekening mee, met dit soort aandacht.
Dat zal best. En terecht denk ik. Die jongen loopt hierdoor al enorme schade op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik klaag niemand aan. Alleen houdt men er bij de strafmaat wel rekening mee, met dit soort aandacht.
Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat ironisch is, want daardoor snijden de mensen die hem willen ophangen aan de hoogste boom zichzelf in de vingers. Doordat zij losgaan op inet krijgt hij een lichtere straf.
Das dus écht onzin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:22 schreef Manke het volgende:
De politie doet nu ook alleen maar wat omdat het in de media is gekomen.
Ik ben volwassen, ja. Dit in tegenstelling tot de personen in het filmpje, dat zijn namelijk pubers. Verder, dat enorme verschil zie ik niet zo, ik vind het namelijk allemaal nogal onwenselijk gedrag, welke situatie dan het meest onwenselijk is zal me persoonlijk aan m'n reet roesten..quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je volwassen bent? Er is een verschil tussen een vervelende vent in een kroeg op zijn bek slaan op een onschuldige vrouw keihard van achteren onderuit te schoppen. Al zou dat laatste bij een man ook erg laf zijn.
Omdat zo'n filmpje op internet komt. Als dit meisje aangifte had of heeft gedaan doet men ook zeker wat. Maar dit filmpje zegt wel alles.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:22 schreef Manke het volgende:
De politie doet nu ook alleen maar wat omdat het in de media is gekomen.
Ik zie het verschil tussen onwenselijk en volkomen laf en strafbaar. Maar dat weet je nu wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben volwassen, ja. Dit in tegenstelling tot de personen in het filmpje, dat zijn namelijk pubers. Verder, dat enorme verschil zie ik niet zo, ik vind het namelijk allemaal nogal onwenselijk gedrag, welke situatie dan het meest onwenselijk is zal me persoonlijk aan m'n reet roesten..
Het is beide strafbaar en onwenselijk. Of iets laf is of niet is dermate subjectief dat ik me daar niet mee bezig ga houden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen onwenselijk en volkomen laf en strafbaar. Maar dat weet je nu wel.
Nee. Iets is onwenselijk of strafbaar. En strafbaar is altijd onwenselijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het is beide strafbaar en onwenselijk. Of iets laf is of niet is dermate subjectief dat ik me daar niet mee bezig ga houden.
Watquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Iets is onwenselijk of strafbaar. En strafbaar is altijd onwenselijk.
Nee, wat hij bedoeld is dit:quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
WatOnwenselijk gedrag kan niet strafbaar zijn volgens jou? Maar strafbaar gedrag is altijd onwenselijk? Eh??
Dan moet 'ie dat opschrijven. Verder schetst hij 2 situaties, waarbij hij kennelijk van mening is dat de ene situatie strafbaar is, en de ander onwenselijk. Terwijl beide situaties dat zijn. Dus wellicht mis ik zijn punt een beetje, maar ik denk eigenlijk dat het probleem niet aan mijn kant van de lijn zit..quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, wat hij bedoeld is dit:
Strafbaar gedrag is per definitie onwenselijk, maar onwenselijk gedrag is niet per definitie strafbaar.
In de categorie een poedel is een hond, maar een hond is geen poedel.
Is stoer jongu....quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:33 schreef Navida het volgende:
Hoe zou dat filmpje op Internet zijn gekomen?
Backstab van een van z'n maatjes?
Hoe denk je, zo'n filmpje gaat als een lopend vuurtje door de school.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:33 schreef Navida het volgende:
Hoe zou dat filmpje op Internet zijn gekomen?
Backstab van een van z'n maatjes?
Hij schreef dat ook, anders had ik het zelf ook niet begrepen (als ik het kan begrijpen, moet dat jou toch ook wel lukken).quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan moet 'ie dat opschrijven. Verder schetst hij 2 situaties, waarbij hij kennelijk van mening is dat de ene situatie strafbaar is, en de ander onwenselijk. Terwijl beide situaties dat zijn. Dus wellicht mis ik zijn punt een beetje, maar ik denk eigenlijk dat het probleem niet aan mijn kant van de lijn zit..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef Richestorags het volgende:
Deze wannabe naffer moet een flinke lijfstraf krijgen. Als hij denkt dat hij stoer kan doen als sterkere partij, laat hem dan maar vechten in de ring tegenover een kickbokser van een jaar of 16. Kijken of die dan nog zo stoer is.
Psst, heethoofden, lees het hele topic (plus deel 1) eens door voor de aardigheid, en dan met name mijn discussiepunten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef richolio het volgende:
Ik zal hem is even op zijn muil schoppen. Hier kan ik dus écht boos om worden, terwijl ik toch op zich wel een rustige jongen ben.. Sneu zeg, laf.
Neequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Psst, heethoofden, lees het hele topic (plus deel 1) eens door voor de aardigheid, en dan met name mijn discussiepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Zoek dat dan zelf maar uit, ik ga het niet voor jou samenvatten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeWaar is discussie over mogelijk?
Jouw discussiepunten zijn met name dat dit vroeger ook gebeurde. Als dit vroeger was gebeurd, had ik dezelfde mening erover gehadquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Psst, heethoofden, lees het hele topic (plus deel 1) eens door voor de aardigheid, en dan met name mijn discussiepunten.
Oh nee laat maar dan, dan heb ik er geen zin inquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zoek dat dan zelf maar uit, ik ga het niet voor jou samenvatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |