SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
Ah fijn, iemand die zich boven de rest verheven voelt en de moraalridder uit komt lopen hangen. Straks is het nog allemaal de schuld van de banken natuurlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel zo. Iemand van 12 in elkaar slaan als 20+ is ook echt debielHij denkt toch ook de man te zijn en dan moet hij ook maar als een man incasseren.
Net alsof ik vroeger nooit klappen heb gehad van een oudere omdat ik irritant was met stappen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel zo. Iemand van 12 in elkaar slaan als 20+ is ook echt debiel![]()
![]()
Jij als Rotterdamse denker had dat wel even geregeld dan natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.![]()
ik kom meequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.![]()
En danquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.
blablablabla![]()
Tuurlijk regel je dat dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij als Rotterdamse denker had dat wel even geregeld dan natuurlijk![]()
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.
Zijn moeder versieren.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sja treurig zat natuurlijk maar met geweld los je zo weinig opquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk regel je dat dan.![]()
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.![]()
Jouw UIquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.![]()
![]()
blablablabla![]()
Moet toch meedoen met de Oranje gektequote:
En intussen je bets plaatsen op Australiequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet toch meedoen met de Oranje gekte
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zorgt er in ieder geval voor dat die jongens op die school het wel laten om nog een keer dat meisje lastig te vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja treurig zat natuurlijk maar met geweld los je zo weinig op![]()
Je kunt ook een camera-team van RTL erheen sturen en zeggen dat het allemaal niet kan/mag, maar dat lost natuurlijk helemaal geen ruk op.![]()
Verder ben ik vredelievend voor de medemens hoor.![]()
Betwijfel of dat wel werktquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zorgt er in ieder geval voor dat die jongens op die school het wel laten om nog een keer dat meisje lastig te vallen.![]()
Je kunt ook een camera-team van RTL erheen sturen en zeggen dat het allemaal niet kan/mag, maar dat lost natuurlijk helemaal geen ruk op.![]()
Verder ben ik vredelievend voor de medemens hoor.![]()
Zaken en privé gescheiden houden maat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen je bets plaatsen op Australieblablablabla![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen je bets plaatsen op Australiesoort backup vreugde
![]()
maar even wat anders die gasten van PS4 topic vinden ons sukkeltjes
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn wij toch ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]soort backup vreugde
![]()
maar even wat anders die gasten van PS4 topic vinden ons sukkeltjes
Tenminste jullie gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nooit van deze speler gehoord.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een baas:
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, volgens de redenering van vele hier zou dit toegestaan zijn als zij zijn zusje had geslagen... wat best zou kunnen en dan zou wat hij deed gewoon normaal zijn en goed .quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
we weten niet wat er vooraf is gebeurt, misschien heeft ze wel iets ergs gedaan.![]()
Inderdaad, vast aangekeken in het voorste metro-stel, moet je ook niet doen hé. Smerig kankerwijf is het eigenlijk nu ik er even over nadenk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
we weten niet wat er vooraf is gebeurt, misschien heeft ze wel iets ergs gedaan.![]()
![]()
Zo kent mijn vader een gast en die zit bij de commando's, maar dat zie je niet aan hem. Zo'n rifaap botste in de kroeg heel de tijd bewust tegen hem aan. Na 5x waarschuwen was hij het zat, trok heel nonchalant zijn bloesje uit en gaf die mocro een kopstoot en een paar pompenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.
Al die vriendjes van die mocro gelijk: "jaajaja echt goed van jou, hij is altijd lastig en nu pakt ie een keertje de verkeerde".
Kk mietjes ook die vrienden, die waren gewoon bang dat hun hetzelfde lot te wachten stond
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, vast aangekeken in het voorste metro-stel, moet je ook niet doen hé. Smerig kankerwijf is het eigenlijk nu ik er even over nadenk.![]()
![]()
Soms zijn we best aardig voor mensen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn wij toch ook.
Tenminste jullie gr gr![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo kent mijn vader een gast en die zit bij de commando's, maar dat zie je niet aan hem. Zo'n rifaap botste in de kroeg heel de tijd bewust tegen hem aan. Na 5x waarschuwen was hij het zat, trok heel nonchalant zijn bloesje uit en gaf die mocro een kopstoot en een paar pompen
Al die vriendjes van die mocro gelijk: "jaajaja echt goed van jou, hij is altijd lastig en nu pakt ie een keertje de verkeerde".
Kk mietjes ook die vrienden, die waren gewoon bang dat hun hetelfde lot te wachten stond![]()
![]()
Dat is altijd met hun want als het anders was gelopen stonden ze als hyena's om die gozer.
Dat ligt echt aan jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een baas:
[ afbeelding ]
Echt een baas, goede trap en technisch echt een goede middenvelder. Jammer dat het een speler is die echt uit is op geld en uitgaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoezo moet dat bloesje uit dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo kent mijn vader een gast en die zit bij de commando's, maar dat zie je niet aan hem. Zo'n rifaap botste in de kroeg heel de tijd bewust tegen hem aan. Na 5x waarschuwen was hij het zat, trok heel nonchalant zijn bloesje uit en gaf die mocro een kopstoot en een paar pompen
Kk mietjes ook die vrienden, die waren gewoon bang dat hun hetzelfde lot te wachten stond![]()
![]()
Als je de hyena, het dier dus, bestudeert, dan kom je erachter dat die rifapen hetzelfde zijn. Heel stoer en agressief met zn allen, maar als ze alleen zijn of een van hun wordt bruut aangevallen, dan schijten ze 7 kleuren en weten ze niet hoe hard ze weg moeten komenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is altijd met hun want als het anders was gelopen stonden ze als hyena's om die gozer.
Om te voorkomen dat er bloed op zou komenquote:zijn eigen woorden
Nee ik ben niet zo thuis in de kroegjes waar met je hemd uit gevochten moet worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan ziet de rest direct waar ze mee te dealen hebben. Komen jullie weleens buiten gasten.![]()
Ik ben 12, wat is een buiten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan ziet de rest direct waar ze mee te dealen hebben. Komen jullie weleens buiten gasten.![]()
Niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo thuis in de kroegjes waar met je hemd uit gevochten moet worden.![]()
Wij hadden dergelijke akkefietjes vroeger altijd op de voetbalpleintjes als die berberaapjes ineens aankwamen en het pleintje in wilde nemen.
Altijd direct de grootste pakken, doet de rest niets meer.![]()
![]()
Zit je bij de commando's, kan je niet eens iemand neerstompen zonder hem te laten bloedenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat er bloed op zou komenzijn eigen woorden
![]()
Dat zijn toch gewoon de standaard martel technieken, geen sporen achterlaten.![]()
Ja hallo, dit is een plaatje van FUT11.. toen kende ik veel goede golds en silvers maar ik lette niet op dit soort non-shiny golds.quote:![]()
Ik kom uit een buurt waar geen buitenlanders wonenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet?![]()
Wij hadden dergelijke akkefietjes vroeger altijd op de voetbalpleintjes als die berberaapjes ineens aankwamen en het pleintje in wilde nemen.
Altijd direct de grootste pakken, doet de rest niets meer.![]()
![]()
Voetbal alleen via FUT volgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is een plaatje van FUT11.. toen kende ik veel goede golds en silvers maar ik lette niet op dit soort non-shiny golds.
Hij wilde gewoon zijn neus breken, daar komt nou eenmaal wat bloed bij kijken he..quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit je bij de commando's, kan je niet eens iemand neerstompen zonder hem te laten bloeden![]()
Dat zijn toch gewoon de standaard martel technieken, geen sporen achterlaten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Net op TV, ze verwachten dat de spits vandaag rond 3 uur begintAls je om half 6 weggaat kun je wss filevrij rijden
![]()
![]()
Platteland/buiten randstad dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kom uit een buurt waar geen buitenlanders wonen![]()
![]()
En terecht, wie wil dat nou zien. 2 leuke potjes in een heel seizoen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de Turkse competitie gewoon niet.![]()
![]()
Jij vecht liever in je stretchbroek en XXL truiquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo thuis in de kroegjes waar met je hemd uit gevochten moet worden.![]()
Wie wel? Is toch een groot omgekocht circusquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de Turkse competitie gewoon niet.
Latex is stretch of?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vecht liever in je stretchbroek en XXL trui![]()
![]()
Heeft gewoon bij Benfica, Valencia en Everton gespeeld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de Turkse competitie gewoon niet.
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je de hyena, het dier dus, bestudeert, dan kom je erachter dat die rifapen hetzelfde zijn. Heel stoer en agressief met zn allen, maar als ze alleen zijn of een van hun wordt bruut aangevallen, dan schijten ze 7 kleuren en weten ze niet hoe hard ze weg moeten komenPrachtig verwoord.
IK ben meer van de polo'squote:Op woensdag 18 juni 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ik draag meestal een chino met hemd.![]()
Jij komt zeker niet vaak verder dan de detectiepoortjes vooraan bij de disco?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wel eentje met grote zakken zodat ik mijn boksbeugel en mes erin kan verstoppen.![]()
Die hebben wij niet in Tilburg/Eindhoven/Maastricht hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet vaak verder dan de detectiepoortjes vooraan bij de disco?![]()
![]()
Ralph Laurenquote:of Hugo Boss.
Geen koolstofvezelboksbeugel hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet vaak verder dan de detectiepoortjes vooraan bij de disco?
Sinds Vd Brom weg is heeft hij ook alleen CM/CDM gestaan bij Anderlecht jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
Kouyate gaat trouwens wss CDM spelen bij West Ham
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sommige mensen....quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer zit gewoon packs te openen in FUT WC en hij opent de free packs voordat het TotM uit is.![]()
Plot twist.quote:
"Gaf hem een paar pompen" begrijp ik nu ook ineens een stuk beter.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Plot twist.
"Gaf hem een paar pompen" begrijp ik nu ook ineens een stuk beter.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom tikken dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Plot twist.
"Gaf hem een paar pompen" begrijp ik nu ook ineens een stuk beter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan is het ook niet zo raar dat zijn vriendjes daarna zo aardig deden, die wilden ook gewoon even wat pompen krijgen.![]()
bakkes dicht anders kredde zelf dalijk paar pompen op je tebbes vuile homoseksueelquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het hele stoere aan het verhaal gemist?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Komt waarschijnlijk hierdoor:quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef Maver24 het volgende:
Gisteravond IF Quintero gekocht voor 110k, staat er nu maar 1 op de markt voor 265k
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:00:12Everyone should try out IF Quintero , he is echt een BAAS !! reageer retweet
Mijn vader is directeur van de mac donalds.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
bakkes dicht anders kredde zelf dalijk paar pompen op je tebbes vuile homoseksueel![]()
Haha echt mooi dat EA in het nederlands twittertquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk hierdoor:twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:00:12Everyone should try out IF Quintero , he is echt een BAAS !! reageer retweet
![]()
![]()
worden weer genaaid door EA, rest kan allemaal lekker pakskes openen om 7 uur.
maar wij zitten weer als een stel autisten zenuwachtig naar een scherm te staren
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
worden weer genaaid door EA, rest kan allemaal lekker pakskes openen om 7 uur.
maar wij zitten weer als een stel autisten zenuwachtig naar een scherm te staren
Geen tablet hebben met WebApp![]()
![]()
dayumquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog een first owner salcido in me club, die is gewoon 12k op het moment
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die heb ik ook in mijn club. Jammer genoeg geen Herrera meer want die is meer dan 20k waard nu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nog een first owner salcido in me club, die is gewoon 12k op het moment![]()
![]()
ga toch niet tijden NL zitten FUTten jonguhhquote:![]()
must act like a caveman and throw beer when they score
#FreeTrapz![]()
Ze gaan toch verliezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga toch niet tijden NL zitten FUTten jonguhh![]()
must act like a caveman and throw beer when they score
Iedereen is nu zo gehyped dat het alleen maar kan tegenvallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zullen we even de aankomende kaarten analyseren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
daarom gewoon tegen gebet, juichen daar in die kroeg als ze verliezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze gaan toch verliezen.
Iedereen is nu zo gehyped dat het alleen maar kan tegenvallen.![]()
al zou dat mijn Marijke88 bet wel verkloten
#FreeTrapz![]()
Oké, ik ben johan dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen we even de aankomende kaarten analyseren?![]()
Ik ben René.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zullen we even de aankomende kaarten analyseren?
'Die RB van Nigeria hé, die kan er he-le-maal niks van!'![]()
Renee heeft altijd leuke anecdotes van hoeren die hij heeft liggen palen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben René.
'Die RB van Nigeria hé, die kan er he-le-maal niks van!'
Dus liever Ozz als Gijpie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die verhalen zijn verzonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Renee heeft altijd leuke anecdotes van hoeren die hij heeft liggen palen.
Dus liever Ozz als Gijpie.![]()
Ik heb morgenochtend half 10 herkansing.Onmenselijk. Ik ga straks naar het museumplein.
Ik had 'm gewoon moeten halen natuurlijk, maar had die tentamenweek toentertijd 8 toetsen, 7 gehaald en precies deze niet.
Nee manquote:
Menig club in Rotterdam (OQ) kent hem wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zie je daar manquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb morgenochtend half 10 herkansing.Onmenselijk. Ik ga straks naar het museumplein.
Ik had 'm gewoon moeten halen natuurlijk, maar had die tentamenweek toentertijd 8 toetsen, 7 gehaald en precies deze niet.heb iets oranje aan
#FreeTrapz![]()
Je eet/drink gewoontes sluiten wel aan bij die van hem ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan ben ik Boskamp. Ik word helemaal gek van die gozer!![]()
Die is anti-Ajax dus dat kan nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan ben ik Boskamp. Ik word helemaal gek van die gozer!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goeie, ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie je daar manheb iets oranje aan
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je eet/drink gewoontes sluiten wel aan bij die van hem ja.
godverquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je eet/drink gewoontes sluiten wel aan bij die van hem ja.
ah moet makkelijk te vinden zijnquote:
#FreeTrapz![]()
Het hotel waar ze zittenquote:In May, the FA insisted it wasn't worried about England's World Cup hotel even though out-of-date food was seized from the Royal Tulip.
Health inspectors took 2.362kg of unusable butter as well as salmon and Parma ham. Bizarrely, the luxury venue was also fined for not providing condoms to guests.![]()
Helemaal niet. Mijn BMI is precies goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je eet/drink gewoontes sluiten wel aan bij die van hem ja.![]()
nog geen file te zien met hun gezeik![]()
ANWB gelovennooit doen.
#FreeTrapz![]()
Dat zou best goed zijn maar als er 2 suikerklontjes in je zak hangen zou ik toch eens naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mijn BMI is precies goed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is niet zo maar jullie zeggen elke keer hetzelfde als ik weer post over wat ik drink.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zou best goed zijn maar als er 2 suikerklontjes in je zak hangen zou ik toch eens naar de dokter gaan.![]()
pff vorig topic teruggelezen, honger gekregen nu niet normaal. en niks lekkers in huis natuurlijk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je dat plaatje gezien van die mountain dew (hoeveelheid suiker)?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar jullie zeggen elke keer hetzelfde als ik weer post over wat ik drink.
Niet zo gek dat je dan buikpijn krijgt (maagzweren)..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb vanmiddag weer lekker patatjes gegetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef poker4lifee het volgende:
pff vorig topic teruggelezen, honger gekregen nu niet normaal. en niks lekkers in huis natuurlijk![]()
Ja, er zit 46 gram suiker in een blikje. Dat is net iets meer dan de helft van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (90)quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje gezien van die mountain dew (hoeveelheid suiker)?
Niet zo gek dat je dan buikpijn krijgt (maagzweren)..![]()
donderstraal toch een end op manquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Rijst mag Boskamp zijn met zijn eetgewoontes![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Rijst mag Boskamp zijn met zijn eetgewoontesGoeie timingquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb vanmiddag weer lekker patatjes gegeten![]()
![]()
schoonmaaksterquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dont-distracted.html
Relletje bij de Engelse![]()
DS2, we proberen gewoon ervoor te zorgen dat je wat gezonder gaat eten. Als iemand hier elke dag vertelt over hoe hij een pak sigaretten wegrookt in 2 uur zouden we daar ook op reageren
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Revon mag kraay jr. zijn. lijkt me duidelijk waarom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Rijst mag Boskamp zijn met zijn eetgewoontesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, we proberen gewoon ervoor te zorgen dat je wat gezonder gaat eten. Als iemand hier elke dag vertelt over hoe hij een pak sigaretten wegrookt in 2 uur zouden we daar ook op reageren![]()
![]()
Dan ga je toch door maar als jij je hele leven insuline wilt spuitenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, er zit 46 gram suiker in een blikje. Dat is net iets meer dan de helft van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (90)
noemen ze het bij aziaten zo ja?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb vanmiddag weer lekker patatjes gegeten'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik eet soms ook gezond maar daar post ik niet over.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, we proberen gewoon ervoor te zorgen dat je wat gezonder gaat eten. Als iemand hier elke dag vertelt over hoe hij een pak sigaretten wegrookt in 2 uur zouden we daar ook op reageren![]()
Gelukkig maar, scheelt weer een berg onzinposts....quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik eet soms ook gezond maar daar post ik niet over.![]()
Het ging hier om 1 blikje. Ik mag ook nooit iets zeggen over mensen hun teams dus dan mogen jullie niks zeggen over mijn eetgewoonten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |