Jep, erg veel knoppencombinaties en het hangt erg af van timing. Nog erger dan bij de vorige UFC games.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:15 schreef Proxzor het volgende:
Dat UFC is nog best lastig en ik speel nog wel op normal
Vreemd. Ik krijg bij FIFA demo namelijk een melding op mijn NL account dat ik geen licentie hebquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb een demo van Jakuza Isshin erop staan uit de Japanse store, die werkt wel op mijn normale NL account.
FIFA demo uit US store?quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vreemd. Ik krijg bij FIFA demo namelijk een melding op mijn NL account dat ik geen licentie heb
Ja en nee ... denk dat het dus komt door het nee gedeeltequote:Op donderdag 19 juni 2014 07:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FIFA demo uit US store?
Heb je je US account als 'primary' ingesteld ?
Denk ik ook, volgens mij kan alleen de primary account spellen/apps delen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja en nee ... denk dat het dus komt door het nee gedeelte
Can I fix this? Door alsnog mijn US account als primairy account in te stellen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk ik ook, volgens mij kan alleen de primary account spellen/apps delen.
Blijven proberen. Ik vond level 6 het moeilijkst van Pawnee. En probeer patronen te vinden. Altijd rustig blijven en als het bijvoorbeeld vaker dat 3 of 4 keer niet lukt gewoon even een andere keer proberen. Overigens vond ik 7 ook wel moeilijk, maar ik heb 8 - 9 -10 daarna in één ruk gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe heb jij die drinkspelletjes gehaald dan? Ik kom bij die trailertrash gast in Pawnee niet verder dan level 7 en heb alleen nog maar die neger in de ghetto onder tafel gezopen.
Omdat dit ook niet mag in het echt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb de review gezien van gamekings en die waren er negatief over. Geen aanrader dus.
[..]
Ik vind ook de stoten op de grond te weinig impact hebben en regelmatig is er ook sprake van een delayed reaction bij een KO-stoot op de grond. Ziet er toch erg amateuristisch uit; klap gehad en dan na 2 seconde: ''Oh ja ik moet knock out zijn.''.
Het stoort me ook dat als iemand KO op de grond valt je er niet nog eens op kan springen om nog een paar stoten te geven.
Voor de rest ziet het er wel leuk uit allemaal.
Yep!quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Can I fix this? Door alsnog mijn US account als primairy account in te stellen?
Je kan zien wanneer je bepaalde digitale game sniet kan spelen, er vershcijnt namelijk een slotje naast de naam in het hoofdmenu van je PS4.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kun je de games niet op andere accounts spelen als je hem niet als primary account instelt? Kan namelijk niet vinden waar ik dit moet doen.
Nu weet je hoe de rest zich voelt als het over FIFA gaatquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:05 schreef Rijst het volgende:
Al dat gedoe met die Accounts
[ afbeelding ]
Precies. Gewoon al je extra accounts die je hebt instellen als Primary, dan heb je nergens last van. Pas als je meerdere PS4's hebt moet je even gaan nadenken wat je met welk account doet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:41 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer je bepaalde digitale game sniet kan spelen, er vershcijnt namelijk een slotje naast de naam in het hoofdmenu van je PS4.
En ja kan gewoon meerder accounts instellen als primary, je stel in dat de PS4 de primary is van die account en niet dat de account de primary is van de PS4... is dat duidelijk?
Bij opties -> PSNsm -> Activate
hoe heet je op psn? Voeg ik je wel toe, heb je iemand om proberen in te halen in trialsquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Probeer mij maar eens te passeren in de leaderboards van Trials
Fifa!quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu weet je hoe de rest zich voelt als het over FIFA gaat
Helemaal geen fan van Batman, Superman of wat voor superhelden dan ook, maar die Batman sticker ziet er toch wel retestrak uit zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga de linker bestellen als de game uit is van Batman.
Kan niet wachtenquote:
V2 vond ik erg leuk om te spelen op de PS3, vooral op de moeilijkste niveau.quote:
Lekker campen met zijn allen..quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:38 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
V2 vond ik erg leuk om te spelen op de PS3, vooral op de moeilijkste niveau.
Multiplayer idem ditto. Maar je moet wel van snipe spellen houden. Bij multiplayer moet je bv. in sommige gevallen een goed plekje vinden en daar een paar minuten liggen voor 1 of 2 kills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |