Zit volgens mij ook al langer in het fut topic dan jou hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je mij nu als een noob behandelen...?
Hoe heette je dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef over_hedge het volgende:
Zit volgens mij ook al langer in het fut topic dan jou hoorAl sinds fifa 11 of zo alleen had toen nog een andere username
Mash_quote:
Ik doelde eigenlijk meer op dat we in het FUT topic newbies behandelen maar ik wist niet dat ik op je e-pen0r stapte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit volgens mij ook al langer in het fut topic dan jou hoorAl sinds fifa 11 of zo alleen had toen nog een andere username
Stapte je niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op dat we in het FUT topic newbies behandelen maar ik wist niet dat ik op je e-pen0r stapte.
Laat me even weten wat je ervan vindt.quote:
Dit zijn alleen mannenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb zelfs al een crew banner gemaakt man:
[ afbeelding ]
Volgens mij is rechts achter een vrouw maar ik zal wel een andere makenquote:
Online ga ik voorlopig me niet aan wagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laat me even weten wat je ervan vindt.Als het online goed werkt en een leuke carreermode heeft dan wil ik hem ook wel halen.
Dibs op die linkse jongen met dat prachtige gebit.quote:
nee toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef over_hedge het volgende:
Enige nadeel nu kan ik alleen op mijn usa account spelen
Heb je het volledige spel gedownload of de demo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef over_hedge het volgende:
Enige nadeel nu kan ik alleen op mijn usa account spelen
Welquote:
Op de PS3 was dat nooitquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WelProbeerde met mijn andere account en had geen toegang. Maar kan ook omdat die nog niet klaar met installeren is. Na het downloaden kan je alvast vechten maar van de rest nog niks.
Denk dat hij inderdaad ook in de EU store moet staanquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Zou ook nog kunnen omdat die in europa officeel nog niet uit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |