Laat maar zien waar ik dat doe. Toe maar, quote het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder een grote fout gemaakt om je toch uit te poepen. Ja het niveau is inderdaad hoog hier, beetje criminelen verdedigen.
Zeg me alsjeblieft dat 1985 niet echt je geboortejaar isquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder een grote fout gemaakt om je toch uit te poepen. Ja het niveau is inderdaad hoog hier, beetje criminelen verdedigen.
Idd. Zo'n raptor1985 schiet nog een keer door een deur van een discotheek heen omdat ie vind dat ie z'n recht mag halen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef Messina het volgende:
Als ik zo de posts hier doorneem, kunnen we half het forum wel opsluiten. Veel gevaarlijker dan dat zielige kutjong uit het filmpje.
Boete? Geld naar het slachtoffer!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:49 schreef Manke het volgende:
Hopelijk krijgen z'n ouders een fikse boete, dat is de enige manier om ze hem te laten aanpakken.
Dom figuur.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
KIJK eerst ff of er al een topic is...!
Gewoon een goed gesprek onder 4 ogen dat beloof ik je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hier, nog zo'n held. Feitelijk een blanke eerwraak verdachte in de dop..
Is johannes sterkquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop oprecht dat Johannes_Vermeer deze knul een flinke oorwassing geeft.
nog beterquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:52 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Boete? Geld naar het slachtoffer!!
Als je het gewoon anders ziet ....prima.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom is dit anders?
[..]
Jij wil beweren dat peer pressure iets is van de afgelopen jaren? Echt??
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef DonJames het volgende:
Ik denk er trouwens over om naar Noord-Irak te verhuizen. De sharia wordt me hier iets te heftig geinterpreteerd
Nee. Want ik ben altijd rechtlijnig geweest over bepaalde zaken. Het zal toen vast voorgekomen zijn. Niet in de mate van nu. En niet op deze manier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die groepsdruk die je beschrijft is even sterk als vroeger. Misschien is je perceptie veranderd omdat je ouder (en daardoor wijzer) bent geworden, heb je daar al eens bij stil gestaan?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef DonJames het volgende:
Ik denk er trouwens over om naar Noord-Irak te verhuizen. De sharia wordt me hier iets te heftig geinterpreteerd
Gezien de media-aandacht zal hij wel een forse schadevergoeding krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
Hij zit nu vast dat is een goed begin. Maar denk niet dat hij er mee weg komt aangezien mensen zijn adres nu weten.
Als mensen het verschil niet willen zien tussen een normale matpartij of een duidelijk kleiner meisje keihard neerschoppen........van achter......en dan nog verder gaan.........quote:
Nee hoor. Men filmde zelf.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Gezien de media-aandacht zal hij wel een forse schadevergoeding krijgen
tuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Gezien de media-aandacht zal hij wel een forse schadevergoeding krijgen
"Vroeger was alles beter" en "mijn mening is feit". Tsja..quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben altijd rechtlijnig geweest over bepaalde zaken. Het zal toen vast voorgekomen zijn. Niet in de mate van nu. En niet op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |